Hoezo quote je een post van mij uit KLB hier?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ah heb je al een idee wat je na je studie wil gaan doen?
Dj Khaled volgen natuurlijk. Die gast vertelt goud.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Snapchat is echt voor pubers en pedo's, snap niet wat je als volwassen kerel anders ermee moet
1271 volgers momenteelquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen snapchat, insta of andere troep hier.
Frauquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ze is nu mijn bro. Ik ben gebrozoned.
wat vooral opvalt is dat je weinig snapt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Snapchat is echt voor pubers en pedo's, snap niet wat je als volwassen kerel anders ermee moet
DJ KHALEDquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dj Khaled volgen natuurlijk. Die gast vertelt goud.
Ik was okayquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
nie te heet drinken he, is kankerverwerkkend
Pinterest lijkt mij ook wel leuk. Snap er alleen niks van en heb geen zin me te verdiepenquote:
Prachtig getekende tattoo's daar gezien inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:45 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Ik zou al 50 tattoos hebben dankzij Pinterest, als ik geen twijfelkonterig mietje was.
Las het vanmorgen... het is niet de koffie of de thee maar de temperatuur waarmee we het drinkenquote:
Volgens mij is de helft nep, maar toch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prachtig getekende tattoo's daar gezien inderdaad.
Sommige mensen hebben dan ook al asbest in hun smoel, ik zit nog te blazen en zij hebben het al op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Las het vanmorgen... het is niet de koffie of de thee maar de temperatuur waarmee we het drinken
In jouw geval niet genoegquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Dus na nicotine en alcohol is ook hete koffie al kankerverwekkend, hoeveel dood kan een mens gaan
Jou kennende gaat dat gepaard met iets dat kapot valtquote:
Meestal mezelfquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jou kennende gaat dat gepaard met iets dat kapot valt
Hoi Fax.quote:
Everybody loves Lolaquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja schijt aan, trap gewoon de duivel van zijn kutkrukje af en ga verder met lol trappen
Je was okayquote:
Hoe is dat gebeurd dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:17 schreef Samzz het volgende:
Zooo, in 1 van de woningen die ik verhuur heeft een magnetron in de hens gestaan. Die lucht.
Ik was er niet bij. Dus geen idee, denk kortsluiting of zo. Of verkeerd ingesteld, iets erin gestopt dat er niet in mag, keine Ahnung.quote:
Prop zilverpapier erinquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Dus geen idee, denk kortsluiting of zo. Of verkeerd ingesteld, iets erin gestopt dat er niet in mag, keine Ahnung.
Gewoon iemand die stand hoog op hoog had laten staan.quote:
Matig wel... Niet teveel schade hoop ik?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Dus geen idee, denk kortsluiting of zo. Of verkeerd ingesteld, iets erin gestopt dat er niet in mag, keine Ahnung.
Alleen de magnetron, ze waren er op tijd bij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Matig wel... Niet teveel schade hoop ik?
Ja, nou, datquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap wel waar die insta haat vandaan komt trouwens, ben een beetje als die ene gast![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel kip met wafelsquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap wel waar die insta haat vandaan komt trouwens, ben een beetje als die ene gast![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, dat![]()
Toen ik nog in een sushirestaurant werkte dan hadden we het eten net gebracht, zag je eerst dat er allemaal foto's van het eten werd gemaakt, en vervolgens klagen dat het eten koud was. Rotop
warme sushiquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, dat![]()
Toen ik nog in een sushirestaurant werkte dan hadden we het eten net gebracht, zag je eerst dat er allemaal foto's van het eten werd gemaakt, en vervolgens klagen dat het eten koud was. Rotop
Ja, ik dacht al, iemand komt vast daarmeequote:
Nouhouquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:05 schreef Dqod het volgende:
"Mijn zeewiersalade is koud, ik djoek je"
Terechte klacht dan toch?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, iemand komt vast daarmee
Ze hebben naast sushi natuurlijk een hoop andere gerechten, die warm zijn
Kale cloaca'squote:Op donderdag 16 juni 2016 14:09 schreef Faxie het volgende:
Arme poesjes, helemaal in de stress voor de dierenarts![]()
Pfff wat een haren zo'n beest dan verliest
Ja, dat doen ze dan. Controle?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:09 schreef Faxie het volgende:
Arme poesjes, helemaal in de stress voor de dierenarts![]()
Pfff wat een haren zo'n beest dan verliest
Het is een kat, lul, geen vogelquote:
Leuk voor je.quote:
Dit neigt naar bestialiteit in mijn oren, I'm outquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutje is kutje toch, heeft alleen een andere naam
quote:
Hou je nog van me?quote:
De klacht is terecht, want het is dan inderdaad koud geworden, maar dat ze zelf eerst perse foto's van hun eten willen maken, betekent niet dat we dan maar nieuw en warm eten komen brengenquote:
Praat over hoe begaan je bent met je katten en hun welzijn, je weet maar nooit :$quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Dave is een foepzak![]()
Nouja, nog net op gewicht![]()
De dierenarts was ook wel een leuke poes trouwens
Sowiesoquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net zoveel als jij van mij
toch?
Ik weet niet eens wat voor dag het is.quote:
Ja, preciesquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd om in een restaurant te zitten en dan foto's van je eten te maken
WTF je hebt honger toch? ga eten dan...
nobody cares
Hmm om eventjes te patsen met mijn nieuwe bbq moest ik hosti wel een foto sturen uiteraardquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesVind het echt onzin, die eetfoto's
Dit. Ik kom daar om te bunkeren gvdquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd om in een restaurant te zitten en dan foto's van je eten te maken
nobody cares
Eten is mijn 2e natuur, het heeft geen kans om op de foto te komen hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit. Ik kom daar om te bunkeren gvd
Als ik voedselfoto's wil maken, maak ik zelf wel wat speciaals :$
Kijk mij, kijk mij, ik ben uit eten, armoedige aandachtshoererijquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
nobody cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |