Godverdommequote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:41 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_tweede_kind__.html
Mark webber wordt voor de tweede keer vader
Faalegraafquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:41 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_tweede_kind__.html
Mark webber wordt voor de tweede keer vader
STR terug naar Renaulttwitter:JennieGow twitterde op zondag 29-05-2016 om 09:19:46#F1 BREAKING: Red Bull and Toro Rosso to be powered by Renault for 2017 season. New 2 year deal announced today. reageer retweet
Benieuwd of het waar is. Mooie prijs om te winnenquote:'Max Verstappen wint Lorenzo Bandini Award 2016'
De carrière van Max Verstappen zit nog altijd flink in de lift. Zijn overstap naar de autosport verliep vlekkeloos en de resultaten tijdens zijn eerste seizoen in de Formule 3, in 2014, waren zeker om over naar huis te schrijven; 10 overwinningen. Bij zijn intrede in de Formule 1 vorig jaar, in 2015 bij Toro Rosso, wist Max Verstappen ook enkele records op zijn naam te schrijven.
Die records werden ruim drie weken geleden uitgebreid, door de Grand Prix-overwinning tijdens de race in Spanje op het Circuit de Catalunya in Barcelona.
Maar dat is nog niet alles. Het seizoen kent nog 15 Grands Prix maar 1 extra overwinning heeft Max al behaald. Bronnen melden aan F1Today.net dat Max Verstappen de prestigieuze Lorenzo Bandini Award van 2016 heeft gewonnen, die in augustus uitgereikt zal worden.
De Lorenzo Bandini Award is in 1992 in het leven geroepen ter nagedachtenis van de Italiaanse coureur Lorenzo Bandini. De award wordt ieder jaar uitgereikt aan een coureur (of team) die een noemenswaardige prestatie heeft geleverd en een grote belofte voor de toekomst is.
Enkele voorgangers van Max Verstappen, die eerder de award kregen zijn; Daniel Ricciardo, Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Robert Kubica, Felipe Massa, Fernando Alonso, Kimi Raikkonen en zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher.
Nog meer crashes zullen zeker geaccepteerd worden. Iedereen crashed wel eens. Zaak is om dit weekend gewoon een strak resultaat neer te zetten en niet te crashen. We zullen zien. Mocht hij dit weekend ook weer crashen dan pas staat de druk er vol op voor Baku. Nu nog niet. Coureurs rijden op de limiet. Althans dat zouden ze moeten doen. En dan lig je wel eens in de muur. Shit happens, op naar volgende GP en maar zien. Geen extra druk vanuit het team dit weekend hoor. Behalve dan gewoon zoveel mogelijk punten scorenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De druk staat er wel op nu, nog meer crashes kan Max zich niet veroorloven, auto heel houden wordt erg gewaardeerd bij het team.
Wel een beetje vroeg om zo'n prijs al uit te delen. Het jaar is nog niet eens half voorbij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Benieuwd of het waar is. Mooie prijs om te winnen
Ben je weer stiekum achter het fornuis vandaan geslopen? Hop, vort, terug naar je potjes en pannetjes. Je pollepel mist je.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De druk staat er wel op nu, nog meer crashes kan Max zich niet veroorloven, auto heel houden wordt erg gewaardeerd bij het team.
Hoezo vroeg? Zijn overwinning was een noemenswaardige prestatie en alle kenners zijn het er over eens dat hij een grote belofte is voor de toekomst. All boxes ticked.Prijs is rechtvaardig. Nog meer zeurpieten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel een beetje vroeg om zo'n prijs al uit te delen. Het jaar is nog niet eens half voorbij.
Het is voor seizoen 2015 begreep ik. Dus eerder laat zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel een beetje vroeg om zo'n prijs al uit te delen. Het jaar is nog niet eens half voorbij.
Er was ook verkeerd geradio'd naar Alonso, praat niet alles goed maar het is een blinde volgas bocht (en niemand remt volledig af bij een SC, wat overigens wel kwalijk is)quote:Op woensdag 8 juni 2016 02:29 schreef Bluurgh het volgende:
Kom toch altijd weer terug op dit voorbeeld.
Mr Alonso die na een jaar Minardi, een testjaar Renault en in z'n 3e F1 race voor ze gewoon ff lekker flink gas blijft geven terwijl overal gele vlaggen en SC borden hangen. Zelfs een Ide, waarbij de FIA notabene z'n licentie introk, maakte niet zulke fouten. En 0 straf voor Alonso, alleen een pijnlijke enkel ofzoiets. Natuurlijk was er kritiek maar volgens mij kwam het zelfs in niemands hoofd op dat hij uit Renault gekickt zou moeten worden..
Ja okay, misschien omdat ie Briatore's lievelingetje was, kijkende naar hoe hij andere coureurs behandelde
Maargoed, uiteindelijk maakte Max gewoon een fout. Meerdere zelfs, maar ze zijn daar ook niet gek bij Red Bull.. Fouten moet je maken om beter te worden en als je meerdere lagere klassen overslaat dan blijft er maar 1 plek over om ze te maken.
Ik ging ervan uit dat de prijs voor dit jaar was, wat kennelijk niet het geval is. Als 'ie voor dit jaar was geweest, dan kan het natuurlijk nog zijn dat er in het komende half jaar nog iemand een prestatie neerzet die net zo, of nog meer, bijzonder is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:32 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Hoezo vroeg? Zijn overwinning was een noemenswaardige prestatie en alle kenners zijn het er over eens dat hij een grote belofte is voor de toekomst. All boxes ticked.Prijs is rechtvaardig. Nog meer zeurpieten?
Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn? Laten we eerlijk zijn, de rest zijn toch allemaal stoethaspels en Max=god.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat de prijs voor dit jaar was, wat kennelijk niet het geval is. Als 'ie voor dit jaar was geweest, dan kan het natuurlijk nog zijn dat er in het komende half jaar nog iemand een prestatie neerzet die net zo, of nog meer, bijzonder is.
B.v. als dit jaar Alexander Rossi Le Mans zou winnen, een paar weken nadat hij als rookie de Indy 500 heeft gewonnen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn? Laten we eerlijk zijn, de rest zijn toch allemaal stoethaspels en Max=god.
Leuk bedacht maar zeer onwaarschijnlijk...quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
B.v. als dit jaar Alexander Rossi Le Mans zou winnen, een paar weken nadat hij als rookie de Indy 500 heeft gewonnen.
Haryanto die in de Manor door iedereen in te halen op eigen kracht de GP van Baku wintquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn?
Raikkonen die een volzin uitspreekt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn? Laten we eerlijk zijn, de rest zijn toch allemaal stoethaspels en Max=god.
Palmer die zijn auto nu wel eens uit de muur houdt en twee races achter elkaar wint?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn? Laten we eerlijk zijn, de rest zijn toch allemaal stoethaspels en Max=god.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef nils7 het volgende:
Kan helaas geen foto vanuit FB hier op zetten (via mobiel).
Maar de eerste Heineken foto's op Illes de Notre Dame gaan al rond.
Dus vooralsnog geen teamsponsoring. Daar was ook eerst sprake vanquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:18 schreef nils7 het volgende:
Heineken and Formula One Management (FOM) have reached an agreement for Heineken® to become a Global Partner of Formula 1® (F1®). This significant partnership will start this year at the newly renamed Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2016, in Monza, and run for a multi-year term.
From the 2017 F1® season onwards, Heineken® will be the F1® Event Title Partner of three Formula 1® Grands Prix (GP). It will also have a significant presence at several additional F1® Events chosen by Heineken® and Formula One Management. Heineken® will be the exclusive Global Beer Partner of Formula 1® and will also have substantial pouring, activation and access rights across the majority of F1® Events in the FIA Formula One World Championship™. Heineken® will not be visible on any F1® cars.
Heineken® will create fully integrated global F1® 'Open your World' manifesto and "If You Drive, Never Drink" campaigns. Activations will include F1® circuit branding, TV commercials, digital activations, live fan experiences and events, dedicated PR initiatives, and packaging/point-of-sale activations. David Coulthard and Sir Jackie Stewart will be ambassadors for the respective campaigns.
meerquote:Formula 1 is gearing up for a new addition to its calendar that would be perhaps the glitziest race in the 66-year history of the sport - a Grand Prix on the streets of Las Vegas.
This weekend F1's attention is focused on the Canadian Grand Prix at Circuit Gilles Villeneuve in Montreal, but behind the scenes a race of a different kind is taking place.
Plans for a Grand Prix in Las Vegas have hit top gear, as organisers have revealed that a Chinese conglomerate has agreed to commit the £100m needed for the race to get the green light.
They add that Las Vegas could appear on the calendar as soon as next year, giving F1 a record 22 Grands Prix.
Contract is al enkele weken geleden getekend.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:42 schreef Wombcat het volgende:
Er schijnen nu serieuze plannen te zijn om weer een GP in Las Vegas te organiseren.
[..]
meer
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:30 schreef Niox het volgende:
2 nieuwtjes:
Interlagos staat dit jaar misschien wel voor het laatst op de kalender: http://www.motorsport.com(...)xed-for-2017-782102/
Gasly gaat deze week in een Red Bull uit 2013 de banden voor 2017 testen: http://www.motorsport.com(...)-paul-ricard-782076/
Ik vraag me af of het uberhaupt zo mogen in de EU.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:02 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon niet op een auto willen hebben. Met een Premium pilsner naar auto's kijken,mdat moet het uitstralen.
Heineken doet sowieso geen team sponsoring, hoe lang zitten ze al in de Champions League zonder een club te sponsoren.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:02 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon niet op een auto willen hebben. Met een Premium pilsner naar auto's kijken,mdat moet het uitstralen.
Volgens de geruchten in maart al enkele maanden.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Contract is al enkele weken geleden getekend.
Als ik een bedrijf had van zon schaal had ik dat ook zo gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heineken doet sowieso geen team sponsoring, hoe lang zitten ze al in de Champions League zonder een club te sponsoren.
waarom zo een saai circuit als Montreal ? gebeurt geen fuck in die race ?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:29 schreef Geralt het volgende:
Er zijn circuits die altijd op de kalender zouden moeten staan. Desnoods met overheidssteun of voor niks. Deze circuits zijn:
Silverstone
Interlagos
Spa
Monza
Monaco
Montreal
Suzuka
Melbourne
De rest van de kalender mag aangevuld worden met nietszeggende kutcircuits, maar dit rijtje zou er ALTIJD bij moeten zitten. Fuck al zouden er nog maar 8 races per seizoen overblijven, dan zouden het deze moeten zijn. Ophoeren met de rest voor mijn part.
Dit jaar was Montreal indd saai, maar zeer uitzonderlijk voor deze GP, meestal wel een actionpacked festijn in Canada. Ik zou eerder Silverstone er af halen, het is een legendarisch circuit dat enkele jaren geleden de nek is omgedraaid.. het gebrek aan Bridge is als Spa zonder Eau Rouge en Suzuka zonder 130R.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:08 schreef Joene het volgende:
[..]
waarom zo een saai circuit als Montreal ? gebeurt geen fuck in die race ?
Vorig jaar was Canada ook niet leuk hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dit jaar was Montreal indd saai, maar zeer uitzonderlijk voor deze GP, meestal wel een actionpacked festijn in Canada. Ik zou eerder Silverstone er af halen, het is een legendarisch circuit dat enkele jaren geleden de nek is omgedraaid.. het gebrek aan Bridge is als Spa zonder Eau Rouge en Suzuka zonder 130R.
Montreal is al jaren saai ?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dit jaar was Montreal indd saai, maar zeer uitzonderlijk voor deze GP, meestal wel een actionpacked festijn in Canada. Ik zou eerder Silverstone er af halen, het is een legendarisch circuit dat enkele jaren geleden de nek is omgedraaid.. het gebrek aan Bridge is als Spa zonder Eau Rouge en Suzuka zonder 130R.
Als ik Max zie rijden, dan denk ik niet dat de druk met name daar bij het crashen ligt. Dan denk ik nog eerder dat de druk om niet te crashen bij de kleinere teams als Torro Rosso en Renault manor etc groter is dat bij teams als Ferrari en RBR of Mercedes. Grote teams willen denk ik vooral dat hun coureur tot het uiterste gaat en daarmee veel risico's neemt. Crashes horen er gewoon nou eenmaal bij en bij de grote teams is er overvloed aan geld. De kleine teams kan een crash een financiële fiasco betekenen omdat het budget maar klein is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De druk staat er wel op nu, nog meer crashes kan Max zich niet veroorloven, auto heel houden wordt erg gewaardeerd bij het team.
Tijdens de qualificatie deed ie het toch wat rustig aan waren zijn eigen woorden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als ik Max zie rijden, dan denk ik niet dat de druk met name daar bij het crashen ligt.
Met alle respect, maar dit is bullshit. Voor alle teams telt maar 1 ding en dat zijn constructeurspunten. Als een rijder crasht dan haalt het team 0 punten. Voor de grote teams betekent dat ook nog eens dat ze daarmee een hoop potentiele punten mislopen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als ik Max zie rijden, dan denk ik niet dat de druk met name daar bij het crashen ligt. (...) Grote teams willen denk ik vooral dat hun coureur tot het uiterste gaat en daarmee veel risico's neemt.
quote:Formula 1's new multi-million pound sponsor Heineken is to extend its reach by becoming involved with two teams, one of which is almost certain to be Red Bull.
The brewing giant last week became F1's global beer partner, spending $150million for the privilege over the next four and a half years.
Although not officially due to start until its sponsorship of the Italian Grand Prix from September 2-4, as a 'welcome present' from F1 supremo Bernie Ecclestone, its distinctive green branding featured prominently at trackside in Canada.
Heineken will also form a partnership with two F1 teams, although its logo will not feature on the cars or drivers' overalls.
"We are not going to have any real sponsorship with any team, it will be more about access," explained senior director Gianluca di Tondo.
"It's what we call the team experience, and for a regular fan.
"I want to bring a lucky few to the garage. I want them to have a chat and a walk as I did in Melbourne with Jackie [Stewart] because that's mind-blowing, it's the experience of a lifetime.
"We were walking together and then we bumped into Niki Lauda, and I was dreaming as I had two three-time world champions alongside me. It was incredible, and that's what I would like other people to experience."
Red Bull is favourite for a Heineken tie-up, although di Tondo is looking for a second team to play a part.
Existing relationships with other alcohol brands mean Williams (Martini), McLaren (Chandon and Johnnie Walker) and Force India (Smirnoff and Kingfisher) are unlikely to be called upon.
"Of course, we are very close to Red Bull as we live in the same space, we know each other very well, and Max Verstappen could play a role," said di Tondo.
"But we are also thinking of linking ourselves with another team.
"Nothing is set in stone yet, but yes, as I say, we are very close to Red Bull."
As a young fresh face Verstappen's rising status would certainly prove a draw for Heineken, particularly as it has vowed to drag F1 into the digital age.
Heineken already has a range of brand ambassadors including former Wales rugby captain Scott Quinnell and former Spain footballer Carles Puyol, while Sir Jackie Stewart and David Coulthard have been recruited for F1.
A decision over Heineken's preferred two teams will be made before the race in Italy.
Explaining why Heineken shies away from team or individual sponsorship, di Tondo said: "It's a rule we set ourselves with regard to the Heineken brand many years ago.
"We focus our partnership on where we can add value as a brand, so in Formula 1 we won't play any role on the cars, or on the drivers. We play a role outside.
"If you take the UEFA Champions League or the Rugby World Cup, we sponsor the competition, we never sponsor individual sports teams."
http://www.autosport.com/(...)up-with-two-f1-teams
Nah volgens mij is het al sinds v6 niet echt meer een hoogtepuntje.quote:
Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:48 schreef VacaLoca het volgende:
Wilde net hetzelfde komen posten. Heineken dus in zee met twee teams maar niet als sponsoring op de auto of coureur maar meer op gebied van beleving. Ben benieuwd.
Leg mij dan eens uit, waarom ik altijd bij vrijwel elke team zag, hoe de coureur met een duimbreedte op hoge snelheid langs the wall of Champions reed, waarvan sommigen zelfs de muur even toucheerde soms met fatale gevolg.quote:Op woensdag 15 juni 2016 03:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit is bullshit. Voor alle teams telt maar 1 ding en dat zijn constructeurspunten. Als een rijder crasht dan haalt het team 0 punten. Voor de grote teams betekent dat ook nog eens dat ze daarmee een hoop potentiele punten mislopen.
F1 meer naar de fans brengen met alles achter een paywallquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:22 schreef Waffle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
21 man bij een pitstop.. Wow.. Maar echt vrolijk word ik er niet van, als het alleen gaat om 4 banden wisselen, dan komt het neer op ca 5 man per wiel. Dat moet met 3 man per wiel ook wel kunnen. 2 werkers per wiel (wiel er af + wiel er op) Houd je 4 man over voor lollipop/systeem, mannetje voor, mannetje achter met zo'n karretje en nog één iemand om de boel in gaten te houden. Dan houd je eventueel 3/4 man achter de hand voor neus wissel of ander reparatie, maar 21 bij reguliere stop is gewoon jammer. Bovendien hebben ze dan wel snelle stops, qua strategie hebben ze het bij Williams nog niet helemaal door, daar zit er maar 1 achter de tafel?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef zoem het volgende:
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets
Ik zou er wel voor zijn om het aantal mensen dat tijdens de stop aan de auto mag werken te beperken. Dan kun je ook nog een beetje zien wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
21 man bij een pitstop.. Wow.. Maar echt vrolijk word ik er niet van, als het alleen gaat om 4 banden wisselen, dan komt het neer op ca 5 man per wiel. Dat moet met 3 man per wiel ook wel kunnen. 2 werkers per wiel (wiel er af + wiel er op) Houd je 4 man over voor lollipop/systeem, mannetje voor, mannetje achter met zo'n karretje en nog één iemand om de boel in gaten te houden. Dan houd je eventueel 3/4 man achter de hand voor neus wissel of ander reparatie, maar 21 bij reguliere stop is gewoon jammer. Bovendien hebben ze dan wel snelle stops, qua strategie hebben ze het bij Williams nog niet helemaal door, daar zit er maar 1 achter de tafel?
Plus lollipop, plus verkeer checkerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Krik x2
Reserve krik x1
Wheelgun gozer x4
Wiel opzetter x4
Wiel afhaler x4
Dan kom je al aardig ver
Dat afschermen is verboden. is een veiligheid gevalletje. Vooral McLaren had er een handje van.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:22 schreef Waffle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
Deze is ook wel tof, van dit weekend.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef zoem het volgende:
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets
Plus man met starter plus vizierafveger plus 2xsidepodschoonmaker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Plus lollipop, plus verkeer checker
STR verwacht Sainz ook volgend jaar te behouden. Daarbij heeft Sainz aangegeven bij RB te willen blijven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef THEFXR het volgende:
Renault staat op het punt om Sainz vast te leggen
dat heet prijsopdrijving, hadden ze hem maar een contractverlenging moeten geven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
STR verwacht Sainz ook volgend jaar te behouden. Daarbij heeft Sainz aangegeven bij RB te willen blijven.
Dus we zullen wel zien.
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef THEFXR het volgende:
Renault staat op het punt om Sainz vast te leggen
Weet je niet, de motor is een stuk beter en ze richten zich nu al op volgend seizoen. Het hele chassis wordt anders dus alles is mogelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.
Enstone heeft ervaring met goede auto's bouwen als er geld is hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.
Dat geeft natuurlijk alleen maar het potentieel aan dat er bij Renault nog is als hun ingenieurs een chassis gaan ontwerpen wat bij een Renault motor past. Natuurlijk zal STR volgend jaar met een halve RB ook weer lekker voor de dag komen maar het blijft in alles natuurlijk gewoon een opleidingsteam wat goed presteert voor het budget dat ze hebben. Als je dan eerste rijder kunt worden bij een team wat de potentie heeft om met de juiste middelen de komende jaren naar een wagen toe kan werken waarmee je wereldkampioen kunt worden dan zou ik het wel weten..quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef Fer het volgende:
De Renault van dit jaar is een feite de Lotus van 2015, omgebouwd voor een Renault motor ipv een Mercedes. Torro Rosso doet geen moer meer voor de ontwikkeling van de STR-Ferrari, die rijden volgend jaar ook weer met Renault en kopieren dan weer de complete Redbull achterbody/gearbox/wielophanging.
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
Ik wor echt gek als Sainz volgend jaar in die auto rijdt en het dan blijkt dat Renault beter zn huiswerk gedaan heeft waardoor hij steevast voor Max eindigt
Dat zou me ten zeerste verbazen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
Ik wor echt gek als Sainz volgend jaar in die auto rijdt en het dan blijkt dat Renault beter zn huiswerk gedaan heeft waardoor hij steevast voor Max eindigt
Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
Verschoor ipv Gaslyquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....
Dit.quote:
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehadquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:28 schreef MT10 het volgende:
[..]
Dat geeft natuurlijk alleen maar het potentieel aan dat er bij Renault nog is als hun ingenieurs een chassis gaan ontwerpen wat bij een Renault motor past. Natuurlijk zal STR volgend jaar met een halve RB ook weer lekker voor de dag komen maar het blijft in alles natuurlijk gewoon een opleidingsteam wat goed presteert voor het budget dat ze hebben. Als je dan eerste rijder kunt worden bij een team wat de potentie heeft om met de juiste middelen de komende jaren naar een wagen toe kan werken waarmee je wereldkampioen kunt worden dan zou ik het wel weten..
Verschoor is nu 15, die zit waarschijnlijk over 4-5 jaar zijn eerste of tweede jaar in de TRquote:
Ik heb geduld. Hamilton en Rosberg zullen ook niet zo snel verdwijnen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschoor is nu 15, die zit waarschijnlijk over 4-5 jaar zijn eerste of tweede jaar in de TR
Voor de Ferrari pu hebben ze een eigen achterkant moeten ontwerpen, maar ze zijn er sneller mee dan 2015. Sowieso het 5e team kwa snelheid, alleen de bandenslijtage houd ze tegen in de race.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehad
Ik zeg toch ook niet dat die TR super goed is? Het is gewoon altijd een middenmoter en met volgend jaar weer de Renault motor waarmee ze de halve RB kunnen kopiëren verwacht ik dat ze dat weer zullen zijn. Het enige wat ik zeg is dat het best zou kunnen dat volgend jaar de TR beter is dan de Renault (aangezien Renault nog een lange weg te gaan heeft) maar dat het mij desondanks een prima keuze lijkt voor Sainz omdat de Renault echt wel weer over een aantal jaar aan de top komt waar de TR dat door een beperkt budget nooit zal komen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehad
Helemaal niet... er komt zo'n godsgruwelijk lelijke Halo opquote:Ferrari technical chief James Allison believes next year’s cars will be “fast and beautiful.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |