STR verwacht Sainz ook volgend jaar te behouden. Daarbij heeft Sainz aangegeven bij RB te willen blijven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef THEFXR het volgende:
Renault staat op het punt om Sainz vast te leggen
dat heet prijsopdrijving, hadden ze hem maar een contractverlenging moeten geven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
STR verwacht Sainz ook volgend jaar te behouden. Daarbij heeft Sainz aangegeven bij RB te willen blijven.
Dus we zullen wel zien.
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef THEFXR het volgende:
Renault staat op het punt om Sainz vast te leggen
Weet je niet, de motor is een stuk beter en ze richten zich nu al op volgend seizoen. Het hele chassis wordt anders dus alles is mogelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.
Enstone heeft ervaring met goede auto's bouwen als er geld is hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.
Dat geeft natuurlijk alleen maar het potentieel aan dat er bij Renault nog is als hun ingenieurs een chassis gaan ontwerpen wat bij een Renault motor past. Natuurlijk zal STR volgend jaar met een halve RB ook weer lekker voor de dag komen maar het blijft in alles natuurlijk gewoon een opleidingsteam wat goed presteert voor het budget dat ze hebben. Als je dan eerste rijder kunt worden bij een team wat de potentie heeft om met de juiste middelen de komende jaren naar een wagen toe kan werken waarmee je wereldkampioen kunt worden dan zou ik het wel weten..quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef Fer het volgende:
De Renault van dit jaar is een feite de Lotus van 2015, omgebouwd voor een Renault motor ipv een Mercedes. Torro Rosso doet geen moer meer voor de ontwikkeling van de STR-Ferrari, die rijden volgend jaar ook weer met Renault en kopieren dan weer de complete Redbull achterbody/gearbox/wielophanging.
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
Ik wor echt gek als Sainz volgend jaar in die auto rijdt en het dan blijkt dat Renault beter zn huiswerk gedaan heeft waardoor hij steevast voor Max eindigt
Dat zou me ten zeerste verbazen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
Ik wor echt gek als Sainz volgend jaar in die auto rijdt en het dan blijkt dat Renault beter zn huiswerk gedaan heeft waardoor hij steevast voor Max eindigt
Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
Verschoor ipv Gaslyquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....
Dit.quote:
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehadquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:28 schreef MT10 het volgende:
[..]
Dat geeft natuurlijk alleen maar het potentieel aan dat er bij Renault nog is als hun ingenieurs een chassis gaan ontwerpen wat bij een Renault motor past. Natuurlijk zal STR volgend jaar met een halve RB ook weer lekker voor de dag komen maar het blijft in alles natuurlijk gewoon een opleidingsteam wat goed presteert voor het budget dat ze hebben. Als je dan eerste rijder kunt worden bij een team wat de potentie heeft om met de juiste middelen de komende jaren naar een wagen toe kan werken waarmee je wereldkampioen kunt worden dan zou ik het wel weten..
Verschoor is nu 15, die zit waarschijnlijk over 4-5 jaar zijn eerste of tweede jaar in de TRquote:
Ik heb geduld. Hamilton en Rosberg zullen ook niet zo snel verdwijnen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschoor is nu 15, die zit waarschijnlijk over 4-5 jaar zijn eerste of tweede jaar in de TR
Voor de Ferrari pu hebben ze een eigen achterkant moeten ontwerpen, maar ze zijn er sneller mee dan 2015. Sowieso het 5e team kwa snelheid, alleen de bandenslijtage houd ze tegen in de race.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehad
Ik zeg toch ook niet dat die TR super goed is? Het is gewoon altijd een middenmoter en met volgend jaar weer de Renault motor waarmee ze de halve RB kunnen kopiëren verwacht ik dat ze dat weer zullen zijn. Het enige wat ik zeg is dat het best zou kunnen dat volgend jaar de TR beter is dan de Renault (aangezien Renault nog een lange weg te gaan heeft) maar dat het mij desondanks een prima keuze lijkt voor Sainz omdat de Renault echt wel weer over een aantal jaar aan de top komt waar de TR dat door een beperkt budget nooit zal komen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehad
Helemaal niet... er komt zo'n godsgruwelijk lelijke Halo opquote:Ferrari technical chief James Allison believes next year’s cars will be “fast and beautiful.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |