quote:Congratulations! You have won Pit Walk passes for your entire booking party!
The Pit Walk will take place on Thursday 07 July at 3:15pm until 7pm. Entry to the circuit is from 2pm through gates 10, 15 & 16.
More info on the Pit Walk will be sent in the post with your Pit Walk wristbands! They will be sent out within the next fortnight.
Gefeliciteerd met jullie pitwalk! en thnx!!quote:Op maandag 6 juni 2016 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wist helemaal niet (meer) dat we in die loterij zaten met onze weekendtickets
En toffe foto's Flick!
Dan heb je pech gehad. Met de trein naar Spaarnwoude en verder met de auto was ik sneller thuis dan de vorige keer met de auto vanaf Zandvoort toen ik pas twee uur later voorbij Haarlem was. En ook minder parkeerproblemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dan zat je vlak bij ons...
[ afbeelding ]
Alleen de terugweg![]()
We hadden bedacht met de trein te gaan, lekker snel en gemakkelijk.
15:56 van het circuit gelopen, 21:58 thuis...
Geen NS meer voor ons de volgende keer.
Daar was ik in het begin bij de eerste demo. Was me iets te druk. Later zat ik bij de Arie Luyendijkbocht en stond ik nog een tijdje bij de Kumho bocht.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:36 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Absoluut, alleen op het einde bij het rechte stuk op de duinen was het wel wat drukker.
Gefeliciteerd. Verwacht nu wel wat mooie foto's hier.quote:
1e demo gezien bij de Audi S en de tweede en laatste zoals je ziet op de foto net voor de pitsuitgang ^^quote:Op maandag 6 juni 2016 13:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar was ik in het begin bij de eerste demo. Was me iets te druk. Later zat ik bij de Arie Luyendijkbocht en stond ik nog een tijdje bij de Kumho bocht.
Nicequote:
Ja, maar er is wel limited access. Geloof dat de kans groot is dat je mag met weekend passen als je ze vroeg hebt gekocht, en daarna kun je nog een extra draw in geloof ik. Maargoed, ik had er helemaal geen rekening mee gehouden, dus da's een extra mooie verrassing. M'n pa net een berichtje gestuurd, en die was helemaal blijquote:Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDie pitwalks zijn altijd tof op donderdag.
Al dacht ik dat die altijd open waren voor het publiek? In Hongarije in ieder geval wel
Ook in Spa. Maar daar was er gewoon geen doorkomen aanquote:Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDie pitwalks zijn altijd tof op donderdag.
Al dacht ik dat die altijd open waren voor het publiek? In Hongarije in ieder geval wel
Daarom zijn ze ook niet voor iedereen op Silverstone, polsbandjes, dit-dat-alles om die mega-drukte te voorkomenquote:Op maandag 6 juni 2016 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook in Spa. Maar daar was er gewoon geen doorkomen aan
Hahaha ik begreep dat je mij bedoelde no problemo hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |