ik heb mensen die hier en in klb sc zitten maar ook hier en in de ksc en nog een paar sc met cross sc users, verwarrend somsquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, heb me nog nooit verdiept in dingen in Nederland![]()
Überhaupt vakanties en prijzen, ik heb echt geen idee
[..]![]()
ik zit ook altijd vast aan hoogseizoenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus moest vorig jaar in het hoogseizoen op vakantie. Was ze voor een weekje zeeland bijna net zoveel kwijt als ik toen voor een week New York. Zat ik wel in een pauperhotel maar toch, ik was er.
Jij hebt mensen? Wowquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
midweekje duitsland, fer
[..]
ik heb mensen die hier en in klb sc zitten maar ook hier en in de ksc en nog een paar sc met cross sc users, verwarrend soms
Ja joh, he, ik ben een vreemde vogel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon met de trein naartoe
ja waren in de aanbieding bij de action, 0.65 per stuk diverse variantenquote:
Ja sinds jij hier weer meepost begrijp ik er niets meer vanquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
midweekje duitsland, fer
[..]
ik heb mensen die hier en in klb sc zitten maar ook hier en in de ksc en nog een paar sc met cross sc users, verwarrend soms
Ik ga 16 juli weer naar texelquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Nederland is juist kei duur. Ik wil nog steeds naar de waddeneilanden maar voor wat je daar kwijt bent voor een weekend zit je een week in het buitenland. Dan laat maar
zimmer frei of een vakantiewoning allemaal heel mooi geprijsdquote:
Nice! Geef mij ook een paar, kunnen zij geld voor mij verdienen, kan ik op vakantiequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja waren in de aanbieding bij de action, 0.65 per stuk diverse varianten
Duits bier, Duits bier, en lekkere worstquote:
New York was toen ook hoogseizoen omdat vriendin zo nodig in juli op vakantie wilde. Nooit meer. Ik was zo chagrijnig dat ik me had laten overhalen om in juli naar NY te gaan. Zij vindt warmte geen probleem maar ik ging dood.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
ik zit ook altijd vast aan hoogseizoenis echt kut
is goed, ik zal een extra hale dan kan jequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice! Geef mij ook een paar, kunnen zij geld voor mij verdienen, kan ik op vakantie
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed, ik zal een extra hale dan kan jede inzetten op werk
Afvallenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
New York was toen ook hoogseizoen omdat vriendin zo nodig in juli op vakantie wilde. Nooit meer. Ik was zo chagrijnig dat ik me had laten overhalen om in juli naar NY te gaan. Zij vindt warmte geen probleem maar ik ging dood.
Rome was toen ook in het hoogseizoen, ik was met iemand die in het onderwijs werkte dus dat snapte ik dan nog. Hittegolf in Italië, maak me af. Dus daar moet ik ook nog eens naartoe. gelukkig was het koel in al die kerken.
Gras is ook wel eens geel of paarsquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
dunne mensen vinden 40 graden ook wel eens warm
2012 toevallig?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:01 schreef Allures het volgende:
Toen ik in de zomer in NY alvast was er een hittegolf. Er werd gewaarschuwd: niet hardlopen, veel drinken etc. Die debiele Amerikanen luisteren niet en vielen letterlijk bij bosjes. Omdat ze toch gingen hardlopen. Jezus Christus
40 graden is ongeveer perfectquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
dunne mensen vinden 40 graden ook wel eens warm
? alleen maar goede ervaringen meequote:
Ik snap hardlopen sowieso niet zo. Maar ik kan het ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je zou gaan hardlopen met oncomfortabel weer. Maar goed, daarom ben ik ook niet ripped.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap hardlopen sowieso niet zo. Maar ik kan het ook niet.
Hardlopen is super slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap hardlopen sowieso niet zo. Maar ik kan het ook niet.
Ik gooi gewoon ergens een been neer. Maar gewoon lopen is soms ook nog een uitdaging.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Heb het wel ooit gedaan toen ik nog op school zat, maar kon er niets van.
Toen ik een jaar of 11-12 was ben ik naar oostenrijk geweest op vakantie. Na skiën in de verkeerde bus gezet. Nooit langs ons hotel gekomen en toen eindigde ik bij het eindstation met 2 oostenrijkers die geen engels spraken....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 11-12 was ben ik naar oostenrijk geweest op vakantie. Na skiën in de verkeerde bus gezet. Nooit langs ons hotel gekomen en toen eindigde ik bij het eindstation met 2 oostenrijkers die geen engels spraken....
Ik had gelukkig de naam van ons hotel in neonletters zien staan, dus wist waar ik heen moest.... "hotel zimmer frei"![]()
Je bent zelf een plofkipjequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Als die dikkies hier die hardlopen als superslecht betitelen
Überhaupt opstaan ongeacht welke tijd de wekker gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:12 schreef Barbusse het volgende:
's ochtends hardlopen langs de boulevard is best mooi hierAlleen dat vroeg opstaan he? Daar gaat het al mis
En hoe lang is het voor jou geleden dat jij je slappe pik in de douche kon zien zonder een spiegel?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Kan beter gewoon langer opblijven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:12 schreef Barbusse het volgende:
's ochtends hardlopen langs de boulevard is best mooi hierAlleen dat vroeg opstaan he? Daar gaat het al mis
Fatshamingquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat klopt helemaal! Maar ik moet altijd wel lachen/huilen als ik die woorden zie staanquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ja maar zo een traumatische ervaring is natuurlijk n wat ik die post kon halen, en ook nietexemplarisch is voor zimmer frei
proestquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe lang is het voor jou geleden dat jij je slappe pik in de douche kon zien zonder een spiegel?
ik snap, dat laat sporen achtenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal! Maar ik moet altijd wel lachen/huilen als ik die woorden zie staan
Ik kijk altijd eerst in de spiegel voordat ik ga douchen dus ik heb nooit een slappe tijdens het douchenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe lang is het voor jou geleden dat jij je slappe pik in de douche kon zien zonder een spiegel?
Daarom mag ik jou.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef Harmankardon het volgende:
Lievers hardlopers dan die klote wielrenners die de halve weg innemen.
Ik doe geen van beide, veel te druk met zuipen
Wielrenners moeten dan ook 3 keer dood en een lekke band krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef Harmankardon het volgende:
Lievers hardlopers dan die klote wielrenners die de halve weg innemen.
Ik doe geen van beide, veel te druk met zuipen
In die volgorde ookquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wielrenners moeten dan ook 3 keer dood en een lekke band krijgen.
Dat zal ze leren.quote:
Same here. Concentratie is echt nulquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Concentratie is echt nul
Moest heel hard lachenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Misschien dat dit helpt:
[ afbeelding ]
Graag gedaan, jongedame.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest heel hard lachen![]()
Komt niet ten goede van mijn concentratie, maar thanks!
Zuipen, op vakantie gaan en geen reet uitvoerenquote:
Daarvoor hoef ik niet op vakantie te gaan. Maar 'zuipen' dan wel vervangen door 'vreten'.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zuipen, op vakantie gaan en geen reet uitvoeren
Ik ben juist veels te dunquote:
Ik ook, is alleen maar je definitie welke vorm.quote:
Tijdje terug een paar halters gekocht voor dat doel. Stof.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:29 schreef rival het volgende:
Ik zou wel gespierder willen zijn maar ik moet chillen en pizza eten
Niks mis met jouw lichaam anders...quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:29 schreef rival het volgende:
Ik zou wel gespierder willen zijn maar ik moet chillen en pizza eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |