Nee precies. Rossi is een mooi voorbeeld.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En de Indy 500 win je ook niet zomaar trouwens.
Rossi vind ik dan ook zeker geen slechte coureur. Ik vind het nog steeds zonde dat Haryanto in de Manor zit en niet Rossi. Die jongen kan het echt welquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee precies. Rossi is een mooi voorbeeld.
In die paar races die hij in de Manor deed vorig jaar liet hij toch best leuke dingen zien. Zeker voor een auto die in de basis seconden langzamer was dan de rest.quote:
twitter:F1 twitterde op donderdag 02-06-2016 om 09:15:06#OnThisDay: Michael Schumacher walks on water, dominating the 1996 #SpanishGP for @ScuderiaFerrari ☔️ https://t.co/9WCop6dlV2 reageer retweet
Dit.. erg sneu als je dit ook nog eens gaat jatten. Man heeft er uren voor zitten schrijven, beetje meer respect en steun mag ook wel. Geld voor elke vorm van downloaden, maar bij boeken vind ik het op één of andere manier nog triester dan bij muziek en bij films.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:40 schreef Geralt het volgende:
Niet geklikt. Ik heb hem gekocht en die kan mooi mee op vakantie. Lekker in mn blote pens in de zon liggen, muziekje erbij, biertje, nootjes, genieten dit dat alles
Yohee, yohee fucking yohee is van een groot literair niveau.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dit.. erg sneu als je dit ook nog eens gaat jatten. Man heeft er uren voor zitten schrijven, beetje meer respect en steun mag ook wel. Geld voor elke vorm van downloaden, maar bij boeken vind ik het op één of andere manier nog triester dan bij muziek en bij films.
En dat geeft het recht om een boek illegaal te downloaden ?quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yohee, yohee fucking yohee is van een groot literair niveau.
Dan wordt het nog gelezen, no fucking way dat ik het ooit zal kopen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En dat geeft het recht om een boek illegaal te downloaden ?
Schijnt gepost te zijn door iemand die wat dichter op het vuur zit. Geen idee of het klopt verder, zou mooi zijn als het waar is. Dan zullen ze wel erg dicht bij MB komen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
Als dat waar is dan naderen ze Mercedes toch wel dicht
Airodynamica zegt mij dat het niet waar is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Schijnt gepost te zijn door iemand die wat dichter op het vuur zit. Geen idee of het klopt verder, zou mooi zijn als het waar is. Dan zullen ze wel erg dicht bij MB komen.
3 keer in een weekend is ook wel erg veel, dat mag toch gezegd?quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:38 schreef SnowOokami het volgende:
Villeneuve is weer terug hoor
Villeneuve zeer kritisch over Verstappen
Dit ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
3 keer in een weekend is ook wel erg veel, dat mag toch gezegd?
Klopt, maar onacceptabel en dat ieder ander eruit gezet zou zijn klopt niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Verstappen's baas vindt ze niet onacceptabel en dat is waar het om gaat.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:34 schreef fathank het volgende:
Niet onacceptabel?
Het is geen sociale werkplaats hea
En nou hou ik erover op.quote:The incidents highlighted how little experience the 18-year-old has, but Red Bull boss Christian Horner thinks that such challenging times are all just part of the learning process that the youngster has to go through.
balen, mijn geheugen is te kortquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:06 schreef Ooku het volgende:
[..]
Volgende week,
Baku is weer een week daarna
Gaat over zijn boek, dus vast wel.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:19 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk met nog meer oude fragmentjes en niet alleen over Max
Neequote:Op donderdag 2 juni 2016 21:20 schreef F1gamer het volgende:
O, jullie kijken ook geer en goor
ik zie dat ik al mosterd na de maaltijd ben
Ben je daar niet een uur te vroeg meequote:Op donderdag 2 juni 2016 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Had net de tv overgezet voor RTL Late Night
Je bent in ieder geval op tijd.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Had net de tv overgezet voor RTL Late Night
Nee, kan niet vroeg genoeg de tv overzettenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ben je daar niet een uur te vroeg mee
Kan je trash tv van geer en goor dan wel aan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, kan niet vroeg genoeg de tv overzetten
Nee, heb hem maar snel weer overgezet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan je trash tv van geer en goor dan wel aan?
Het klinkt ook wel plausibel en je ziet Honda dit ook doen. Eerst de update releasen, dan langzaam opvoeren en vervolgens eerst een rondje proberen en vervolgens steeds langer volhouden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Schijnt gepost te zijn door iemand die wat dichter op het vuur zit. Geen idee of het klopt verder, zou mooi zijn als het waar is. Dan zullen ze wel erg dicht bij MB komen.
Dat bedoelde ik er niet mee, ja 3x is te veel en dat weet iedereen (en Max waarschijnlijk het beste)quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
De rest zal ook nog een stap maken. Wel heeft Renault nog 21 tokens over dacht ik, wat veruit het meeste is. Ferrari nog maar 6, Honda 14 en Merc 11.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel plausibel en je ziet Honda dit ook doen. Eerst de update releasen, dan langzaam opvoeren en vervolgens eerst een rondje proberen en vervolgens steeds langer volhouden.
Maar dit lag ook wel in de lijn der verwachting toch? Ricciardo zat de eerste paar races vaak minder dan 1s achter de Mercedessen. Dat moet met 50pk meer bijna te dichten zijn.
Maar hoe harder Renault vooruit gaat, hoe harder ik mij afvraag wat ze in godsnaam in 2015 hebben lopen aankloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |