quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:03 schreef nils7 het volgende:
https://www.facebook.com/bakucitycircuit/videos/1740764436196146/
quote:
Ik geef je 20¤ voor allesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:25 schreef nils7 het volgende:
Kaartjes en het Max pakket zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk een heel erg saai circuit dusquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik wilde 'm al posten. Rondje over Baku.
Met 2 nullen erachter (en voor de komma) hebben we een deal hahahquote:
Het is wel met een GP3 auto die denk ik niet vol gaat (heb het geluid niet gecheckt).quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk een heel erg saai circuit dus
Ja alleen die bocht 7&8 zijn wel interessant. De rest lange rechte stukken met saaie 90 graden bochtjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk een heel erg saai circuit dus
Amper een circuit te noemen..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja alleen die bocht 7&8 zijn wel interessant. De rest lange rechte stukken met saaie 90 graden bochtjes.
Nah.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Met 2 nullen erachter (en voor de komma) hebben we een deal hahah
Baan van niks. Lijkt me saai te wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:03 schreef nils7 het volgende:
https://www.facebook.com/bakucitycircuit/videos/1740764436196146/
Mooi man ik ga zondag ook heen. Hoop alleen dat het niet te gek wordt met de drukte.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:25 schreef nils7 het volgende:
Kaartjes en het Max pakket zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Natuurlijk niet, er staan obstakels op de baan en er zitten gaten in de vangrails. We weten vast nog wel wat er de laatste keer gebeurde toen er een obstakel op een circuit stond ...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is wel met een GP3 auto die denk ik niet vol gaat (heb het geluid niet gecheckt).
Er staan ook nog dranghekken langs de baan. Maakt het wel interessanter voor de race als ze dat zo laten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:49 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er staan obstakels op de baan en er zitten gaten in de vangrails. We weten vast nog wel wat er de laatste keer gebeurde toen er een obstakel op een circuit stond ...
Verder best een saai baantje, de setting is wel leuk en bochten 7-11 zijn interessant
Ja misschien moeten ze een paar shovels op de baan zetten!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staan ook nog dranghekken langs de baan. Maakt het wel interessanter voor de race als ze dat zo laten.
Cool waar zit je?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mooi man ik ga zondag ook heen. Hoop alleen dat het niet te gek wordt met de drukte.
Idd best leuk. Ligt ook een beetje aan de coureurquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind dit soort filmpjes best tof. F1 heeft de laatste tijd gelukkig hun aanwezigheid op social media vergroot. Soms zitten er echt leuke dingen tussen, zoals deze vraag/antwoord dingetjes
Eens. Ze missen nog even een duidelijke richting maar ze doen leuke dinge. Tenzij ze fanboosts gaan introduceren, dan stuur ik een afgehakt kinderhoofd naar de fia.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind dit soort filmpjes best tof. F1 heeft de laatste tijd gelukkig hun aanwezigheid op social media vergroot. Soms zitten er echt leuke dingen tussen, zoals deze vraag/antwoord dingetjes
Echt he. Alsof je een paar tandwielen met zo'n flippo tussen de spaken hoort.quote:
Zoals deze F1 circuits?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
Dat baku is toch geen circuit...
Echt zon circuit waarbij je het jaar erop niet eens meer weet welke bocht wat gebeurd was. Alleen die toren is herkenbaar
Verder alleen maar rechte stukken zover je kan kijken.
Die eerste is geen circuit meer. De anderen ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:13 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zoals deze F1 circuits?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
500 euro voor een kaartje en dan komen ze 5x voorbijquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:14 schreef Beach het volgende:
Laat ze maar een GP op het eiland Man organiseren.
De anderen ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die eerste is geen circuit meer. De anderen ken ik niet.
En jij zat te klagen over alleen maar rechte stukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige echte circuit voor de komende twee weken.
Begin al te hypen
Nee. Alleen 90 graden bochten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij zat te klagen over alleen maar rechte stukken
Het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Max krijgt weer een paar veren in z'n reet
http://www.motorsport.com(...)cedes-berger-743212/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Alleen Zeltweg heb ik niet herkend. Is in ieder geval niet de Osterereichring (thans de Red Bull Ring) wat er ook bij ligt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:19 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
De anderen ook niet
Avus
Las Vegas (op dit circuit hebben de ouders van Hermann Tilke geneukt)
Zeltweg
Reims
En het laatste circuit was nog best gaaf
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf....InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horner doet ook nog een duit in het zakje. Vooral de laatste alinea...
quote:We mentioned Verstappen earlier. Were you always as convinced as Dr. Helmut Marko?
I think it was obvious that he was a talent, a very clear talent. I remember we sat down and spoke about him in 2014 at the German Grand Prix over dinner, about plans to get him into the Toro Rosso and so on. He was only 16 at that point. I think he's met and exceeded all our expectations. He's a very talented young man. He needs to keep his feet on the ground, which he's doing a good job of. You can see that the potential is huge.
But there must have been some doubts about him at the same time...
I think after watching him closely last year at Toro Rosso, for me he was one of the most exciting things about the 2015 season. It became obvious that it was the right thing to shuffle the drivers. Helmut rang me with a suggestion and after five minutes of thinking about it, it made perfect sense.
How difficult is it to manage expectations surrounding him?
It's an important part of his development. He's still inexperienced, still young and still learning. He has hit feet on the ground. His family have done a good job of keeping him level-headed. But of course he's a Grand Prix winner, living in Monaco, driving an Aston Martin, wearing a nice watch... It's an awful lot of success very young. But I think with the benefit that his father his, he understands this world quite well, his mother as well, and I think they've done a good job of keeping a balance around him.
Was it difficult to make the choice between him and Sainz Jr. – also for 2017?
It's a luxury problem. We had an awful lot of information, we have a lot of data from these guys from when they're juniors, how they come through. For us, it was reasonably straightforward.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel weer een circuit waar Max kan crashen.
Eens, maar ik gok dat we dat ook wel gaan krijgen komende winter. Kimi en Massa worden de grootste sleutel figuren ! En ik hoop dat ze bij Force India Hulk er uit gaan gooien, laat niets meer zien, compleet kleurloos rijdt hij zn rondjes. Daar mag wel wat meer vuur in.. 2 mexicano's in het team, is dat wat ?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:06 schreef twiFight het volgende:
Ik haat silly season maar ben wel benieuwd welke switches we gaan zien dit jaar. M.i. zit de boel wat te lang vastgeroest. Schop die mensen eens een ander team in!
Het komt in de buurt jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:13 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zoals deze F1 circuits?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad weinig verandering, maar hie langer ik erover nadenk, hoe minder kans op echt grote veranderingen. Kimi doet het op Monaco na dan, uitstekend dit jaar. De perfecte man na Vettel. Redbull staat ook vast. Dus zie ik Rosberg of Alonso niet zo snel ergens anders heen. Williams heeft twee stoelen, maar zakt langzaam richting het middenveld. Misschien Button en Kvyat bij Renault. Stoffel en Ocon die erbij komen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:06 schreef twiFight het volgende:
Ik haat silly season maar ben wel benieuwd welke switches we gaan zien dit jaar. M.i. zit de boel wat te lang vastgeroest. Schop die mensen eens een ander team in!
Voor het echte silly season vanuit de sportjournalistiek wel mee eens, maar dit was meer gewoon even luidop denken van mij dat een hoop coureurs eigenlijk veel te lang in hetzelfde stoeltje geroest zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Misschien een ideetje om discussies over de Silly Season te verplaatsen naar SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 197 - Max in de Red Bull in de toekomst? Blijft het een beetje centraal
Daarom ook 'in de toekomst'.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
Voor het echte silly season vanuit de sportjournalistiek wel mee eens, maar dit was meer gewoon even luidop denken van mij dat een hoop coureurs eigenlijk veel te lang in hetzelfde stoeltje geroest zitten.
helemaal met je eens, maar velen waarschijnlijk niet want het zal wel giga druk wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:32 schreef JimmyManna het volgende:
Daar heb ik dus niks mee, met dat soort demo's. Net als dat gedoe Rotterdam altijd. Vind ik dus echt helemaal geen bal aan. Ik ga toch ook niet naar Messi kijken wanneer hij een bal 100 keer hoog houdt? Je wil hem zien voetballen. Nou, dat is met de F1 ook. Maar goed, iedereen uiteraard zijn eigen voorkeur. Wel leuk om te zien dat de F1 in Nl leeft (al zitten er ook nadelen aan voor verstokte racefans).
de gemiddelde race duurt voor de sensatiezoekers te lang, en willen kortstondig lawaai (quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:32 schreef JimmyManna het volgende:
Daar heb ik dus niks mee, met dat soort demo's. Net als dat gedoe Rotterdam altijd. Vind ik dus echt helemaal geen bal aan. Ik ga toch ook niet naar Messi kijken wanneer hij een bal 100 keer hoog houdt? Je wil hem zien voetballen. Nou, dat is met de F1 ook. Maar goed, iedereen uiteraard zijn eigen voorkeur. Wel leuk om te zien dat de F1 in Nl leeft (al zitten er ook nadelen aan voor verstokte racefans).
Ik vind het toch wel een probleem, twee teams met één eigenaar, waarbij ze kennelijk over de data van beide beschikken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
InderdaadHorner doet ook nog een duit in het zakje. Vooral de laatste alinea...
[..]
Er was toch altijd een silly season-reeks, of ben ik in de war?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Misschien een ideetje om discussies over de Silly Season te verplaatsen naar SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 197 - Max in de Red Bull in de toekomst? Blijft het een beetje centraal
Die is overleden. Twee dode topics zijn nu één halfdood topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er was toch altijd een silly season-reeks, of ben ik in de war?
ondertussen gecombineerd met 't GP topic, en off-topic geneuzel.....quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er was toch altijd een silly season-reeks, of ben ik in de war?
Lees eens goedquote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ondertussen gecombineerd met 't GP topic, en off-topic geneuzel.....
Dat is allemaal gewijzigd op het moment dat F1 nog niet zo hot was hierquote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ondertussen gecombineerd met 't GP topic, en off-topic geneuzel.....
Dat zijn de echte Fok!-ers...lekker op je zolderkamertje blijven zittenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik was gegaan voor de paar races van vandaag
Maar ik ga niet, want geen zin in die drukte.
Op die cam zie je natuurlijk alleen maar het stuk bij de pit / tribune. In zandvoort zullen de meesten ergens een mooie bocht opzoeken. Zo'n recht stuk is saai.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:53 schreef Geralt het volgende:
http://www.cpz.nl/nl/pitcam
Dat valt zo te zien nog zat mee met de drukte
Zou het gros gedacht hebben dat wordt veels te druk we gaan niet?
Zandvoort heeft een capaciteit van 300.000 manquote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
Er worden ongeveer 100.000 racefans verwacht op het gratis te bezoeken evenement.
http://www.f1today.net/nl(...)nthaald-in-zandvoort
Dat is best wel veel, toch?
Theoretisch? Want bij 100.000 man barst het echt uit zijn voegenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort heeft een capaciteit van 300.000 man
Er is meer dan alleen het rechte stuk hèquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Theoretisch? Want bij 100.000 man barst het echt uit zijn voegen
Ik weet niet of jij in de hoogtijdagen van Albers in de DTM of bij de eerste keer A1GP in Zandvoort bent geweest, maar daar waren zo'n 100-110k mensen en daar was écht nauwelijks nog plek om ergens rondom het circuit te staan...niet alleen op het rechte stukquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen het rechte stuk hè
Theoretisch ja.
In de hoogtijdagen van de Masters was het volgens mij wel drukker nogquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij in de hoogtijdagen van Albers in de DTM of bij de eerste keer A1GP in Zandvoort bent geweest, maar daar waren zo'n 100-110k mensen en daar was écht nauwelijks nog plek om ergens rondom het circuit te staan...niet alleen op het rechte stuk
Voor de A1GP had ik een VIP-kaartjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij in de hoogtijdagen van Albers in de DTM of bij de eerste keer A1GP in Zandvoort bent geweest, maar daar waren zo'n 100-110k mensen en daar was écht nauwelijks nog plek om ergens rondom het circuit te staan...niet alleen op het rechte stuk
Als ik waze mag geloven, valt het allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:52 schreef nils7 het volgende:
Het is nog niet zo druk omdat ze natuurlijk in de file staan bij Aerdenhout
150k bij de Masters heb ik nog wel meegemaakt, en dan is het druk.. heeeeel druk. En dan was het wachten op de F1 demo, klonk het belletje uit de pits .. iedereen juichen, kippenvel.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:38 schreef franklop het volgende:
[..]
In de hoogtijdagen van de Masters was het volgens mij wel drukker nogEven opzoeken.
HMm toch niet, 100k in 1999, toen was ik er net niet bij. Wel in 2000 toen Schummie zijn demo deed![]()
Volgens de officiele toeschouwers aantallen is 100k het maximum geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
150k bij de Masters heb ik nog wel meegemaakt, en dan is het druk.. heeeeel druk. En dan was het wachten op de F1 demo, klonk het belletje uit de pits .. iedereen juichen, kippenvel.
Ik lees het net ook, in 1999 was ik er ook bij en er staat mij iets van bij dat er in het lokale suffertje een aantal van 150k werd genoemd. Nouja, druk was het zeker. Bomvol.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens de officiele toeschouwers aantallen is 100k het maximum geweest
Maar dat het toen druk was, was wel zeker. Station was drama altijd qua drukte haha
Ja bij het Scheivlak kon je zonder problemen onder de hekken doorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lees het net ook, in 1999 was ik er ook bij en er staat mij iets van bij dat er in het lokale suffertje een aantal van 150k werd genoemd. Nouja, druk was het zeker. Bomvol.
Er zijn er toen trouwens ook nog zat stiekem naar binnen gekomen, de jaren daarna liep er bewaking met honden in het duin
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja bij het Scheivlak kon je zonder problemen onder de hekken door
Jaren later waren we met voetbal weekendje weg in zandvoort, waren er ook races (Gratis), wij met een groepje gewoon via hoofdingang naar binnen. Anderen die ons gingen opzoeken dachten dat het niet gratis was en gingen met halsbrekende toeren over diverse hekken heen. Blik op hun gezicht toen we zeiden dat het gratis was, priceless
Ik snap je punt wel een beetje wat betreft demo's. Ik kijk zelf natuurlijk ook liever naar een race. Gelukkig worden er ook enkele races gereden. Ben ook wel benieuwd hoe Nederlands nieuwste redbull protoge Richard Verschoor gaat presteren in de F4 races dit weekend op Zandvoort. En ach die demos zijn ook best mooi om te zien. Hoe vaak krijg je nou de kans een moderne f1 wagen over zandvoort te zien scheuren. Die V8 klonk erg goed hoor kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:32 schreef JimmyManna het volgende:
Spa heeft maar enkele plekken waar je het knap kan zien vanaf een staanplaats. De rest is allemaal tribunes of met je gezicht tegen het hek. Verder heb ik geen idee hoeveel volk er op af komt. Vorig jaar was het in ieder geval goed druk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:39 schreef VacaLoca het volgende:
Klopt het dat Spa maar zo'n 60.000 bezoekers trekt?
Bizar dan dat het dubbele aantal naar Zandvoort komt voor een demodag. Benieuwd hoeveel er naar een GP op Zandvoort zouden komen als ticketprijzen net zo duur worden als Spa.
En ondanks lengte circuit van Spa is capaciteit bij een f1 race lager ofzo? Wat zou wss de capaciteit van Zandvoort zijn bij een f1 race? Ik lees hier 110k bezoekers bij A1GP maar die organisatie is wss wat soepeler
ken je dat, Google?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:39 schreef VacaLoca het volgende:
Klopt het dat Spa maar zo'n 60.000 bezoekers trekt?
Bizar dan dat het dubbele aantal naar Zandvoort komt voor een demodag. Benieuwd hoeveel er naar een GP op Zandvoort zouden komen als ticketprijzen net zo duur worden als Spa.
En ondanks lengte circuit van Spa is capaciteit bij een f1 race lager ofzo? Wat zou wss de capaciteit van Zandvoort zijn bij een f1 race? Ik lees hier 110k bezoekers bij A1GP maar die organisatie is wss wat soepeler
Mm... vind hem in het echt een stuk minder eng eruit zien xD kan best een leuke race worden!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind die alinea met die quote wel echt heel onsamenhangendquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Klopkoek het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)cieel-spektakel.html
"Het gaat slecht met de autosport in Nederland."
Is het ooit wel goed gegaan dan??
Dat is relatiefquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Klopkoek het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)cieel-spektakel.html
"Het gaat slecht met de autosport in Nederland."
Is het ooit wel goed gegaan dan??
Ik weet hoe goed ze klinken. Ik weet zelfs hoe goed V12's klinken ;-).quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel een beetje wat betreft demo's. Ik kijk zelf natuurlijk ook liever naar een race. Gelukkig worden er ook enkele races gereden. Ben ook wel benieuwd hoe Nederlands nieuwste redbull protoge Richard Verschoor gaat presteren in de F4 races dit weekend op Zandvoort. En ach die demos zijn ook best mooi om te zien. Hoe vaak krijg je nou de kans een moderne f1 wagen over zandvoort te zien scheuren. Die V8 klonk erg goed hoor kan ik je vertellen.
3 seconden: vorig jaar waren er 55000quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja heel goed, maar die bracht niet het antwoord, dank je wel voor je geweldige post.
F1 coureur, voetballer en een soort van zangerquote:
Die soort van zanger is een invisible dick aan het sucken?quote:Op zondag 5 juni 2016 11:20 schreef franklop het volgende:
[..]
F1 coureur, voetballer en een soort van zanger
Dat zou zomaar Bieber zijn ding kunnen zijn jaquote:Op zondag 5 juni 2016 11:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die soort van zanger is een invisible dick aan het sucken?
Het is gewoon jammer dat het nu opeens allemaal wel kan. Dat dit ervoor nodig is om autosport in het algemeen op de kaart te zetten. Helemaal omdat circuitdagen al sinds 2008 aan het teruglopen zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:32 schreef JimmyManna het volgende:
Ja jammer zeg. Misschien brengt dit meer fans, meer kijkers, meer circuitdagen en weet ik veel wat nog meer. Moet je allemaal niet hebben natuurlijk..quote:Op zondag 5 juni 2016 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat het nu opeens allemaal wel kan. Dat dit ervoor nodig is om autosport in het algemeen op de kaart te zetten. Helemaal omdat circuitdagen al sinds 2008 aan het teruglopen zijn.
Ben ook wel benieuwd of het echt serieuze interesse is of dat het gewoon meeliften op de hype is.
Blijven er altijd wel een paar hangen natuurlijk. En ja, ik ben ook sinds Max weer serieus gaan kijken (daarvoor in de tijd van Jos). Wat maakt het uit? Door dit soort oplevingen kan het volgende dal weer opgevangen worden.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat het nu opeens allemaal wel kan. Dat dit ervoor nodig is om autosport in het algemeen op de kaart te zetten. Helemaal omdat circuitdagen al sinds 2008 aan het teruglopen zijn.
Ben ook wel benieuwd of het echt serieuze interesse is of dat het gewoon meeliften op de hype is.
Wat een sneu "ik was al racefan voor de hype" verhaal zeg.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke ontwikkeling. Op m'n werk ben ik niet meer de enige die F1 kijkt of op z'n minst volgt. Veel leuker als je het mij vraagt.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat een sneu "ik was al racefan voor de hype" verhaal zeg.
Ben zelf ook al jarenlang trouw volger maar een toename van de interesse is volstrekt logisch en alleen maar positief voor de autosport in NL. Denk alleen al eens aan de hogere kijkcijfers, is meer reclame inkomsten is meer budget voor verslaggeving
Snap het probleem niet. De one day flies haken wel weer af en degenen die echt geboeid raken door de sport blijven, mooi toch. Is toch iets voor nodig om het onder de aandacht te brengen, dat mensen ermee in contact komen, en dat gebeurt nu dankzij Max. Wellicht dat jij hier bent vanwege bijvoorbeeld Jos vroeger.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus. Pa die toen zei 'er doet ook een Nederlander mee'. 'huh? Cool!' (14 jaar geloof ik)quote:Op zondag 5 juni 2016 13:10 schreef VacaLoca het volgende:
Wellicht dat jij hier bent vanwege bijvoorbeeld Jos vroeger.
Daar gaat het toch helemaal niet om man, het gaat erom dat er nauwelijks budgetten zijn om banen te onderhouden, dagen op circuits zijn er daardoor niet echt en als die er wel zijn is het maar moeilijk allemaal.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat een sneu "ik was al racefan voor de hype" verhaal zeg.
Ben zelf ook al jarenlang trouw volger maar een toename van de interesse is volstrekt logisch en alleen maar positief voor de autosport in NL. Denk alleen al eens aan de hogere kijkcijfers, is meer reclame inkomsten is meer budget voor verslaggeving
Daar staat het los van, meer fans zijn altijd goed. (Echte fans dus)quote:Op zondag 5 juni 2016 12:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja jammer zeg. Misschien brengt dit meer fans, meer kijkers, meer circuitdagen en weet ik veel wat nog meer. Moet je allemaal niet hebben natuurlijk..
Meer fans, gehyped of niet, betekent meer budget. Ik snap werkelijk je weerstand niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om man, het gaat erom dat er nauwelijks budgetten zijn om banen te onderhouden, dagen op circuits zijn er daardoor niet echt en als die er wel zijn is het maar moeilijk allemaal.
Vervolgens is er winst in de F1 (Wat overigens petje af is voor Max, Jos en de rest) en heb je de hele hype eromheen. Als straks deze hype niet meer interessant is dan wat? Op met z'n allen naar de volgende?
Dat is pas sneu, als je echt de autosport wil stimuleren maak je daar budget voor vrij ongeacht of iemand wint of dat er een 'hype' is.
[..]
Daar staat het los van, meer fans zijn altijd goed. (Echte fans dus)
Max ken ik pas sinds de eerste verhalen in 2014 dat hij misschien naar Torro Rosso zou gaan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Het is toffer om jezelf verheven te voelen. Ik volgde F1 en Max al bij Jos zijn eerste natte droom!
Oh jee, volgens enkelen hier ben je dan geen echte fanquote:Op zondag 5 juni 2016 13:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Max ken ik pas sinds de eerste verhalen in 2014 dat hij misschien naar Torro Rosso zou gaan eerlijk gezegd.
Waarom zou je de autosport willen stimuleren? En wie moet dat doen?quote:Op zondag 5 juni 2016 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is pas sneu, als je echt de autosport wil stimuleren maak je daar budget voor vrij ongeacht of iemand wint of dat er een 'hype' is.
Hij heeft zijn eigen karts gemaaktquote:Op zondag 5 juni 2016 14:27 schreef Geralt het volgende:
Plus je moet een behoorlijk budget hebben. Ik denk dat Jos het overgrote deel van zijn centen wat hij bij elkaar heeft gereden in Max gestopt heeft. Zeker omdat ze het in eigen beheer op (moesten) nemen tegen de fabrieksteams. Dat kost serieus geld.
Dat ie het opnam tegen fabrieksteams wil natuurlijk niet meteen zeggen dat je een compleet eigen kart inclusief motor moet ontwikkelen he.quote:
Even wat meer vleugelquote:Op zondag 5 juni 2016 14:30 schreef Geralt het volgende:
Maar het afstellen en tunen van zowel de karts als de motoren deden ze in eigen beheer. Jos schijnt nogal een puike tuner te zijn. En daar komt iets meer bij kijken dan even een grotere sproeier in je carburateur draaien.
Ook wel wat meer dan dat hoor. Jos deed ook de motor van vd Garde en daar werd ie (mede dankzij Jos dus) wereldkampioen meequote:
Mocht ik ooit een kleine spruit hebben die op karten wil, klop ik wel bij jou aanquote:Op zondag 5 juni 2016 14:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook wel wat meer dan dat hoor. Jos deed ook de motor van vd Garde en daar werd ie (mede dankzij Jos dus) wereldkampioen mee
Dan nog 1 dagenquote:
Overheid bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:23 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Waarom zou je de autosport willen stimuleren? En wie moet dat doen?
De enige reden dat een sponsor de autosport zou stimuleren is omdat hij het zelf leuk vind (kleine kans of klein budget) of omdat er een een markt voor is (hype en kijkers). Dus zorgen dat Max het goed blijft doen en er andere NL coureurs komen is de enige methode om op een langere termijn autosport populair te houden en te zorgen dat er budgetten zijn.
5-10k zeiden ze in dat filmpje toch (per chassis), staan er genoeg zo te zien dus een paar miljoen zal eerst komenquote:Op zondag 5 juni 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
Je hoeft bij mij niet aan te kloppen. Ik weet niets van motortuning
Mocht je (of iemand anders) het nog niet gezien hebben, dit was een filmpje van de BBC:
http://www.flabber.nl/art(...)jos-verstappen-45511
Daar kun je goed zien hoe ze het aangepakt hebben. Ik gok dat dat met 2 ton niet betaald is allemaal, maargoed, dat is een wilde gok van mij.
Dan is het over 4 dagen nog steeds donderdagquote:Op zondag 5 juni 2016 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, vandaag niet meetellend. Vandaag is geen dag. Het is zon en barbecue.
Waarom zou de overheid een supercommerciële sport moeten stimuleren? Ik zie het algemeen belang er van niet.quote:
In de wall of championsquote:
Vierde, nog voor de Ferrari's bedoel jequote:Op zondag 5 juni 2016 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar realistisch denk ik dat hij 4e wordt. Achter de Mercs en Vettel
eens!quote:Op zondag 5 juni 2016 20:30 schreef twiFight het volgende:
Ik ben allang blij als je Renault motor gewoon goed presteert, als in: een duidelijke tijdswinst. Wat Max doet boeit me niet zoveel, maar het zou mooi zijn als de top 6 eens op zijn kop gezet wordt. Daar ervaar ik meer spanning van dan een goed resultaat van max ja/nee.
Post die dan in plaats van alleen zeggen dat je ze gemaakt hebt!quote:
Hahaha ze komen er aan, ben nu aan het werk en had gisteravond echt geen fut meer, tering end gelopen van, naar en langs het circuitquote:Op maandag 6 juni 2016 09:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Post die dan in plaats van alleen zeggen dat je ze gemaakt hebt!
quote:Max delivers the donuts to racedagen in Zandvoort as the dutchman and the RB8 team up to bring a tyre-frying show. Check out this onboard @GoPro footage from the event.
Dan zat je vlak bij ons...quote:Op maandag 6 juni 2016 08:59 schreef HerrFritz het volgende:
Gisteren naar Zandvoort geweest. Was erg geslaagd, lekker rondje langs het circuit gelopen, erg gave foto's gemaakt. Zag nog foto's voorbij komen van familie die 45 euro heeft gedokt per persoon voor die vip kaarten, nou blij dat ik gewoon op de duinen ben geweest hahaha.
Dag werd mooi afgesloten door max voor onze snufferd bij de pituitgang een donutje draaien
Hoe?quote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
15:56 van het circuit gelopen, 21:58 thuis...
Geen NS meer voor ons de volgende keer.
Treinen die niet rijden, verkeerde info krijgen, bus en ellenlang wachten. Volgende keer gewoon weer met het eigen busje.quote:
Klopt, wij zaten iets meer naar rechts.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dan zat je vlak bij ons...
[ afbeelding ]
Alleen de terugweg![]()
We hadden bedacht met de trein te gaan, lekker snel en gemakkelijk.
Absoluut, alleen op het einde bij het rechte stuk op de duinen was het wel wat drukker.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:37 schreef Fopje het volgende:
Racedagen waren toch wel de moeite waard, helemaal geen last gehad van drukte
F4 race, een of andere mazda cup, signeer sessies van Max, luchtshow met vliegtuigjes, 1 of andere knakker op een stuntmotor. Was genoeg te doen en was best leuk opgezet. Je zou er echt met je gezin een prima dagje van kunnen maken.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:01 schreef Beach het volgende:
wat was er eigenlijk te zien? alleen wat demos van Max?
quote:Op maandag 6 juni 2016 09:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Post die dan in plaats van alleen zeggen dat je ze gemaakt hebt!
quote:Congratulations! You have won Pit Walk passes for your entire booking party!
The Pit Walk will take place on Thursday 07 July at 3:15pm until 7pm. Entry to the circuit is from 2pm through gates 10, 15 & 16.
More info on the Pit Walk will be sent in the post with your Pit Walk wristbands! They will be sent out within the next fortnight.
Gefeliciteerd met jullie pitwalk! en thnx!!quote:Op maandag 6 juni 2016 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wist helemaal niet (meer) dat we in die loterij zaten met onze weekendtickets
En toffe foto's Flick!
Dan heb je pech gehad. Met de trein naar Spaarnwoude en verder met de auto was ik sneller thuis dan de vorige keer met de auto vanaf Zandvoort toen ik pas twee uur later voorbij Haarlem was. En ook minder parkeerproblemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de terugweg![]()
Daar was ik in het begin bij de eerste demo. Was me iets te druk. Later zat ik bij de Arie Luyendijkbocht en stond ik nog een tijdje bij de Kumho bocht.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:36 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Absoluut, alleen op het einde bij het rechte stuk op de duinen was het wel wat drukker.
Gefeliciteerd. Verwacht nu wel wat mooie foto's hier.quote:
1e demo gezien bij de Audi S en de tweede en laatste zoals je ziet op de foto net voor de pitsuitgang ^^quote:Op maandag 6 juni 2016 13:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar was ik in het begin bij de eerste demo. Was me iets te druk. Later zat ik bij de Arie Luyendijkbocht en stond ik nog een tijdje bij de Kumho bocht.
Nicequote:
Ja, maar er is wel limited access. Geloof dat de kans groot is dat je mag met weekend passen als je ze vroeg hebt gekocht, en daarna kun je nog een extra draw in geloof ik. Maargoed, ik had er helemaal geen rekening mee gehouden, dus da's een extra mooie verrassing. M'n pa net een berichtje gestuurd, en die was helemaal blijquote:Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDie pitwalks zijn altijd tof op donderdag.
Al dacht ik dat die altijd open waren voor het publiek? In Hongarije in ieder geval wel
Ook in Spa. Maar daar was er gewoon geen doorkomen aanquote:Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDie pitwalks zijn altijd tof op donderdag.
Al dacht ik dat die altijd open waren voor het publiek? In Hongarije in ieder geval wel
Daarom zijn ze ook niet voor iedereen op Silverstone, polsbandjes, dit-dat-alles om die mega-drukte te voorkomenquote:Op maandag 6 juni 2016 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook in Spa. Maar daar was er gewoon geen doorkomen aan
Hahaha ik begreep dat je mij bedoelde no problemo hahahaquote:
(vanaf een afstandje) in de pitboxen kijken enzoquote:Op maandag 6 juni 2016 14:44 schreef Operc het volgende:
[..]
Klinkt gaaf! Wat mag je dan allemaal doen?
Klinkt leuk.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
(vanaf een afstandje) in de pitboxen kijken enzo
Leuk!quote:Op maandag 6 juni 2016 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook niet voor iedereen op Silverstone, polsbandjes, dit-dat-alles om die mega-drukte te voorkomen
Je staat er lekker dicht op hoorquote:Op maandag 6 juni 2016 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat je er doorheen mag lopen ofzo bedoelde ik.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je staat er lekker dicht op hoorZolang je niet zoals 3000 anderen bij Mercedes of Ferrari wil staan kun je leuke dingen dien!
Vorig jaar stond ik pal voor de pitbox van Max terwijl de crew de pitstops aan het oefenen waren
Zo mad altijd en klagen op facebook in hoop dat ze het alsnog krijgenquote:Op maandag 6 juni 2016 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zoveel mensen niet blij dat ze hem niet hebbenMaar wij wel
Ik snap dat ook niet zo "ja, maar ik word 50 dat weekend en het was zo tof geweest", of "NU ZIJN MIJN KINDEREN TELEURGESTELD!! WIL IEMAND ME ZIJN PASSES GEVEN WANT MIJN KINDEREEEEEEEN" enzoquote:Op maandag 6 juni 2016 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo mad altijd en klagen op facebook in hoop dat ze het alsnog krijgen
Vrij kansloos
Komt omdat je samen met de kudde direct vetrekt nadat max de laatste demo had gegeven. De laatste GTTC race had een onwijs mooie battle waar er tot de laatste ronde werd geknokt tussen de 3 koplopers, een van de spannendste dingen die ik gezien heb die dag. Wij gingen half 6 van het circuit. Onderweg nog even gegeten en daarna 18.16 de trein gepakt. Wij komen wel vaker op Zandvoort dus wij kennen de weg en lopen van het circuit centerparcs op richting de achterkant van het station. Is ten eerste de helft lopen en aan de achterkant loop je zo het station op terwijl de massa staat te dringen aan de voorkant en zelfs door politie begeleid moet wordenquote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de terugweg![]()
Haha tja als je geen vip ben kom je echt niet zomaar aan een handtekening. Als je dat graag wilt zul je dik 2 uur van te vooren in de rij moeten gaan staan. Beetje naïef van die mensen dus.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo mad altijd en klagen op facebook in hoop dat ze het alsnog krijgen
Vrij kansloos
Lees eens goed waar het over gaatquote:Op maandag 6 juni 2016 16:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha tja als je geen vip ben kom je echt niet zomaar aan een handtekening. Als je dat graag wilt zul je dik 2 uur van te vooren in de rij moeten gaan staan. Beetje naïef van die mensen dus.
wijs die route eens aan op google maps?quote:Op maandag 6 juni 2016 16:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Komt omdat je samen met de kudde direct vetrekt nadat max de laatste demo had gegeven. De laatste GTTC race had een onwijs mooie battle waar er tot de laatste ronde werd geknokt tussen de 3 koplopers, een van de spannendste dingen die ik gezien heb die dag. Wij gingen half 6 van het circuit. Onderweg nog even gegeten en daarna 18.16 de trein gepakt. Wij komen wel vaker op Zandvoort dus wij kennen de weg en lopen van het circuit centerparcs op richting de achterkant van het station. Is ten eerste de helft lopen en aan de achterkant loop je zo het station op terwijl de massa staat te dringen aan de voorkant en zelfs door politie begeleid moet wordenAlle drukte daardoor ontweken en was gewoon even snel thuis als ik op een normale doordeweekse dag zou zijn.
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656quote:Op maandag 6 juni 2016 16:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wijs die route eens aan op google maps?
had ik de juiste in het hoofd, gaan we onthoudenquote:Op maandag 6 juni 2016 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656quote:Op maandag 6 juni 2016 16:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
had ik de juiste in het hoofd, gaan we onthouden
Juist !quote:Op maandag 6 juni 2016 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
of op het werk, altijd vrij krijgen, want ze gebruiken de kinderen excuus, lijers.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo "ja, maar ik word 50 dat weekend en het was zo tof geweest", of "NU ZIJN MIJN KINDEREN TELEURGESTELD!! WIL IEMAND ME ZIJN PASSES GEVEN WANT MIJN KINDEREEEEEEEN" enzoJa, fuck je kinderen.
burnquote:Op maandag 6 juni 2016 16:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Komt omdat je samen met de kudde direct vetrekt nadat max de laatste demo had gegeven. De laatste GTTC race had een onwijs mooie battle waar er tot de laatste ronde werd geknokt tussen de 3 koplopers, een van de spannendste dingen die ik gezien heb die dag. Wij gingen half 6 van het circuit. Onderweg nog even gegeten en daarna 18.16 de trein gepakt. Wij komen wel vaker op Zandvoort dus wij kennen de weg en lopen van het circuit centerparcs op richting de achterkant van het station. Is ten eerste de helft lopen en aan de achterkant loop je zo het station op terwijl de massa staat te dringen aan de voorkant en zelfs door politie begeleid moet wordenAlle drukte daardoor ontweken en was gewoon even snel thuis als ik op een normale doordeweekse dag zou zijn.
"jij kunt dan en dan wel extra/overwerken he? want je hebt geen kinderen"quote:Op maandag 6 juni 2016 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of op het werk, altijd vrij krijgen, want ze gebruiken de kinderen excuus, lijers.
dit, so truequote:Op maandag 6 juni 2016 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"jij kunt dan en dan wel extra/overwerken he? want je hebt geen kinderen"
Dat ik geen kinderen heb betekent niet dat ik geen leven en/of andere verplichtingen heb. Fuck jou met je kinderen. Huur een oppas. Of geef ze op voor adoptie.
/offtopic
Ik ben echt blij![]()
mevrouwtje ongeduldquote:
Bohh het is zo vetquote:Op maandag 6 juni 2016 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
En het is gewoon nog langer wachten tot BritishGPBen zo benieuwd, m'n eerste race live
Nou ja kan je ook niet weten natuurlijk als je geen vaste bezoeker bent. Officieel mag je eigenlijk ook niet over het centerparcs terrein maarja who cares.quote:
die oordopjes heb je iig niet meer nodigquote:Op maandag 6 juni 2016 17:27 schreef Wolve000 het volgende:
Ik ben maar 1 keer eerder bije en GP geweest: in 1996 de GP van Europa gezien op de Nurburgring. Toen Jos Verstappen gezien (tot z'n versnellingsbak de geest gaf). Toen alleen op de zondag geweest nadat m'n vader op zaterdagavond voorstelde om er maar heen te gaan. Voor dag en dauw opgestaan en er heen gereden, kaartjes gekocht en de race gezien. Wat een kabaal! Gelukkig hadden een paar vriendelijke finnen naast ons wat oordopjes over.
Nu, 20 jaar later, de volgende generatie zien racen. Iets betere voorbereiding dit keer. Kaartjes al lang van te voren gekocht en ook voor het hele weekend. En dan ook nog de pitwalk er bij krijgen is echt briljant!Kanniewachten!
Mijn 55-250 lens is mijn grootste vriend op zo'n dagquote:Op maandag 6 juni 2016 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ga ook even wat extra lenzen lenen van een vriend van me, want ik heb alleen crappy kutbasislenzen![]()
De oordopjes gaan wel gewoon mee.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
die oordopjes heb je iig niet meer nodig
Ik zou ze wel meenemen voor het geval dat. Het geluid is echt niet zo heel erg zachtquote:Op maandag 6 juni 2016 19:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De oordopjes gaan wel gewoon mee.
Al is het maar als anti-snurk bescherming...
Geluid stelt echt niks voor hoor. Maar misschien voor de gp2 of porsche supercupquote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou ze wel meenemen voor het geval dat. Het geluid is echt niet zo heel erg zachtMaar echt nodig is het niet.
De F1 wagens van tegenwoordig maken echt wel meer herrie dan de porsche supercup. GP2 heeft wel een lekker snerpend geluidje idd.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Geluid stelt echt niks voor hoor. Maar misschien voor de gp2 of porsche supercupDie maken nog wel herrie.
Zandvoort uit was eigenlijk niet zo'n probleem met de trein. Duurde wel ff, maar dat wisten we. Daarna begon het gedonder pas met de treinen. Vanaf Amsterdam hebben we er bijna 2 uur extra over gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan heb je pech gehad. Met de trein naar Spaarnwoude en verder met de auto was ik sneller thuis dan de vorige keer met de auto vanaf Zandvoort toen ik pas twee uur later voorbij Haarlem was. En ook minder parkeerproblemen.
zie boven...quote:Op maandag 6 juni 2016 16:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat ga ik donderdag ook weer doen in Montreal. Hopelijk gaat het weer nog wel wat veranderen, want ik had me voorbereid op 20 graden, niet op 12 graden en regen.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
WTF hoe kan dat nou?! Eergisteren was het ook nog 4 dagen!?quote:
Nog 3 dagenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF hoe kan dat nou?! Eergisteren was het ook nog 4 dagen!?
We gaan dit jaar ook naar de BTCC op Silverstone. Kaartjes kregen we gratis omdat we vroeg geboekt hadden voor de F1. We hadden ook kaartjes voor de British Superbikes kunnen krijgen, maar toen waren we op vakantie.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik lees het nu pas maar...
![]()
![]()
voor Moblo met die pitwalk !!
Tip, ga een keer naar een BTCC race in Engeland, kan je met een beetje mazzel de race vanuit een pitbox volgen, zeer toegankelijk en vermakelijke autosportOp twitter, jou ook wel bekend, zit o.a. Amy The Engineer, zij maakt nu haar eerste btcc seizoen mee, misschien een goed achterdeurtje
![]()
je mening geven is blijkbaar verboden volgens een moderatorquote:
Dat dat niks in een F1 topic te zoeken heeft onder andere.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:05 schreef Geralt het volgende:
Wat was je mening? Dat het allemaal offtopic was?
Don't remind mequote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:42 schreef Geralt het volgende:
Dat is alweer 20 jaar geleden
Max bestond nog niet eens en ik was toen ouder dan Max nu is.
#ouwelul
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:11 schreef Geralt het volgende:
Het is hoogtijd dat de lampen weer op groen gaan zou ik zeggen!!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:28 schreef Meike26 het volgende:
Op twitter, jou ook wel bekend, zit o.a. Amy The Engineer, zij maakt nu haar eerste btcc seizoen mee, misschien een goed achterdeurtje![]()
twitter:AmyyTheEngineer twitterde op zondag 05-06-2016 om 20:46:08Went and got changed before the journey home and someone thought I was a grid girl til they realised who I was 😳😂🙈 reageer retweet
wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat sowiesokan wel wat afleiding gebruiken.. zaterdag gaat m'n auto weer terug naar de garage
wat een drama.
Aangezien er in het verleden een aantal topics zijn samengevoegd is dit o.a. het topic voor off-topic geneuzel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat dat niks in een F1 topic te zoeken heeft onder andere.
quote:Offtopic-gesprekken en de wat minder F1-gerelateerde nieuwtjes kunnen in Topicreeks: 2015 Formula 1 GP's terecht.
Dus... jaren lang is er geen probleem.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:06 schreef ChatGirl het volgende:
Dit jaar is er geen Rotterdam City Racing omdat ze de financiering niet rond krijgen.
Vorig jaar was het ook al niet. Maar inderdaad: nu met de Max-hype zou je denken dat er genoeg bedrijven/sponsors zouden staan te zwaaien met een zak geld om RBR/Max naar Rotterdam te halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus... jaren lang is er geen probleem.
Nu op eens wel, terwijl de hype groter dan ooit is. Juistem.
Teveel uitkeringstrekkers in Rotterdamquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BMWquote:
De maand van Spaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook al niet. Maar inderdaad: nu met de Max-hype zou je denken dat er genoeg bedrijven/sponsors zouden staan te zwaaien met een zak geld om RBR/Max naar Rotterdam te halen.
Maar aan de andere kant: de datum van City Racing is altijd ergens in augustus, de maand waarin nu alles in de F1 platligt. Dan snap ik ook wel dat zo'n team zegt dat ze d'r geen zin in hebben en hun crew hun vakantie gunnen.
Er is al jaren een probleem met de financieringquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga je gezellig met je kratje bier?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in zo'n geweldig dilemma... reisgenoot voor Spa heeft niet genoeg geld en moet een keuze maken tussen Spa of iets anders wat ook gewoon erg gaaf is. Ik heb meer dan genoeg geld om de complete reis voor ons allebei te betalen.
Ik zou de gok kunnen nemen en nu alvast kopen, voordat de prijzen nog verder de lucht in gaan. Maar als ie beslist om niet mee te gaan, wordt het allemaal een beejte lastig.
Hij wil niet bij mij in de schulden staan, en dat begrijp ik heel goed.
zal lekkerder zitten dan op de instabiele rug van een vriend....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan ga je gezellig met je kratje bier?
In de VIP stelde iemand de vraag of het ronde record verbroken zou worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
Heeft die knaker daar nou eens een nieuw ronderecord neergetieft of niet?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan ga je gezellig met je kratje bier?
Mwah ik weet het niet. F1 zitten hoger in de toeren dus die lijken misschien luider maar ik denk dat de Porsches meer decibellen produceren. Die porsches hoorde je iig van veel verder komen dan de F1 bolides.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
De F1 wagens van tegenwoordig maken echt wel meer herrie dan de porsche supercup. GP2 heeft wel een lekker snerpend geluidje idd.
twitter:GrandPrixDiary twitterde op dinsdag 07-06-2016 om 16:22:47Just when you thought you'd seen it all with @JustinBieber and F1. #CanadianGP https://t.co/8SpT406J4Y reageer retweet
ik vind bieber op eminem lijken. Verder eminem veel beter muzikant dan biebertje ooit zal zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
Tweet is ondertussen al weg, maar gelukkig hebben we het screenshot nogNu maar hopen dat er niks van waar is, want dan is het failliet van de F1 toch wel in zicht aan het komen
[ afbeelding ]twitter:GrandPrixDiary twitterde op dinsdag 07-06-2016 om 16:22:47Just when you thought you'd seen it all with @JustinBieber and F1. #CanadianGP https://t.co/8SpT406J4Y reageer retweet
Die blik van die marshall.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
Tweet is ondertussen al weg, maar gelukkig hebben we het screenshot nogNu maar hopen dat er niks van waar is, want dan is het failliet van de F1 toch wel in zicht aan het komen
[ afbeelding ]twitter:GrandPrixDiary twitterde op dinsdag 07-06-2016 om 16:22:47Just when you thought you'd seen it all with @JustinBieber and F1. #CanadianGP https://t.co/8SpT406J4Y reageer retweet
Een blanke kamper uit Detroit die gaat rappen, gaat nergens over.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ik vind bieber op eminem lijken. Verder eminem veel beter muzikant dan biebertje ooit zal zijn.
Ik snap die marshall wel.quote:
En dan hopen dat Max op het podium staatquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef F1gamer het volgende:
kan jacques villeneuve de podiuminterviews doen
Anders niet danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan hopen dat Max op het podium staat
Perfectie uit willen stralen, maar achter de façade gaat gewoon een (grotendeels) straatarm oostblok land schuil.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Ondertussen in Baku![]()
[ afbeelding ]
Gezellig een renovatie banner voor je oude brak neerhangen om je circuit zoveel mogelijk op een arcade spel te laten lijken
Op 9gag schreven ze zelfs dat t land in oorlog is, geen idee hoe en wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Perfectie uit willen stralen, maar achter de façade gaat gewoon een (grotendeels) straatarm oostblok land schuil.
Volgens een artikel zou dat komende donderdag op een persconferentie bekend worden gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:27 schreef nils7 het volgende:
Zou Heineken een dezer dagen niks bekend maken?
En waarom lees je overal GP naar Nederland, dat trekt Zandvoort echt niet.
Een groen met rood blauwe Red Bullquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens een artikel zou dat komende donderdag op een persconferentie bekend worden gemaakt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nagorno-Karabakh_Warquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Op 9gag schreven ze zelfs dat t land in oorlog is, geen idee hoe en wat.
Als Pelé dat in 2008 had gedaan, was Massa wereldkampioen geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:56 schreef Bluurgh het volgende:
Echt al die sukkels die ze even in de spotlights willen zetten, het begon geloof ik in 2008 ofzo met Pelé die in Brazilië de finishvlag mocht zwaaien en het een rondje te vroeg deed, laatst natuurlijk die dikke in Spanje en als die knakker in Canada staat dan gaat dat ook vast weer heel interessant worden..
quote:2002
When Pele was asked to wave the chequered flag at the Brazilian Grand Prix it seemed a perfect PR opportunity, the country's, if not the world's, greatest footballer at one of its biggest sporting events. And, to be fair, it is not exactly a task burdened by onerous or complex rules.
But, it seemed the organisers appeared to fail to explain the intricacies of Formula One to the great man, so when Michael Schumacher crossed the line to take the victory, followed home by brother Ralf, Pele was busy chatting with officials and forgot to show them the flag.
Alerted to his mistake, he enthusiastically waved the flag at the next driver past, which happened to be Takuma Sato who was some two laps behind the winner, meaning technically he had won the race. "Pele is very little," noted Schumacher. "I didn't see the flag though, that's the only thing I noticed."
14 jaar geleden alweer? Ik voel me oudquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:09 schreef Bluurgh het volgende:
Ik zat er maar een paar jaar naast ook
[..]
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
14 jaar geleden alweer? Ik voel me oud
You gotta be kiddin' mequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Ondertussen in Baku![]()
[ afbeelding ]
Gezellig een renovatie banner voor je oude brak neerhangen om je circuit zoveel mogelijk op een arcade spel te laten lijken
You gotta be kiddin' mequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |