Jou kennende gaat dat gepaard met iets dat kapot valtquote:
Meestal mezelfquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jou kennende gaat dat gepaard met iets dat kapot valt
Hoi Fax.quote:
Everybody loves Lolaquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja schijt aan, trap gewoon de duivel van zijn kutkrukje af en ga verder met lol trappen
Je was okayquote:
Hoe is dat gebeurd dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:17 schreef Samzz het volgende:
Zooo, in 1 van de woningen die ik verhuur heeft een magnetron in de hens gestaan. Die lucht.
Ik was er niet bij. Dus geen idee, denk kortsluiting of zo. Of verkeerd ingesteld, iets erin gestopt dat er niet in mag, keine Ahnung.quote:
Prop zilverpapier erinquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Dus geen idee, denk kortsluiting of zo. Of verkeerd ingesteld, iets erin gestopt dat er niet in mag, keine Ahnung.
Gewoon iemand die stand hoog op hoog had laten staan.quote:
Matig wel... Niet teveel schade hoop ik?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Dus geen idee, denk kortsluiting of zo. Of verkeerd ingesteld, iets erin gestopt dat er niet in mag, keine Ahnung.
Alleen de magnetron, ze waren er op tijd bij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Matig wel... Niet teveel schade hoop ik?
Ja, nou, datquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap wel waar die insta haat vandaan komt trouwens, ben een beetje als die ene gast![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel kip met wafelsquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap wel waar die insta haat vandaan komt trouwens, ben een beetje als die ene gast![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, dat![]()
Toen ik nog in een sushirestaurant werkte dan hadden we het eten net gebracht, zag je eerst dat er allemaal foto's van het eten werd gemaakt, en vervolgens klagen dat het eten koud was. Rotop
warme sushiquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, dat![]()
Toen ik nog in een sushirestaurant werkte dan hadden we het eten net gebracht, zag je eerst dat er allemaal foto's van het eten werd gemaakt, en vervolgens klagen dat het eten koud was. Rotop
Ja, ik dacht al, iemand komt vast daarmeequote:
Nouhouquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:05 schreef Dqod het volgende:
"Mijn zeewiersalade is koud, ik djoek je"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |