quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:03 schreef nils7 het volgende:
https://www.facebook.com/bakucitycircuit/videos/1740764436196146/
quote:
Ik geef je 20¤ voor allesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:25 schreef nils7 het volgende:
Kaartjes en het Max pakket zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk een heel erg saai circuit dusquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik wilde 'm al posten. Rondje over Baku.
Met 2 nullen erachter (en voor de komma) hebben we een deal hahahquote:
Het is wel met een GP3 auto die denk ik niet vol gaat (heb het geluid niet gecheckt).quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk een heel erg saai circuit dus
Ja alleen die bocht 7&8 zijn wel interessant. De rest lange rechte stukken met saaie 90 graden bochtjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk een heel erg saai circuit dus
Amper een circuit te noemen..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja alleen die bocht 7&8 zijn wel interessant. De rest lange rechte stukken met saaie 90 graden bochtjes.
Nah.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Met 2 nullen erachter (en voor de komma) hebben we een deal hahah
Baan van niks. Lijkt me saai te wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:03 schreef nils7 het volgende:
https://www.facebook.com/bakucitycircuit/videos/1740764436196146/
Mooi man ik ga zondag ook heen. Hoop alleen dat het niet te gek wordt met de drukte.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:25 schreef nils7 het volgende:
Kaartjes en het Max pakket zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik wilde 'm al posten. Rondje over Baku.
Natuurlijk niet, er staan obstakels op de baan en er zitten gaten in de vangrails. We weten vast nog wel wat er de laatste keer gebeurde toen er een obstakel op een circuit stond ...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is wel met een GP3 auto die denk ik niet vol gaat (heb het geluid niet gecheckt).
Er staan ook nog dranghekken langs de baan. Maakt het wel interessanter voor de race als ze dat zo laten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:49 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er staan obstakels op de baan en er zitten gaten in de vangrails. We weten vast nog wel wat er de laatste keer gebeurde toen er een obstakel op een circuit stond ...
Verder best een saai baantje, de setting is wel leuk en bochten 7-11 zijn interessant
Ja misschien moeten ze een paar shovels op de baan zetten!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staan ook nog dranghekken langs de baan. Maakt het wel interessanter voor de race als ze dat zo laten.
Cool waar zit je?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mooi man ik ga zondag ook heen. Hoop alleen dat het niet te gek wordt met de drukte.
Idd best leuk. Ligt ook een beetje aan de coureurquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind dit soort filmpjes best tof. F1 heeft de laatste tijd gelukkig hun aanwezigheid op social media vergroot. Soms zitten er echt leuke dingen tussen, zoals deze vraag/antwoord dingetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |