Ik snap hardlopen sowieso niet zo. Maar ik kan het ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je zou gaan hardlopen met oncomfortabel weer. Maar goed, daarom ben ik ook niet ripped.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap hardlopen sowieso niet zo. Maar ik kan het ook niet.
Hardlopen is super slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap hardlopen sowieso niet zo. Maar ik kan het ook niet.
Ik gooi gewoon ergens een been neer. Maar gewoon lopen is soms ook nog een uitdaging.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Heb het wel ooit gedaan toen ik nog op school zat, maar kon er niets van.
Toen ik een jaar of 11-12 was ben ik naar oostenrijk geweest op vakantie. Na skiën in de verkeerde bus gezet. Nooit langs ons hotel gekomen en toen eindigde ik bij het eindstation met 2 oostenrijkers die geen engels spraken....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 11-12 was ben ik naar oostenrijk geweest op vakantie. Na skiën in de verkeerde bus gezet. Nooit langs ons hotel gekomen en toen eindigde ik bij het eindstation met 2 oostenrijkers die geen engels spraken....
Ik had gelukkig de naam van ons hotel in neonletters zien staan, dus wist waar ik heen moest.... "hotel zimmer frei"![]()
Je bent zelf een plofkipjequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Als die dikkies hier die hardlopen als superslecht betitelen
Überhaupt opstaan ongeacht welke tijd de wekker gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:12 schreef Barbusse het volgende:
's ochtends hardlopen langs de boulevard is best mooi hierAlleen dat vroeg opstaan he? Daar gaat het al mis
En hoe lang is het voor jou geleden dat jij je slappe pik in de douche kon zien zonder een spiegel?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Kan beter gewoon langer opblijven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:12 schreef Barbusse het volgende:
's ochtends hardlopen langs de boulevard is best mooi hierAlleen dat vroeg opstaan he? Daar gaat het al mis
Fatshamingquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat klopt helemaal! Maar ik moet altijd wel lachen/huilen als ik die woorden zie staanquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ja maar zo een traumatische ervaring is natuurlijk n wat ik die post kon halen, en ook nietexemplarisch is voor zimmer frei
proestquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe lang is het voor jou geleden dat jij je slappe pik in de douche kon zien zonder een spiegel?
ik snap, dat laat sporen achtenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal! Maar ik moet altijd wel lachen/huilen als ik die woorden zie staan
Ik kijk altijd eerst in de spiegel voordat ik ga douchen dus ik heb nooit een slappe tijdens het douchenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe lang is het voor jou geleden dat jij je slappe pik in de douche kon zien zonder een spiegel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |