Ja, wanneer gaan we nou?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Berlijn is most awesome of awesomes. Beste stad van alle steden. Hij poept op andere steden
Niet op Rome thoughquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Berlijn is most awesome of awesomes. Beste stad van alle steden. Hij poept op andere steden
Ja, dit bedoel ik dus. Door dit soort dingen krijg ik echt mega verwachtingen van zo'n stadquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Jammer dat is zo semi pretentieus schrijft en dat het niet om door te komen isquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, en ik weet niet of je van lezen houdt? Maar anders van te voren nog even alle boeken van Carlos Ruiz Zafon lezenDie schrijft romans over het oude Barcelona, echt geniaal goed
Super leuk om al die plekken die in het boek langs komen ook in het echt te zien
Ik lust geen sangriaquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee is echt leuk. En anders gewoon heel veel sangria drinken
Madrid is ook tof als je spanje wil
ja dan houdt het op als je alleen toeristische shit doet. Maar Berlijn is juist een stad met zo veel laagjes en gave shit. Ik zou gaan couchsurfen. Anders loop je inderdaad van oorlogsmonument naar oorlogsmonument te sjokkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Berlijn moet je liggen... Heb je niks met de geschiedenis/2e wereld oorlog/Berlijnse muur dan houdt het wel een heel eind op. Of je moet erg van kunst/cultuur etc houden dan is Friedrichshain nog wel leuk om een weekendje te doen
Ik zal jou eens pakkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
wel. Berlijn pakt Rome en breekt hem door midden
Terecht maar als 1 stad het waar gaat maken is het Berlijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit bedoel ik dus. Door dit soort dingen krijg ik echt mega verwachtingen van zo'n stad
Omdat het ook 60 jaar geleden helemaal gebouwd is net als Berlijn weer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Allures het volgende:
San Francisco is ook cool maar dat is omdat het op Berlijn lijkt
Nee omdat je zo in een random techno feestje wandelt waar mensen je lsd aanbiedenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat het ook 60 jaar geleden helemaal gebouwd is net als Berlijn weer.![]()
Ergens in een stadsparkjequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee omdat je zo in een random techno feestje wandelt waar mensen je lsd aanbieden
Ah, dat heb ik overal, ik zie er blijkbaar uit als een drugsgebruikerquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee omdat je zo in een random techno feestje wandelt waar mensen je lsd aanbieden
quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik overal, ik zie er blijkbaar uit als een drugsgebruiker
San Francisco is da bombquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Allures het volgende:
San Francisco is ook cool maar dat is omdat het op Berlijn lijkt
Ik dacht dat jij geen spierpijn kreeg van neuken?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn bovenbenen en billen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |