Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:48 schreef VacaLoca het volgende:
Wilde net hetzelfde komen posten. Heineken dus in zee met twee teams maar niet als sponsoring op de auto of coureur maar meer op gebied van beleving. Ben benieuwd.
Leg mij dan eens uit, waarom ik altijd bij vrijwel elke team zag, hoe de coureur met een duimbreedte op hoge snelheid langs the wall of Champions reed, waarvan sommigen zelfs de muur even toucheerde soms met fatale gevolg.quote:Op woensdag 15 juni 2016 03:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit is bullshit. Voor alle teams telt maar 1 ding en dat zijn constructeurspunten. Als een rijder crasht dan haalt het team 0 punten. Voor de grote teams betekent dat ook nog eens dat ze daarmee een hoop potentiele punten mislopen.
F1 meer naar de fans brengen met alles achter een paywallquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:22 schreef Waffle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
21 man bij een pitstop.. Wow.. Maar echt vrolijk word ik er niet van, als het alleen gaat om 4 banden wisselen, dan komt het neer op ca 5 man per wiel. Dat moet met 3 man per wiel ook wel kunnen. 2 werkers per wiel (wiel er af + wiel er op) Houd je 4 man over voor lollipop/systeem, mannetje voor, mannetje achter met zo'n karretje en nog één iemand om de boel in gaten te houden. Dan houd je eventueel 3/4 man achter de hand voor neus wissel of ander reparatie, maar 21 bij reguliere stop is gewoon jammer. Bovendien hebben ze dan wel snelle stops, qua strategie hebben ze het bij Williams nog niet helemaal door, daar zit er maar 1 achter de tafel?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef zoem het volgende:
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets
Ik zou er wel voor zijn om het aantal mensen dat tijdens de stop aan de auto mag werken te beperken. Dan kun je ook nog een beetje zien wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
21 man bij een pitstop.. Wow.. Maar echt vrolijk word ik er niet van, als het alleen gaat om 4 banden wisselen, dan komt het neer op ca 5 man per wiel. Dat moet met 3 man per wiel ook wel kunnen. 2 werkers per wiel (wiel er af + wiel er op) Houd je 4 man over voor lollipop/systeem, mannetje voor, mannetje achter met zo'n karretje en nog één iemand om de boel in gaten te houden. Dan houd je eventueel 3/4 man achter de hand voor neus wissel of ander reparatie, maar 21 bij reguliere stop is gewoon jammer. Bovendien hebben ze dan wel snelle stops, qua strategie hebben ze het bij Williams nog niet helemaal door, daar zit er maar 1 achter de tafel?
Plus lollipop, plus verkeer checkerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Krik x2
Reserve krik x1
Wheelgun gozer x4
Wiel opzetter x4
Wiel afhaler x4
Dan kom je al aardig ver
Dat afschermen is verboden. is een veiligheid gevalletje. Vooral McLaren had er een handje van.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:22 schreef Waffle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
Deze is ook wel tof, van dit weekend.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef zoem het volgende:
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets
Plus man met starter plus vizierafveger plus 2xsidepodschoonmaker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Plus lollipop, plus verkeer checker
STR verwacht Sainz ook volgend jaar te behouden. Daarbij heeft Sainz aangegeven bij RB te willen blijven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef THEFXR het volgende:
Renault staat op het punt om Sainz vast te leggen
dat heet prijsopdrijving, hadden ze hem maar een contractverlenging moeten geven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
STR verwacht Sainz ook volgend jaar te behouden. Daarbij heeft Sainz aangegeven bij RB te willen blijven.
Dus we zullen wel zien.
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef THEFXR het volgende:
Renault staat op het punt om Sainz vast te leggen
Weet je niet, de motor is een stuk beter en ze richten zich nu al op volgend seizoen. Het hele chassis wordt anders dus alles is mogelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.
Enstone heeft ervaring met goede auto's bouwen als er geld is hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.
Dat geeft natuurlijk alleen maar het potentieel aan dat er bij Renault nog is als hun ingenieurs een chassis gaan ontwerpen wat bij een Renault motor past. Natuurlijk zal STR volgend jaar met een halve RB ook weer lekker voor de dag komen maar het blijft in alles natuurlijk gewoon een opleidingsteam wat goed presteert voor het budget dat ze hebben. Als je dan eerste rijder kunt worden bij een team wat de potentie heeft om met de juiste middelen de komende jaren naar een wagen toe kan werken waarmee je wereldkampioen kunt worden dan zou ik het wel weten..quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef Fer het volgende:
De Renault van dit jaar is een feite de Lotus van 2015, omgebouwd voor een Renault motor ipv een Mercedes. Torro Rosso doet geen moer meer voor de ontwikkeling van de STR-Ferrari, die rijden volgend jaar ook weer met Renault en kopieren dan weer de complete Redbull achterbody/gearbox/wielophanging.
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
Ik wor echt gek als Sainz volgend jaar in die auto rijdt en het dan blijkt dat Renault beter zn huiswerk gedaan heeft waardoor hij steevast voor Max eindigt
Dat zou me ten zeerste verbazen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
Ik wor echt gek als Sainz volgend jaar in die auto rijdt en het dan blijkt dat Renault beter zn huiswerk gedaan heeft waardoor hij steevast voor Max eindigt
Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
Verschoor ipv Gaslyquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |