quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:03 schreef nils7 het volgende:
https://www.facebook.com/bakucitycircuit/videos/1740764436196146/
quote:
Ik geef je 20¤ voor allesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:25 schreef nils7 het volgende:
Kaartjes en het Max pakket zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk een heel erg saai circuit dusquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik wilde 'm al posten. Rondje over Baku.
Met 2 nullen erachter (en voor de komma) hebben we een deal hahahquote:
Het is wel met een GP3 auto die denk ik niet vol gaat (heb het geluid niet gecheckt).quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk een heel erg saai circuit dus
Ja alleen die bocht 7&8 zijn wel interessant. De rest lange rechte stukken met saaie 90 graden bochtjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk een heel erg saai circuit dus
Amper een circuit te noemen..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja alleen die bocht 7&8 zijn wel interessant. De rest lange rechte stukken met saaie 90 graden bochtjes.
Nah.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Met 2 nullen erachter (en voor de komma) hebben we een deal hahah
Baan van niks. Lijkt me saai te wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:03 schreef nils7 het volgende:
https://www.facebook.com/bakucitycircuit/videos/1740764436196146/
Mooi man ik ga zondag ook heen. Hoop alleen dat het niet te gek wordt met de drukte.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:25 schreef nils7 het volgende:
Kaartjes en het Max pakket zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik wilde 'm al posten. Rondje over Baku.
Natuurlijk niet, er staan obstakels op de baan en er zitten gaten in de vangrails. We weten vast nog wel wat er de laatste keer gebeurde toen er een obstakel op een circuit stond ...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is wel met een GP3 auto die denk ik niet vol gaat (heb het geluid niet gecheckt).
Er staan ook nog dranghekken langs de baan. Maakt het wel interessanter voor de race als ze dat zo laten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:49 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er staan obstakels op de baan en er zitten gaten in de vangrails. We weten vast nog wel wat er de laatste keer gebeurde toen er een obstakel op een circuit stond ...
Verder best een saai baantje, de setting is wel leuk en bochten 7-11 zijn interessant
Ja misschien moeten ze een paar shovels op de baan zetten!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staan ook nog dranghekken langs de baan. Maakt het wel interessanter voor de race als ze dat zo laten.
Cool waar zit je?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mooi man ik ga zondag ook heen. Hoop alleen dat het niet te gek wordt met de drukte.
Idd best leuk. Ligt ook een beetje aan de coureurquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind dit soort filmpjes best tof. F1 heeft de laatste tijd gelukkig hun aanwezigheid op social media vergroot. Soms zitten er echt leuke dingen tussen, zoals deze vraag/antwoord dingetjes
Eens. Ze missen nog even een duidelijke richting maar ze doen leuke dinge. Tenzij ze fanboosts gaan introduceren, dan stuur ik een afgehakt kinderhoofd naar de fia.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind dit soort filmpjes best tof. F1 heeft de laatste tijd gelukkig hun aanwezigheid op social media vergroot. Soms zitten er echt leuke dingen tussen, zoals deze vraag/antwoord dingetjes
Echt he. Alsof je een paar tandwielen met zo'n flippo tussen de spaken hoort.quote:
Zoals deze F1 circuits?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
Dat baku is toch geen circuit...
Echt zon circuit waarbij je het jaar erop niet eens meer weet welke bocht wat gebeurd was. Alleen die toren is herkenbaar
Verder alleen maar rechte stukken zover je kan kijken.
Die eerste is geen circuit meer. De anderen ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:13 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zoals deze F1 circuits?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
500 euro voor een kaartje en dan komen ze 5x voorbijquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:14 schreef Beach het volgende:
Laat ze maar een GP op het eiland Man organiseren.
De anderen ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die eerste is geen circuit meer. De anderen ken ik niet.
En jij zat te klagen over alleen maar rechte stukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige echte circuit voor de komende twee weken.
Begin al te hypen
Nee. Alleen 90 graden bochten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij zat te klagen over alleen maar rechte stukken
Het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Max krijgt weer een paar veren in z'n reet
http://www.motorsport.com(...)cedes-berger-743212/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Alleen Zeltweg heb ik niet herkend. Is in ieder geval niet de Osterereichring (thans de Red Bull Ring) wat er ook bij ligt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:19 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
De anderen ook niet
Avus
Las Vegas (op dit circuit hebben de ouders van Hermann Tilke geneukt)
Zeltweg
Reims
En het laatste circuit was nog best gaaf
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf....InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horner doet ook nog een duit in het zakje. Vooral de laatste alinea...
quote:We mentioned Verstappen earlier. Were you always as convinced as Dr. Helmut Marko?
I think it was obvious that he was a talent, a very clear talent. I remember we sat down and spoke about him in 2014 at the German Grand Prix over dinner, about plans to get him into the Toro Rosso and so on. He was only 16 at that point. I think he's met and exceeded all our expectations. He's a very talented young man. He needs to keep his feet on the ground, which he's doing a good job of. You can see that the potential is huge.
But there must have been some doubts about him at the same time...
I think after watching him closely last year at Toro Rosso, for me he was one of the most exciting things about the 2015 season. It became obvious that it was the right thing to shuffle the drivers. Helmut rang me with a suggestion and after five minutes of thinking about it, it made perfect sense.
How difficult is it to manage expectations surrounding him?
It's an important part of his development. He's still inexperienced, still young and still learning. He has hit feet on the ground. His family have done a good job of keeping him level-headed. But of course he's a Grand Prix winner, living in Monaco, driving an Aston Martin, wearing a nice watch... It's an awful lot of success very young. But I think with the benefit that his father his, he understands this world quite well, his mother as well, and I think they've done a good job of keeping a balance around him.
Was it difficult to make the choice between him and Sainz Jr. – also for 2017?
It's a luxury problem. We had an awful lot of information, we have a lot of data from these guys from when they're juniors, how they come through. For us, it was reasonably straightforward.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel weer een circuit waar Max kan crashen.
Eens, maar ik gok dat we dat ook wel gaan krijgen komende winter. Kimi en Massa worden de grootste sleutel figuren ! En ik hoop dat ze bij Force India Hulk er uit gaan gooien, laat niets meer zien, compleet kleurloos rijdt hij zn rondjes. Daar mag wel wat meer vuur in.. 2 mexicano's in het team, is dat wat ?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:06 schreef twiFight het volgende:
Ik haat silly season maar ben wel benieuwd welke switches we gaan zien dit jaar. M.i. zit de boel wat te lang vastgeroest. Schop die mensen eens een ander team in!
Het komt in de buurt jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:13 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zoals deze F1 circuits?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad weinig verandering, maar hie langer ik erover nadenk, hoe minder kans op echt grote veranderingen. Kimi doet het op Monaco na dan, uitstekend dit jaar. De perfecte man na Vettel. Redbull staat ook vast. Dus zie ik Rosberg of Alonso niet zo snel ergens anders heen. Williams heeft twee stoelen, maar zakt langzaam richting het middenveld. Misschien Button en Kvyat bij Renault. Stoffel en Ocon die erbij komen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:06 schreef twiFight het volgende:
Ik haat silly season maar ben wel benieuwd welke switches we gaan zien dit jaar. M.i. zit de boel wat te lang vastgeroest. Schop die mensen eens een ander team in!
Voor het echte silly season vanuit de sportjournalistiek wel mee eens, maar dit was meer gewoon even luidop denken van mij dat een hoop coureurs eigenlijk veel te lang in hetzelfde stoeltje geroest zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Misschien een ideetje om discussies over de Silly Season te verplaatsen naar SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 197 - Max in de Red Bull in de toekomst? Blijft het een beetje centraal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |