Eens. Plaag op de weg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wielrenners moeten dan ook 3 keer dood en een lekke band krijgen.
Je mag rustig een weekje bij mij komen logeren in Zeeland. Kost je enkel de reis.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mijn gezondheid moet ik eigenlijk echt op vakantie, maar dat kan dus niet
Ja die gebruik ik nog minder dan dat ik af en toe eens een pushup oid doequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijdje terug een paar halters gekocht voor dat doel. Stof.
Rond is ook een vorm.quote:
Omdat ik dat regelmatig hoor blijf ik ook druk met chillen en pizza etenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met jouw lichaam anders...
Dat is echt heel tof!quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag rustig een weekje bij mij komen logeren in Zeeland. Kost je enkel de reis.
smoothquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Emi13 het volgende:
[..]
Ik ga d'r volgende week heen. Kun je meerijden. Alles voor niks.
Klinkt niet slecht. Waar haal je die? :$quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Man, die turbo-neusspray, het is net alsof ik benzine snuif.
Apotheek, op receptquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht. Waar haal je die? :$
Och hierquote:
Ik had een paar weken geleden zo eentje met bladiebladiewerkzame stof. Grafsmaak in m'n keel van hier tot Tokioquote:
ik had hem al ge-apptquote:
Ja, dat zal hem wel zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden zo eentje met bladiebladiewerkzame stof. Grafsmaak in m'n keel van hier tot Tokio
Dus als je dat ook hebt, of uberhaupt vervelende (bij)werkingen;
Het zit allemaal niet mee ehquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je thee gezet, zit je eerst drie keer je giegel te verbranden omdat het de hele tijd gloeiend heet is, en dan wacht je even, en dan is ie lauw.
Struggles.
CZJ!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |