Dat ie het opnam tegen fabrieksteams wil natuurlijk niet meteen zeggen dat je een compleet eigen kart inclusief motor moet ontwikkelen he.quote:
Even wat meer vleugelquote:Op zondag 5 juni 2016 14:30 schreef Geralt het volgende:
Maar het afstellen en tunen van zowel de karts als de motoren deden ze in eigen beheer. Jos schijnt nogal een puike tuner te zijn. En daar komt iets meer bij kijken dan even een grotere sproeier in je carburateur draaien.
Ook wel wat meer dan dat hoor. Jos deed ook de motor van vd Garde en daar werd ie (mede dankzij Jos dus) wereldkampioen meequote:
Mocht ik ooit een kleine spruit hebben die op karten wil, klop ik wel bij jou aanquote:Op zondag 5 juni 2016 14:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook wel wat meer dan dat hoor. Jos deed ook de motor van vd Garde en daar werd ie (mede dankzij Jos dus) wereldkampioen mee
Dan nog 1 dagenquote:
Overheid bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:23 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Waarom zou je de autosport willen stimuleren? En wie moet dat doen?
De enige reden dat een sponsor de autosport zou stimuleren is omdat hij het zelf leuk vind (kleine kans of klein budget) of omdat er een een markt voor is (hype en kijkers). Dus zorgen dat Max het goed blijft doen en er andere NL coureurs komen is de enige methode om op een langere termijn autosport populair te houden en te zorgen dat er budgetten zijn.
5-10k zeiden ze in dat filmpje toch (per chassis), staan er genoeg zo te zien dus een paar miljoen zal eerst komenquote:Op zondag 5 juni 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
Je hoeft bij mij niet aan te kloppen. Ik weet niets van motortuning
Mocht je (of iemand anders) het nog niet gezien hebben, dit was een filmpje van de BBC:
http://www.flabber.nl/art(...)jos-verstappen-45511
Daar kun je goed zien hoe ze het aangepakt hebben. Ik gok dat dat met 2 ton niet betaald is allemaal, maargoed, dat is een wilde gok van mij.
Dan is het over 4 dagen nog steeds donderdagquote:Op zondag 5 juni 2016 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, vandaag niet meetellend. Vandaag is geen dag. Het is zon en barbecue.
Waarom zou de overheid een supercommerciële sport moeten stimuleren? Ik zie het algemeen belang er van niet.quote:
In de wall of championsquote:
Vierde, nog voor de Ferrari's bedoel jequote:Op zondag 5 juni 2016 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar realistisch denk ik dat hij 4e wordt. Achter de Mercs en Vettel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |