Is dan ook niet van het neukenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen spierpijn kreeg van neuken?
Dat was ook wel tof ja maar er is toch wel veel schade en armoede en ik voelde me niet overal even chillquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:03 schreef Samzz het volgende:
New Orleans. Daar zou ik wel eens een vakantie door willen brengen.
Spetterpoep?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
Was ik maar weer geconstipeerd, fuck dit
Ik vond het in 2010 meevallen. Wel armoede, dat hou je wel denk ik, maar geen schade gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat was ook wel tof ja maar er is toch wel veel schade en armoede en ik voelde me niet overal even chill
Maar heerlijke dance offs gezien en getwerkt
Armoede zie je overal wel tot op zekere hoogte terug denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het in 2010 meevallen. Wel armoede, dat hou je wel denk ik, maar geen schade gezien.
In Japan nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Armoede zie je overal wel tot op zekere hoogte terug denk ik.
ja wij zijn niet alleen in het centrum geweest, dan zie je echt nog katrina shitquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het in 2010 meevallen. Wel armoede, dat hou je wel denk ik, maar geen schade gezien.
Katrina had daar in 2005 huisgehouden en 10 jaar later waren er nog steeds mensen die geen hulp hadden gekregen, schrijnend dat het in zo'n land gebeurd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Armoede zie je overal wel tot op zekere hoogte terug denk ik.
Misschien kom je net niet op de plekken waar de armoede heerst? Ik ben totaal niet bekend met Japan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Japan nietNiet dat het er niet is
Waar ga je heen, of weet je nog niet?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga mijn vakantie voor november plannen. Als ik maar vroeg genoeg vraag moet dat kunnen. Lekker 2,5 week weg, hoppa.
Verbaast me van Amerika eigenlijk niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Katrina had daar in 2005 huisgehouden en 10 jaar later waren er nog steeds mensen die geen hulp hadden gekregen, schrijnend dat het in zo'n land gebeurd.
Nee joh! Ik kan echt nooit stoppen met lezen met zijn boekenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Jammer dat is zo semi pretentieus schrijft en dat het niet om door te komen is
Ik wilde ergens naartoe wat buiten het centrum lag, allemaal nieuwe huisjes enzo. Maar toen moest ik van een politieagent wegquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef Allures het volgende:
[..]
ja wij zijn niet alleen in het centrum geweest, dan zie je echt nog katrina shit
Veel zwarten he, en zoals Kanye zei, niemand geeft om niggers.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbaast me van Amerika eigenlijk niet.
In de meeste Europese (en Amerikaanse) steden zie je wel bedelaars of daklozen of mensen die er gewoon niet heel sjofel uitzien. Daar niet. Het was gewoon een soort Disneyland. Alles weggemoffeldquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien kom je net niet op de plekken waar de armoede heerst? Ik ben totaal niet bekend met Japan.
Zegt toch eigenlijk ook al genoegquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ergens naartoe wat buiten het centrum lag, allemaal nieuwe huisjes enzo. Maar toen moest ik van een politieagent wegWaar ik naartoe wilde was toch al bijna gesloten.
Joh, weggemoffeldquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de meeste Europese (en Amerikaanse) steden zie je wel bedelaars of daklozen of mensen die er gewoon niet heel sjofel uitzien. Daar niet. Het was gewoon een soort Disneyland. Alles weggemoffeld
waar wilde je heen dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ergens naartoe wat buiten het centrum lag, allemaal nieuwe huisjes enzo. Maar toen moest ik van een politieagent wegWaar ik naartoe wilde was toch al bijna gesloten.
's Nachts verkeerd gelopen, werd ik geholpen door een zwerver met één oogquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zegt toch eigenlijk ook al genoeg![]()
In elke stad die ik in Amerika geweest ben, zooooo veel daklozen en zwerversquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de meeste Europese (en Amerikaanse) steden zie je wel bedelaars of daklozen of mensen die er gewoon niet heel sjofel uitzien. Daar niet. Het was gewoon een soort Disneyland. Alles weggemoffeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |