ik vind bieber op eminem lijken. Verder eminem veel beter muzikant dan biebertje ooit zal zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
Tweet is ondertussen al weg, maar gelukkig hebben we het screenshot nogNu maar hopen dat er niks van waar is, want dan is het failliet van de F1 toch wel in zicht aan het komen
[ afbeelding ]twitter:GrandPrixDiary twitterde op dinsdag 07-06-2016 om 16:22:47Just when you thought you'd seen it all with @JustinBieber and F1. #CanadianGP https://t.co/8SpT406J4Y reageer retweet
Die blik van die marshall.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
Tweet is ondertussen al weg, maar gelukkig hebben we het screenshot nogNu maar hopen dat er niks van waar is, want dan is het failliet van de F1 toch wel in zicht aan het komen
[ afbeelding ]twitter:GrandPrixDiary twitterde op dinsdag 07-06-2016 om 16:22:47Just when you thought you'd seen it all with @JustinBieber and F1. #CanadianGP https://t.co/8SpT406J4Y reageer retweet
Een blanke kamper uit Detroit die gaat rappen, gaat nergens over.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ik vind bieber op eminem lijken. Verder eminem veel beter muzikant dan biebertje ooit zal zijn.
Ik snap die marshall wel.quote:
En dan hopen dat Max op het podium staatquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef F1gamer het volgende:
kan jacques villeneuve de podiuminterviews doen
Anders niet danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan hopen dat Max op het podium staat
Perfectie uit willen stralen, maar achter de façade gaat gewoon een (grotendeels) straatarm oostblok land schuil.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Ondertussen in Baku![]()
[ afbeelding ]
Gezellig een renovatie banner voor je oude brak neerhangen om je circuit zoveel mogelijk op een arcade spel te laten lijken
Op 9gag schreven ze zelfs dat t land in oorlog is, geen idee hoe en wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Perfectie uit willen stralen, maar achter de façade gaat gewoon een (grotendeels) straatarm oostblok land schuil.
Volgens een artikel zou dat komende donderdag op een persconferentie bekend worden gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:27 schreef nils7 het volgende:
Zou Heineken een dezer dagen niks bekend maken?
En waarom lees je overal GP naar Nederland, dat trekt Zandvoort echt niet.
Een groen met rood blauwe Red Bullquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens een artikel zou dat komende donderdag op een persconferentie bekend worden gemaakt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nagorno-Karabakh_Warquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Op 9gag schreven ze zelfs dat t land in oorlog is, geen idee hoe en wat.
Als Pelé dat in 2008 had gedaan, was Massa wereldkampioen geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:56 schreef Bluurgh het volgende:
Echt al die sukkels die ze even in de spotlights willen zetten, het begon geloof ik in 2008 ofzo met Pelé die in Brazilië de finishvlag mocht zwaaien en het een rondje te vroeg deed, laatst natuurlijk die dikke in Spanje en als die knakker in Canada staat dan gaat dat ook vast weer heel interessant worden..
quote:2002
When Pele was asked to wave the chequered flag at the Brazilian Grand Prix it seemed a perfect PR opportunity, the country's, if not the world's, greatest footballer at one of its biggest sporting events. And, to be fair, it is not exactly a task burdened by onerous or complex rules.
But, it seemed the organisers appeared to fail to explain the intricacies of Formula One to the great man, so when Michael Schumacher crossed the line to take the victory, followed home by brother Ralf, Pele was busy chatting with officials and forgot to show them the flag.
Alerted to his mistake, he enthusiastically waved the flag at the next driver past, which happened to be Takuma Sato who was some two laps behind the winner, meaning technically he had won the race. "Pele is very little," noted Schumacher. "I didn't see the flag though, that's the only thing I noticed."
14 jaar geleden alweer? Ik voel me oudquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:09 schreef Bluurgh het volgende:
Ik zat er maar een paar jaar naast ook
[..]
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
14 jaar geleden alweer? Ik voel me oud
You gotta be kiddin' mequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Ondertussen in Baku![]()
[ afbeelding ]
Gezellig een renovatie banner voor je oude brak neerhangen om je circuit zoveel mogelijk op een arcade spel te laten lijken
You gotta be kiddin' mequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |