Vraag t jezelf, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om simpel van geest te zijn
En dan moeten toegeven dat hij het antwoord niet weetquote:
ik ken de naam maar eigenlijk weet ii niet wat het exact is, chatten met fotos die tijdelijk staan dacht ikquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe je ook aan snapchat? hip hoor
Ben er dankzij een fokster ingerold, maar daar komt het eigenlijk wel op neer jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken de naam maar eigenlijk weet ii niet wat het exact is, chatten met fotos die tijdelijk staan dacht ik
ben je ook die fokster ingerold?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er dankzij een fokster ingerold, maar daar komt het eigenlijk wel op neer ja
Wat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen snapchat, wel een huis dat verbrand ruikt.
Nee, ze is nu mijn bro. Ik ben gebrozoned.quote:
Wat nou troep?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen snapchat, insta of andere troep hier.
De loodgieter is iets aan het doen hiernaast. Geen idee wat, maar het stinktquote:
die kende ik nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ze is nu mijn bro. Ik ben gebrozoned.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen snapchat, wel een huis dat verbrand ruikt.
Zou er nog bijkomen, een stuk van je huis dat affikt, leuk voor de verzekeringquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De loodgieter is iets aan het doen hiernaast. Geen idee wat, maar het stinkt.
Als dat gebeurt dan sta ik niet voor mezelf inquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou er nog bijkomen, een stuk van je huis dat affikt, leuk voor de verzekering
Ik vind het echt troepquote:
Het is een app, net als whatsapp, die op je telefoon staat. Doet basicly hetzelfde. Hoe heb je daar last vanquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het echt troepIeder zijn ding, maar ik vind het troep
Ik zeg toch nergens dat ik er last van heb ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is een app, net als whatsapp, die op je telefoon staat. Doet basicly hetzelfde. Hoe heb je daar last van
ah heb je al een idee wat je na je studie wil gaan doen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meerNee, moet wel even bezig om het project af te ronden en heb nog een afspraak staan vandaag. Als het goed is kan ik 16:00 weer naar huis
![]()
Ik studeer Integrale Veiligheidskunde. Einde van mn derde jaar nu
nie te heet drinken he, is kankerverwerkkendquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je thee gezet, zit je eerst drie keer je giegel te verbranden omdat het de hele tijd gloeiend heet is, en dan wacht je even, en dan is ie lauw.
Struggles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |