F1 coureur, voetballer en een soort van zangerquote:
Die soort van zanger is een invisible dick aan het sucken?quote:Op zondag 5 juni 2016 11:20 schreef franklop het volgende:
[..]
F1 coureur, voetballer en een soort van zanger
Dat zou zomaar Bieber zijn ding kunnen zijn jaquote:Op zondag 5 juni 2016 11:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die soort van zanger is een invisible dick aan het sucken?
Het is gewoon jammer dat het nu opeens allemaal wel kan. Dat dit ervoor nodig is om autosport in het algemeen op de kaart te zetten. Helemaal omdat circuitdagen al sinds 2008 aan het teruglopen zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:32 schreef JimmyManna het volgende:
Daar heb ik dus niks mee, met dat soort demo's. Net als dat gedoe Rotterdam altijd. Vind ik dus echt helemaal geen bal aan. Ik ga toch ook niet naar Messi kijken wanneer hij een bal 100 keer hoog houdt? Je wil hem zien voetballen. Nou, dat is met de F1 ook. Maar goed, iedereen uiteraard zijn eigen voorkeur. Wel leuk om te zien dat de F1 in Nl leeft (al zitten er ook nadelen aan voor verstokte racefans).
Ja jammer zeg. Misschien brengt dit meer fans, meer kijkers, meer circuitdagen en weet ik veel wat nog meer. Moet je allemaal niet hebben natuurlijk..quote:Op zondag 5 juni 2016 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat het nu opeens allemaal wel kan. Dat dit ervoor nodig is om autosport in het algemeen op de kaart te zetten. Helemaal omdat circuitdagen al sinds 2008 aan het teruglopen zijn.
Ben ook wel benieuwd of het echt serieuze interesse is of dat het gewoon meeliften op de hype is.
Blijven er altijd wel een paar hangen natuurlijk. En ja, ik ben ook sinds Max weer serieus gaan kijken (daarvoor in de tijd van Jos). Wat maakt het uit? Door dit soort oplevingen kan het volgende dal weer opgevangen worden.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat het nu opeens allemaal wel kan. Dat dit ervoor nodig is om autosport in het algemeen op de kaart te zetten. Helemaal omdat circuitdagen al sinds 2008 aan het teruglopen zijn.
Ben ook wel benieuwd of het echt serieuze interesse is of dat het gewoon meeliften op de hype is.
Wat een sneu "ik was al racefan voor de hype" verhaal zeg.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke ontwikkeling. Op m'n werk ben ik niet meer de enige die F1 kijkt of op z'n minst volgt. Veel leuker als je het mij vraagt.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat een sneu "ik was al racefan voor de hype" verhaal zeg.
Ben zelf ook al jarenlang trouw volger maar een toename van de interesse is volstrekt logisch en alleen maar positief voor de autosport in NL. Denk alleen al eens aan de hogere kijkcijfers, is meer reclame inkomsten is meer budget voor verslaggeving
Snap het probleem niet. De one day flies haken wel weer af en degenen die echt geboeid raken door de sport blijven, mooi toch. Is toch iets voor nodig om het onder de aandacht te brengen, dat mensen ermee in contact komen, en dat gebeurt nu dankzij Max. Wellicht dat jij hier bent vanwege bijvoorbeeld Jos vroeger.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus. Pa die toen zei 'er doet ook een Nederlander mee'. 'huh? Cool!' (14 jaar geloof ik)quote:Op zondag 5 juni 2016 13:10 schreef VacaLoca het volgende:
Wellicht dat jij hier bent vanwege bijvoorbeeld Jos vroeger.
Daar gaat het toch helemaal niet om man, het gaat erom dat er nauwelijks budgetten zijn om banen te onderhouden, dagen op circuits zijn er daardoor niet echt en als die er wel zijn is het maar moeilijk allemaal.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat een sneu "ik was al racefan voor de hype" verhaal zeg.
Ben zelf ook al jarenlang trouw volger maar een toename van de interesse is volstrekt logisch en alleen maar positief voor de autosport in NL. Denk alleen al eens aan de hogere kijkcijfers, is meer reclame inkomsten is meer budget voor verslaggeving
Daar staat het los van, meer fans zijn altijd goed. (Echte fans dus)quote:Op zondag 5 juni 2016 12:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja jammer zeg. Misschien brengt dit meer fans, meer kijkers, meer circuitdagen en weet ik veel wat nog meer. Moet je allemaal niet hebben natuurlijk..
Meer fans, gehyped of niet, betekent meer budget. Ik snap werkelijk je weerstand niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om man, het gaat erom dat er nauwelijks budgetten zijn om banen te onderhouden, dagen op circuits zijn er daardoor niet echt en als die er wel zijn is het maar moeilijk allemaal.
Vervolgens is er winst in de F1 (Wat overigens petje af is voor Max, Jos en de rest) en heb je de hele hype eromheen. Als straks deze hype niet meer interessant is dan wat? Op met z'n allen naar de volgende?
Dat is pas sneu, als je echt de autosport wil stimuleren maak je daar budget voor vrij ongeacht of iemand wint of dat er een 'hype' is.
[..]
Daar staat het los van, meer fans zijn altijd goed. (Echte fans dus)
Max ken ik pas sinds de eerste verhalen in 2014 dat hij misschien naar Torro Rosso zou gaan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Het is toffer om jezelf verheven te voelen. Ik volgde F1 en Max al bij Jos zijn eerste natte droom!
Oh jee, volgens enkelen hier ben je dan geen echte fanquote:Op zondag 5 juni 2016 13:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Max ken ik pas sinds de eerste verhalen in 2014 dat hij misschien naar Torro Rosso zou gaan eerlijk gezegd.
Waarom zou je de autosport willen stimuleren? En wie moet dat doen?quote:Op zondag 5 juni 2016 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is pas sneu, als je echt de autosport wil stimuleren maak je daar budget voor vrij ongeacht of iemand wint of dat er een 'hype' is.
Hij heeft zijn eigen karts gemaaktquote:Op zondag 5 juni 2016 14:27 schreef Geralt het volgende:
Plus je moet een behoorlijk budget hebben. Ik denk dat Jos het overgrote deel van zijn centen wat hij bij elkaar heeft gereden in Max gestopt heeft. Zeker omdat ze het in eigen beheer op (moesten) nemen tegen de fabrieksteams. Dat kost serieus geld.
Dat ie het opnam tegen fabrieksteams wil natuurlijk niet meteen zeggen dat je een compleet eigen kart inclusief motor moet ontwikkelen he.quote:
Even wat meer vleugelquote:Op zondag 5 juni 2016 14:30 schreef Geralt het volgende:
Maar het afstellen en tunen van zowel de karts als de motoren deden ze in eigen beheer. Jos schijnt nogal een puike tuner te zijn. En daar komt iets meer bij kijken dan even een grotere sproeier in je carburateur draaien.
Ook wel wat meer dan dat hoor. Jos deed ook de motor van vd Garde en daar werd ie (mede dankzij Jos dus) wereldkampioen meequote:
Mocht ik ooit een kleine spruit hebben die op karten wil, klop ik wel bij jou aanquote:Op zondag 5 juni 2016 14:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook wel wat meer dan dat hoor. Jos deed ook de motor van vd Garde en daar werd ie (mede dankzij Jos dus) wereldkampioen mee
Dan nog 1 dagenquote:
Overheid bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:23 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Waarom zou je de autosport willen stimuleren? En wie moet dat doen?
De enige reden dat een sponsor de autosport zou stimuleren is omdat hij het zelf leuk vind (kleine kans of klein budget) of omdat er een een markt voor is (hype en kijkers). Dus zorgen dat Max het goed blijft doen en er andere NL coureurs komen is de enige methode om op een langere termijn autosport populair te houden en te zorgen dat er budgetten zijn.
5-10k zeiden ze in dat filmpje toch (per chassis), staan er genoeg zo te zien dus een paar miljoen zal eerst komenquote:Op zondag 5 juni 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
Je hoeft bij mij niet aan te kloppen. Ik weet niets van motortuning
Mocht je (of iemand anders) het nog niet gezien hebben, dit was een filmpje van de BBC:
http://www.flabber.nl/art(...)jos-verstappen-45511
Daar kun je goed zien hoe ze het aangepakt hebben. Ik gok dat dat met 2 ton niet betaald is allemaal, maargoed, dat is een wilde gok van mij.
Dan is het over 4 dagen nog steeds donderdagquote:Op zondag 5 juni 2016 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, vandaag niet meetellend. Vandaag is geen dag. Het is zon en barbecue.
Waarom zou de overheid een supercommerciële sport moeten stimuleren? Ik zie het algemeen belang er van niet.quote:
In de wall of championsquote:
Vierde, nog voor de Ferrari's bedoel jequote:Op zondag 5 juni 2016 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar realistisch denk ik dat hij 4e wordt. Achter de Mercs en Vettel
eens!quote:Op zondag 5 juni 2016 20:30 schreef twiFight het volgende:
Ik ben allang blij als je Renault motor gewoon goed presteert, als in: een duidelijke tijdswinst. Wat Max doet boeit me niet zoveel, maar het zou mooi zijn als de top 6 eens op zijn kop gezet wordt. Daar ervaar ik meer spanning van dan een goed resultaat van max ja/nee.
Post die dan in plaats van alleen zeggen dat je ze gemaakt hebt!quote:
Hahaha ze komen er aan, ben nu aan het werk en had gisteravond echt geen fut meer, tering end gelopen van, naar en langs het circuitquote:Op maandag 6 juni 2016 09:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Post die dan in plaats van alleen zeggen dat je ze gemaakt hebt!
quote:Max delivers the donuts to racedagen in Zandvoort as the dutchman and the RB8 team up to bring a tyre-frying show. Check out this onboard @GoPro footage from the event.
Dan zat je vlak bij ons...quote:Op maandag 6 juni 2016 08:59 schreef HerrFritz het volgende:
Gisteren naar Zandvoort geweest. Was erg geslaagd, lekker rondje langs het circuit gelopen, erg gave foto's gemaakt. Zag nog foto's voorbij komen van familie die 45 euro heeft gedokt per persoon voor die vip kaarten, nou blij dat ik gewoon op de duinen ben geweest hahaha.
Dag werd mooi afgesloten door max voor onze snufferd bij de pituitgang een donutje draaien
Hoe?quote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
15:56 van het circuit gelopen, 21:58 thuis...
Geen NS meer voor ons de volgende keer.
Treinen die niet rijden, verkeerde info krijgen, bus en ellenlang wachten. Volgende keer gewoon weer met het eigen busje.quote:
Klopt, wij zaten iets meer naar rechts.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dan zat je vlak bij ons...
[ afbeelding ]
Alleen de terugweg![]()
We hadden bedacht met de trein te gaan, lekker snel en gemakkelijk.
Absoluut, alleen op het einde bij het rechte stuk op de duinen was het wel wat drukker.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:37 schreef Fopje het volgende:
Racedagen waren toch wel de moeite waard, helemaal geen last gehad van drukte
F4 race, een of andere mazda cup, signeer sessies van Max, luchtshow met vliegtuigjes, 1 of andere knakker op een stuntmotor. Was genoeg te doen en was best leuk opgezet. Je zou er echt met je gezin een prima dagje van kunnen maken.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:01 schreef Beach het volgende:
wat was er eigenlijk te zien? alleen wat demos van Max?
quote:Op maandag 6 juni 2016 09:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Post die dan in plaats van alleen zeggen dat je ze gemaakt hebt!
quote:Congratulations! You have won Pit Walk passes for your entire booking party!
The Pit Walk will take place on Thursday 07 July at 3:15pm until 7pm. Entry to the circuit is from 2pm through gates 10, 15 & 16.
More info on the Pit Walk will be sent in the post with your Pit Walk wristbands! They will be sent out within the next fortnight.
Gefeliciteerd met jullie pitwalk! en thnx!!quote:Op maandag 6 juni 2016 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wist helemaal niet (meer) dat we in die loterij zaten met onze weekendtickets
En toffe foto's Flick!
Dan heb je pech gehad. Met de trein naar Spaarnwoude en verder met de auto was ik sneller thuis dan de vorige keer met de auto vanaf Zandvoort toen ik pas twee uur later voorbij Haarlem was. En ook minder parkeerproblemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dan zat je vlak bij ons...
[ afbeelding ]
Alleen de terugweg![]()
We hadden bedacht met de trein te gaan, lekker snel en gemakkelijk.
Daar was ik in het begin bij de eerste demo. Was me iets te druk. Later zat ik bij de Arie Luyendijkbocht en stond ik nog een tijdje bij de Kumho bocht.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:36 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Absoluut, alleen op het einde bij het rechte stuk op de duinen was het wel wat drukker.
Gefeliciteerd. Verwacht nu wel wat mooie foto's hier.quote:
1e demo gezien bij de Audi S en de tweede en laatste zoals je ziet op de foto net voor de pitsuitgang ^^quote:Op maandag 6 juni 2016 13:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar was ik in het begin bij de eerste demo. Was me iets te druk. Later zat ik bij de Arie Luyendijkbocht en stond ik nog een tijdje bij de Kumho bocht.
Nicequote:
Ja, maar er is wel limited access. Geloof dat de kans groot is dat je mag met weekend passen als je ze vroeg hebt gekocht, en daarna kun je nog een extra draw in geloof ik. Maargoed, ik had er helemaal geen rekening mee gehouden, dus da's een extra mooie verrassing. M'n pa net een berichtje gestuurd, en die was helemaal blijquote:Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDie pitwalks zijn altijd tof op donderdag.
Al dacht ik dat die altijd open waren voor het publiek? In Hongarije in ieder geval wel
Ook in Spa. Maar daar was er gewoon geen doorkomen aanquote:Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDie pitwalks zijn altijd tof op donderdag.
Al dacht ik dat die altijd open waren voor het publiek? In Hongarije in ieder geval wel
Daarom zijn ze ook niet voor iedereen op Silverstone, polsbandjes, dit-dat-alles om die mega-drukte te voorkomenquote:Op maandag 6 juni 2016 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook in Spa. Maar daar was er gewoon geen doorkomen aan
Hahaha ik begreep dat je mij bedoelde no problemo hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |