Eens. Plaag op de weg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wielrenners moeten dan ook 3 keer dood en een lekke band krijgen.
Je mag rustig een weekje bij mij komen logeren in Zeeland. Kost je enkel de reis.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mijn gezondheid moet ik eigenlijk echt op vakantie, maar dat kan dus niet
Ja die gebruik ik nog minder dan dat ik af en toe eens een pushup oid doequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijdje terug een paar halters gekocht voor dat doel. Stof.
Rond is ook een vorm.quote:
Omdat ik dat regelmatig hoor blijf ik ook druk met chillen en pizza etenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met jouw lichaam anders...
Dat is echt heel tof!quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag rustig een weekje bij mij komen logeren in Zeeland. Kost je enkel de reis.
smoothquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Emi13 het volgende:
[..]
Ik ga d'r volgende week heen. Kun je meerijden. Alles voor niks.
Klinkt niet slecht. Waar haal je die? :$quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Man, die turbo-neusspray, het is net alsof ik benzine snuif.
Apotheek, op receptquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht. Waar haal je die? :$
Och hierquote:
Ik had een paar weken geleden zo eentje met bladiebladiewerkzame stof. Grafsmaak in m'n keel van hier tot Tokioquote:
ik had hem al ge-apptquote:
Ja, dat zal hem wel zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden zo eentje met bladiebladiewerkzame stof. Grafsmaak in m'n keel van hier tot Tokio
Dus als je dat ook hebt, of uberhaupt vervelende (bij)werkingen;
Het zit allemaal niet mee ehquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je thee gezet, zit je eerst drie keer je giegel te verbranden omdat het de hele tijd gloeiend heet is, en dan wacht je even, en dan is ie lauw.
Struggles.
CZJ!quote:
Wat is een beetje zwaardvechten tussen bro's johquote:
Komt door God, die haat mequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het zit allemaal niet mee eh
Komt omdat deze woonplaats
Mijn huis is volgende week nog niet klaarquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Emi13 het volgende:
[..]
Ik ga d'r volgende week heen. Kun je meerijden. Alles voor niks.
WHOO OOHOOOO HOOOOOquote:
Ze slaapt gewoon bij jou in bed.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn huis is volgende week nog niet klaar.
Hoor t wel. Zou wel wachten tot augustus, nu heb ik vooral nog een bouwval.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is echt heel tof!Ik zal het even overleggen
ze konden een heel nieuw huis bouwen in die tijd,jee zegquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn huis is volgende week nog niet klaar.
De logeerkamer is wel klaar, maar de tuin en benedenverdieping niet, dus dan heb je er nog niet zo veel aan. Augustus is t klaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze slaapt gewoon bij jou in bed.
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze konden een heel nieuw huis bouwen in die tijd,jee zeg
Dat kan ook nog. Wij voelen elkander, no pun :$quote:
verzekeringenquote:
Wat danquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Aankoop van de eeuw, ik heb iets praktisch op Aliexpress gekocht voor 1,20 ofzo
Tofquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoor t wel. Zou wel wachten tot augustus, nu heb ik vooral nog een bouwval.
No problemquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
TofDankjewel voor dit aanbod!
Hodorquote:
niet luisteren vooral, hij was zo vaak gewaarschuwd, door hem hold the door, kut jongquote:
Vraag t jezelf, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om simpel van geest te zijn
En dan moeten toegeven dat hij het antwoord niet weetquote:
ik ken de naam maar eigenlijk weet ii niet wat het exact is, chatten met fotos die tijdelijk staan dacht ikquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe je ook aan snapchat? hip hoor
Ben er dankzij een fokster ingerold, maar daar komt het eigenlijk wel op neer jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken de naam maar eigenlijk weet ii niet wat het exact is, chatten met fotos die tijdelijk staan dacht ik
ben je ook die fokster ingerold?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er dankzij een fokster ingerold, maar daar komt het eigenlijk wel op neer ja
Wat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen snapchat, wel een huis dat verbrand ruikt.
Nee, ze is nu mijn bro. Ik ben gebrozoned.quote:
Wat nou troep?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen snapchat, insta of andere troep hier.
De loodgieter is iets aan het doen hiernaast. Geen idee wat, maar het stinktquote:
die kende ik nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ze is nu mijn bro. Ik ben gebrozoned.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen snapchat, wel een huis dat verbrand ruikt.
Zou er nog bijkomen, een stuk van je huis dat affikt, leuk voor de verzekeringquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De loodgieter is iets aan het doen hiernaast. Geen idee wat, maar het stinkt.
Als dat gebeurt dan sta ik niet voor mezelf inquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou er nog bijkomen, een stuk van je huis dat affikt, leuk voor de verzekering
Ik vind het echt troepquote:
Het is een app, net als whatsapp, die op je telefoon staat. Doet basicly hetzelfde. Hoe heb je daar last vanquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het echt troepIeder zijn ding, maar ik vind het troep
Ik zeg toch nergens dat ik er last van heb ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is een app, net als whatsapp, die op je telefoon staat. Doet basicly hetzelfde. Hoe heb je daar last van
ah heb je al een idee wat je na je studie wil gaan doen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meerNee, moet wel even bezig om het project af te ronden en heb nog een afspraak staan vandaag. Als het goed is kan ik 16:00 weer naar huis
![]()
Ik studeer Integrale Veiligheidskunde. Einde van mn derde jaar nu
nie te heet drinken he, is kankerverwerkkendquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je thee gezet, zit je eerst drie keer je giegel te verbranden omdat het de hele tijd gloeiend heet is, en dan wacht je even, en dan is ie lauw.
Struggles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |