je mening geven is blijkbaar verboden volgens een moderatorquote:
Dat dat niks in een F1 topic te zoeken heeft onder andere.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:05 schreef Geralt het volgende:
Wat was je mening? Dat het allemaal offtopic was?
Don't remind mequote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:42 schreef Geralt het volgende:
Dat is alweer 20 jaar geleden
Max bestond nog niet eens en ik was toen ouder dan Max nu is.
#ouwelul
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:11 schreef Geralt het volgende:
Het is hoogtijd dat de lampen weer op groen gaan zou ik zeggen!!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:28 schreef Meike26 het volgende:
Op twitter, jou ook wel bekend, zit o.a. Amy The Engineer, zij maakt nu haar eerste btcc seizoen mee, misschien een goed achterdeurtje![]()
twitter:AmyyTheEngineer twitterde op zondag 05-06-2016 om 20:46:08Went and got changed before the journey home and someone thought I was a grid girl til they realised who I was 😳😂🙈 reageer retweet
wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat sowiesokan wel wat afleiding gebruiken.. zaterdag gaat m'n auto weer terug naar de garage
wat een drama.
Aangezien er in het verleden een aantal topics zijn samengevoegd is dit o.a. het topic voor off-topic geneuzel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat dat niks in een F1 topic te zoeken heeft onder andere.
quote:Offtopic-gesprekken en de wat minder F1-gerelateerde nieuwtjes kunnen in Topicreeks: 2015 Formula 1 GP's terecht.
Dus... jaren lang is er geen probleem.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:06 schreef ChatGirl het volgende:
Dit jaar is er geen Rotterdam City Racing omdat ze de financiering niet rond krijgen.
Vorig jaar was het ook al niet. Maar inderdaad: nu met de Max-hype zou je denken dat er genoeg bedrijven/sponsors zouden staan te zwaaien met een zak geld om RBR/Max naar Rotterdam te halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus... jaren lang is er geen probleem.
Nu op eens wel, terwijl de hype groter dan ooit is. Juistem.
Teveel uitkeringstrekkers in Rotterdamquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BMWquote:
De maand van Spaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook al niet. Maar inderdaad: nu met de Max-hype zou je denken dat er genoeg bedrijven/sponsors zouden staan te zwaaien met een zak geld om RBR/Max naar Rotterdam te halen.
Maar aan de andere kant: de datum van City Racing is altijd ergens in augustus, de maand waarin nu alles in de F1 platligt. Dan snap ik ook wel dat zo'n team zegt dat ze d'r geen zin in hebben en hun crew hun vakantie gunnen.
Er is al jaren een probleem met de financieringquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga je gezellig met je kratje bier?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in zo'n geweldig dilemma... reisgenoot voor Spa heeft niet genoeg geld en moet een keuze maken tussen Spa of iets anders wat ook gewoon erg gaaf is. Ik heb meer dan genoeg geld om de complete reis voor ons allebei te betalen.
Ik zou de gok kunnen nemen en nu alvast kopen, voordat de prijzen nog verder de lucht in gaan. Maar als ie beslist om niet mee te gaan, wordt het allemaal een beejte lastig.
Hij wil niet bij mij in de schulden staan, en dat begrijp ik heel goed.
zal lekkerder zitten dan op de instabiele rug van een vriend....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan ga je gezellig met je kratje bier?
In de VIP stelde iemand de vraag of het ronde record verbroken zou worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
Heeft die knaker daar nou eens een nieuw ronderecord neergetieft of niet?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan ga je gezellig met je kratje bier?
Mwah ik weet het niet. F1 zitten hoger in de toeren dus die lijken misschien luider maar ik denk dat de Porsches meer decibellen produceren. Die porsches hoorde je iig van veel verder komen dan de F1 bolides.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
De F1 wagens van tegenwoordig maken echt wel meer herrie dan de porsche supercup. GP2 heeft wel een lekker snerpend geluidje idd.
twitter:GrandPrixDiary twitterde op dinsdag 07-06-2016 om 16:22:47Just when you thought you'd seen it all with @JustinBieber and F1. #CanadianGP https://t.co/8SpT406J4Y reageer retweet
ik vind bieber op eminem lijken. Verder eminem veel beter muzikant dan biebertje ooit zal zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
Tweet is ondertussen al weg, maar gelukkig hebben we het screenshot nogNu maar hopen dat er niks van waar is, want dan is het failliet van de F1 toch wel in zicht aan het komen
[ afbeelding ]twitter:GrandPrixDiary twitterde op dinsdag 07-06-2016 om 16:22:47Just when you thought you'd seen it all with @JustinBieber and F1. #CanadianGP https://t.co/8SpT406J4Y reageer retweet
Die blik van die marshall.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
Tweet is ondertussen al weg, maar gelukkig hebben we het screenshot nogNu maar hopen dat er niks van waar is, want dan is het failliet van de F1 toch wel in zicht aan het komen
[ afbeelding ]twitter:GrandPrixDiary twitterde op dinsdag 07-06-2016 om 16:22:47Just when you thought you'd seen it all with @JustinBieber and F1. #CanadianGP https://t.co/8SpT406J4Y reageer retweet
Een blanke kamper uit Detroit die gaat rappen, gaat nergens over.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ik vind bieber op eminem lijken. Verder eminem veel beter muzikant dan biebertje ooit zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |