eens!quote:Op zondag 5 juni 2016 20:30 schreef twiFight het volgende:
Ik ben allang blij als je Renault motor gewoon goed presteert, als in: een duidelijke tijdswinst. Wat Max doet boeit me niet zoveel, maar het zou mooi zijn als de top 6 eens op zijn kop gezet wordt. Daar ervaar ik meer spanning van dan een goed resultaat van max ja/nee.
Post die dan in plaats van alleen zeggen dat je ze gemaakt hebt!quote:
Hahaha ze komen er aan, ben nu aan het werk en had gisteravond echt geen fut meer, tering end gelopen van, naar en langs het circuitquote:Op maandag 6 juni 2016 09:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Post die dan in plaats van alleen zeggen dat je ze gemaakt hebt!
quote:Max delivers the donuts to racedagen in Zandvoort as the dutchman and the RB8 team up to bring a tyre-frying show. Check out this onboard @GoPro footage from the event.
Dan zat je vlak bij ons...quote:Op maandag 6 juni 2016 08:59 schreef HerrFritz het volgende:
Gisteren naar Zandvoort geweest. Was erg geslaagd, lekker rondje langs het circuit gelopen, erg gave foto's gemaakt. Zag nog foto's voorbij komen van familie die 45 euro heeft gedokt per persoon voor die vip kaarten, nou blij dat ik gewoon op de duinen ben geweest hahaha.
Dag werd mooi afgesloten door max voor onze snufferd bij de pituitgang een donutje draaien
Hoe?quote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
15:56 van het circuit gelopen, 21:58 thuis...
Geen NS meer voor ons de volgende keer.
Treinen die niet rijden, verkeerde info krijgen, bus en ellenlang wachten. Volgende keer gewoon weer met het eigen busje.quote:
Klopt, wij zaten iets meer naar rechts.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dan zat je vlak bij ons...
[ afbeelding ]
Alleen de terugweg![]()
We hadden bedacht met de trein te gaan, lekker snel en gemakkelijk.
15:56 van het circuit gelopen, 21:58 thuis...
Geen NS meer voor ons de volgende keer.
Absoluut, alleen op het einde bij het rechte stuk op de duinen was het wel wat drukker.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:37 schreef Fopje het volgende:
Racedagen waren toch wel de moeite waard, helemaal geen last gehad van drukte
F4 race, een of andere mazda cup, signeer sessies van Max, luchtshow met vliegtuigjes, 1 of andere knakker op een stuntmotor. Was genoeg te doen en was best leuk opgezet. Je zou er echt met je gezin een prima dagje van kunnen maken.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:01 schreef Beach het volgende:
wat was er eigenlijk te zien? alleen wat demos van Max?
quote:Op maandag 6 juni 2016 09:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Post die dan in plaats van alleen zeggen dat je ze gemaakt hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |