Ja echt he. En het word elk jaar erger heb ik het ideequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:23 schreef HostiMeister het volgende: [..] In elke stad die ik in Amerika geweest ben, zooooo veel daklozen en zwervers
Echt beschamend gewoon.
Ik kom er niet elk jaarquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja echt he. En het word elk jaar erger heb ik het idee
ik kom er helaas ook niet elk jaar maar gelukkig wel regelmatigquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er niet elk jaarBen er pas twee keer geweest, laatste keer vier jaar geleden, heb niet echt vergelijkingsmateriaal
Uh hu. Eerste keer dat ik er was (Juli 2001, NYC) wel wat gezien, maar voornamelijk gangsters die mijn patta's aan het checken waren. Laatste keer, afgelopen januari in Miami, over-al. Maar misschien omdat het daar warmer is en makkelijker leven is o pstraatquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja echt he. En het word elk jaar erger heb ik het idee
Ik ben niet echt een arme sloeber vind ik zelfquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik zo vaak op vakantie kon als jullie dat kunnenVoel me nu echt een arme sloeber
Hehe, dit ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik zo vaak op vakantie kon als jullie dat kunnenVoel me nu echt een arme sloeber
Het is twee jaar geleden dat ik op vakantie ben geweestquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een weekje vrij gehad, maar nog geen vakantiequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Überhaupt vakantiesIk neem alleen vrij als ik ergens naartoe ga
En dat is dan een paar dagen Disney of Londen of Zeeland
Maar ik ben nu al drie weken weg geweest dit jaar, dat is nog nooit gebeurd.
Ga bijna nooit op vakantiequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben met oud en nieuw voor het eerst sinds 5 jaar weer eens een week op vakantie geweest. De volgende vakantie zit voorlopig niet in de planning, want dat gaat financieel gewoon nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is twee jaar geleden dat ik op vakantie ben geweest.
Het kwam net echt over alsof iedereen heel veel op vakantie gaat hierquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga bijna nooit op vakantie![]()
Elk jaar een conferentie, en toevallig bgein van het jaar naar Florida.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kwam net echt over alsof iedereen heel veel op vakantie gaat hier
Nee hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kwam net echt over alsof iedereen heel veel op vakantie gaat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |