Hoezo quote je een post van mij uit KLB hier?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ah heb je al een idee wat je na je studie wil gaan doen?
Dj Khaled volgen natuurlijk. Die gast vertelt goud.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Snapchat is echt voor pubers en pedo's, snap niet wat je als volwassen kerel anders ermee moet
1271 volgers momenteelquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen snapchat, insta of andere troep hier.
Frauquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ze is nu mijn bro. Ik ben gebrozoned.
wat vooral opvalt is dat je weinig snapt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Snapchat is echt voor pubers en pedo's, snap niet wat je als volwassen kerel anders ermee moet
DJ KHALEDquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dj Khaled volgen natuurlijk. Die gast vertelt goud.
Ik was okayquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
nie te heet drinken he, is kankerverwerkkend
Pinterest lijkt mij ook wel leuk. Snap er alleen niks van en heb geen zin me te verdiepenquote:
Prachtig getekende tattoo's daar gezien inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:45 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Ik zou al 50 tattoos hebben dankzij Pinterest, als ik geen twijfelkonterig mietje was.
Las het vanmorgen... het is niet de koffie of de thee maar de temperatuur waarmee we het drinkenquote:
Volgens mij is de helft nep, maar toch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prachtig getekende tattoo's daar gezien inderdaad.
Sommige mensen hebben dan ook al asbest in hun smoel, ik zit nog te blazen en zij hebben het al op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Las het vanmorgen... het is niet de koffie of de thee maar de temperatuur waarmee we het drinken
In jouw geval niet genoegquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Dus na nicotine en alcohol is ook hete koffie al kankerverwekkend, hoeveel dood kan een mens gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |