Lees eens goed waar het over gaatquote:Op maandag 6 juni 2016 16:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha tja als je geen vip ben kom je echt niet zomaar aan een handtekening. Als je dat graag wilt zul je dik 2 uur van te vooren in de rij moeten gaan staan. Beetje naïef van die mensen dus.
wijs die route eens aan op google maps?quote:Op maandag 6 juni 2016 16:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Komt omdat je samen met de kudde direct vetrekt nadat max de laatste demo had gegeven. De laatste GTTC race had een onwijs mooie battle waar er tot de laatste ronde werd geknokt tussen de 3 koplopers, een van de spannendste dingen die ik gezien heb die dag. Wij gingen half 6 van het circuit. Onderweg nog even gegeten en daarna 18.16 de trein gepakt. Wij komen wel vaker op Zandvoort dus wij kennen de weg en lopen van het circuit centerparcs op richting de achterkant van het station. Is ten eerste de helft lopen en aan de achterkant loop je zo het station op terwijl de massa staat te dringen aan de voorkant en zelfs door politie begeleid moet wordenAlle drukte daardoor ontweken en was gewoon even snel thuis als ik op een normale doordeweekse dag zou zijn.
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656quote:Op maandag 6 juni 2016 16:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wijs die route eens aan op google maps?
had ik de juiste in het hoofd, gaan we onthoudenquote:Op maandag 6 juni 2016 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656quote:Op maandag 6 juni 2016 16:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
had ik de juiste in het hoofd, gaan we onthouden
Juist !quote:Op maandag 6 juni 2016 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
of op het werk, altijd vrij krijgen, want ze gebruiken de kinderen excuus, lijers.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo "ja, maar ik word 50 dat weekend en het was zo tof geweest", of "NU ZIJN MIJN KINDEREN TELEURGESTELD!! WIL IEMAND ME ZIJN PASSES GEVEN WANT MIJN KINDEREEEEEEEN" enzoJa, fuck je kinderen.
burnquote:Op maandag 6 juni 2016 16:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Komt omdat je samen met de kudde direct vetrekt nadat max de laatste demo had gegeven. De laatste GTTC race had een onwijs mooie battle waar er tot de laatste ronde werd geknokt tussen de 3 koplopers, een van de spannendste dingen die ik gezien heb die dag. Wij gingen half 6 van het circuit. Onderweg nog even gegeten en daarna 18.16 de trein gepakt. Wij komen wel vaker op Zandvoort dus wij kennen de weg en lopen van het circuit centerparcs op richting de achterkant van het station. Is ten eerste de helft lopen en aan de achterkant loop je zo het station op terwijl de massa staat te dringen aan de voorkant en zelfs door politie begeleid moet wordenAlle drukte daardoor ontweken en was gewoon even snel thuis als ik op een normale doordeweekse dag zou zijn.
"jij kunt dan en dan wel extra/overwerken he? want je hebt geen kinderen"quote:Op maandag 6 juni 2016 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of op het werk, altijd vrij krijgen, want ze gebruiken de kinderen excuus, lijers.
dit, so truequote:Op maandag 6 juni 2016 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"jij kunt dan en dan wel extra/overwerken he? want je hebt geen kinderen"
Dat ik geen kinderen heb betekent niet dat ik geen leven en/of andere verplichtingen heb. Fuck jou met je kinderen. Huur een oppas. Of geef ze op voor adoptie.
/offtopic
Ik ben echt blij![]()
mevrouwtje ongeduldquote:
Bohh het is zo vetquote:Op maandag 6 juni 2016 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
En het is gewoon nog langer wachten tot BritishGPBen zo benieuwd, m'n eerste race live
Nou ja kan je ook niet weten natuurlijk als je geen vaste bezoeker bent. Officieel mag je eigenlijk ook niet over het centerparcs terrein maarja who cares.quote:
die oordopjes heb je iig niet meer nodigquote:Op maandag 6 juni 2016 17:27 schreef Wolve000 het volgende:
Ik ben maar 1 keer eerder bije en GP geweest: in 1996 de GP van Europa gezien op de Nurburgring. Toen Jos Verstappen gezien (tot z'n versnellingsbak de geest gaf). Toen alleen op de zondag geweest nadat m'n vader op zaterdagavond voorstelde om er maar heen te gaan. Voor dag en dauw opgestaan en er heen gereden, kaartjes gekocht en de race gezien. Wat een kabaal! Gelukkig hadden een paar vriendelijke finnen naast ons wat oordopjes over.
Nu, 20 jaar later, de volgende generatie zien racen. Iets betere voorbereiding dit keer. Kaartjes al lang van te voren gekocht en ook voor het hele weekend. En dan ook nog de pitwalk er bij krijgen is echt briljant!Kanniewachten!
Mijn 55-250 lens is mijn grootste vriend op zo'n dagquote:Op maandag 6 juni 2016 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ga ook even wat extra lenzen lenen van een vriend van me, want ik heb alleen crappy kutbasislenzen![]()
De oordopjes gaan wel gewoon mee.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
die oordopjes heb je iig niet meer nodig
Ik zou ze wel meenemen voor het geval dat. Het geluid is echt niet zo heel erg zachtquote:Op maandag 6 juni 2016 19:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De oordopjes gaan wel gewoon mee.
Al is het maar als anti-snurk bescherming...
Geluid stelt echt niks voor hoor. Maar misschien voor de gp2 of porsche supercupquote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou ze wel meenemen voor het geval dat. Het geluid is echt niet zo heel erg zachtMaar echt nodig is het niet.
De F1 wagens van tegenwoordig maken echt wel meer herrie dan de porsche supercup. GP2 heeft wel een lekker snerpend geluidje idd.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Geluid stelt echt niks voor hoor. Maar misschien voor de gp2 of porsche supercupDie maken nog wel herrie.
Zandvoort uit was eigenlijk niet zo'n probleem met de trein. Duurde wel ff, maar dat wisten we. Daarna begon het gedonder pas met de treinen. Vanaf Amsterdam hebben we er bijna 2 uur extra over gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan heb je pech gehad. Met de trein naar Spaarnwoude en verder met de auto was ik sneller thuis dan de vorige keer met de auto vanaf Zandvoort toen ik pas twee uur later voorbij Haarlem was. En ook minder parkeerproblemen.
zie boven...quote:Op maandag 6 juni 2016 16:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat ga ik donderdag ook weer doen in Montreal. Hopelijk gaat het weer nog wel wat veranderen, want ik had me voorbereid op 20 graden, niet op 12 graden en regen.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
(vanaf een afstandje) in de pitboxen kijken enzo
WTF hoe kan dat nou?! Eergisteren was het ook nog 4 dagen!?quote:
Nog 3 dagenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF hoe kan dat nou?! Eergisteren was het ook nog 4 dagen!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |