abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 28 mei 2016 @ 12:06:10 #1
176766 zoem
zoemt
pi_162561320
160113_134184_nieuwtjes16.jpg

Teams:

- Scuderia Ferrari
- Sahara Force India F1 Team
- Haas F1 Team
- Manor Racing MRT
- McLaren Honda Formula 1 Team
- Mercedes AMG Petronas Formula One Team
- Red Bull Racing
- Renault Sport Formule 1 Team
- Sauber F1 Team
- Scuderia Toro Rosso
- Williams Martini Racing


Chassis/Motor: Mercedes F1 W07 Hybrid - Mercedes V6 turbo
44. Lewis Hamilton WDC 2008/2014/2015
06. Nico Rosberg


Chassis/Motor: Ferrari SF16-H - Ferrari V6
05. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13
07. Kimi Räikkönen WDC 2007


Chassis/Motor: Williams FW38 - Mercedes V6 Turbo
19. Felipe Massa
77. Valteri Bottas


Chassis/Motor: Red Bull RB12 - Tag Heuer (Renault V6 turbo)
03. Daniel Ricciardo
33. Max Verstappen


Chassis/Motor: Force India VJM09 - Mercedes V6 Turbo
27. Nico Hulkenberg
11. Sergio Perez


Chassis/Motor: Renault RS16 - Renault V6 Turbo
20. Kevin Magnussen
30. Jolyon Palmer


Chassis/Motor: Toro Rosso STR11 - Ferrari V6 Turbo (2015)
26. Daniil Kvyat
55. Carlos Sainz Jr.


Chassis/Motor: Sauber C35 - Ferrari V6 Turbo
09. Marcus Ericsson
12. Felipe Nasr


Chassis/Motor: McLaren MP4-31 - Honda V6 Turbo
22. Jenson Button WDC 2009
14. Fernando Alonso WDC 2005/06


Chassis/Motor: Manor MRT05 - Mercedes V6 Turbo
94. Pascal Wehrlein
88. Rio Haryanto


Chassis/Motor: Haas VF-16 - Ferrari V6 Turbo
08. Romain Grosjean
21. Esteban Gutiérrez

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- GP Update
- F1 Today
- Autosport.com
- Motorsport.com
- Blog James Allen
- Auto Motor und Sport
- BBC F1

Nederlandse coureurs:
- Meindert van Buuren
- Robin Frijns
- Giedo van der Garde
- Daniël de Jong
- Nigel Melker
- Steijn Schothorst
- Kelvin Snoeks
- Ho-Pin Tung
- Max & Jos Verstappen
- Beitske Visser
- Nyck de Vries
- Renger van der Zande

Zie verder de topics over Nederlandse Talenten.

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices)
Regulations pagina van FIA

Racekalender 2016
160131_134184_kalender.jpg

Wijzigingen 2016 uitgelegd

  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 28 mei 2016 @ 12:06:32 #2
176766 zoem
zoemt
pi_162565047
Deze dus:



  Moderator zaterdag 28 mei 2016 @ 15:41:15 #4
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162566188
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_tweede_kind__.html

Mark webber wordt voor de tweede keer vader
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_162566361
=edit=
Ow dat was in het verkeerde topic :D :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 28 mei 2016 @ 15:59:02 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162566468
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:41 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_tweede_kind__.html

Mark webber wordt voor de tweede keer vader
Godverdomme :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 28 mei 2016 @ 16:39:05 #7
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_162567119
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:41 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_tweede_kind__.html

Mark webber wordt voor de tweede keer vader
Faalegraaf :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 29 mei 2016 @ 10:50:43 #8
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_162585441
JennieGow twitterde op zondag 29-05-2016 om 09:19:46 #F1 BREAKING: Red Bull and Toro Rosso to be powered by Renault for 2017 season. New 2 year deal announced today. reageer retweet
STR terug naar Renault _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 29 mei 2016 @ 10:59:12 #9
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_162585613
En nu ook bevestiging door het team zelf :)

http://www.redbullracing.(...)s-engine-partnership
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_162720280
In navolging van het overzicht voor 2017 door Nober gemaakt in dit topic, heb ik het wat uitgebreid en aangevuld met de laatste geruchten, o.a. betreffende Massa en Nasr die genoemd worden bij Renault. Ook Sainz en Kvyat worden genoemd bij Renault. Massa zou dan worden vervangen door Button, die plaats moet maken voor Vandoorne. En mochten de onderhandelingen bij Mercedes met Rosberg mislukken kunnen Sebastian Vettel of Fernando Alonso misschien wel bij Mercedes rijden. Het laatste nieuws is dat zowel Ricciardo als Christian Horner genoemd worden bij Ferrari, maar hoe serieus dat is, vraag ik me af. Als Ricciardo naar Ferrari vertrekt is Sainz de logische opvolger bij Red Bull en zou Gasly naar STR kunnen.

Het overzicht:

Mercedes AMG Petronas Formula One Team
Chassis: Mercedes F1 W08 Hybrid
Motor: Mercedes PU106D Hybrid
Coureurs:
#6 Nico Rosberg (contract t/m 2016)
#44 Lewis Hamilton (contract t/m 2018)
Gerucht: Pascal Wehrlein, Sebastian Vettel, Fernando Alonso (mochten de onderhandelingen met Rosberg mislukken)

Scuderia Ferrari
Chassis: Ferrari SF17-H
Motor: Ferrari 059/6
Coureurs:
#5 Sebastian Vettel (contract t/m 2017)
#7 Kimi Raikkonen (contract t/m 2016)
Gerucht: Nico Rosberg, Romain Grosjean, Valtteri Bottas, Daniel Ricciardo, Carlos Sainz

Williams Martini Racing
Chassis: Williams FW39
Motor: Mercedes PU106D Hybrid
Coureurs:
#19 Felipe Massa (contract t/m 2016)
#77 Valtteri Bottas (contract t/m 2016)
Gerucht: Jenson Button, Alex Lynn, Paul Di Resta, Daniil Kvyat, Carlos Sainz

Red Bull Racing
Chassis: Red Bull Racing RB12
Motor: TAG Heuer (= Renault RE17)
Coureurs:
#3 Daniel Ricciardo (contract t/m 2018?)
#33 Max Verstappen (contract t/m 2018?)
Gerucht: Carlos Sainz

Sahara Force India F1 Team
Chassis: Force India VJM10
Motor: Mercedes PU106D Hybrid
Coureurs:
#11 Sergio Pérez Mendoza (contract t/m 2016)
#27 Nico Hulkenberg (contract t/m 2017)
Gerucht: Pascal Wehrlein, Alfonso Celis jr.

Renault Sport Formula 1 Team
Chassis: Renault RS17
Motor: Renault RE17
Coureurs:
#20 Kevin Magnusson (contact t/m 2016)
#30 Jolyon Palmer (contract t/m 2016)
Gerucht: Esteban Ocon, Felipe Nasr, Felipe Massa, Carlos Sainz, Daniil Kvyat, Sergei Sirotkin

Scuderia Toro Rosso
Chassis: Toro Rosso STR12
Motor: Renault RE17
Coureurs:
#26 Daniil Kvyat (contract t/m 2016)
#55 Carlos Sainz (contract t/m 2016)
Gerucht: Pierre Gasly

Sauber F1 Team
Chassis: Sauber C36
Motor: Ferrari 059/6
Coureurs:
#9 Marcus Ericsson (contract t/m 2016)
#12 Felipe Nasr (contract t/m 2016)
Gerucht: Pastor Maldonado

McLaren Honda Formula 1 Team
Chassis: McLaren MP4-32
Motor: Honda RA617H
Coureurs:
#14 Fernando Alonso (contract t/m 2017)
#22 Jenson Button (contract t/m 2016)
Gerucht: Stoffel Vandoorne

Manor Racing MRT
Chassis: MRT 06
Motor: Mercedes PU106D Hybrid
Coureurs:
#94 Pascal Wehrlein (contract t/m 2016)
#88 Rio Haryanto (contract t/m Hongarije 2016)
Gerucht: Pastor Maldonado, Jordan King

Haas F1 Team
Chassis: Haas VF-17
Motor: Ferrari 059/6
Coureurs:
#8 Romain Grosjean (contract t/m 2016)
#21 Esteban Gutiérrez (contract t/m 2016)
Gerucht:

bold = contract of bevestigd voor 2017
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_162832499
quote:
'Max Verstappen wint Lorenzo Bandini Award 2016'

De carrière van Max Verstappen zit nog altijd flink in de lift. Zijn overstap naar de autosport verliep vlekkeloos en de resultaten tijdens zijn eerste seizoen in de Formule 3, in 2014, waren zeker om over naar huis te schrijven; 10 overwinningen. Bij zijn intrede in de Formule 1 vorig jaar, in 2015 bij Toro Rosso, wist Max Verstappen ook enkele records op zijn naam te schrijven.

Die records werden ruim drie weken geleden uitgebreid, door de Grand Prix-overwinning tijdens de race in Spanje op het Circuit de Catalunya in Barcelona.

Maar dat is nog niet alles. Het seizoen kent nog 15 Grands Prix maar 1 extra overwinning heeft Max al behaald. Bronnen melden aan F1Today.net dat Max Verstappen de prestigieuze Lorenzo Bandini Award van 2016 heeft gewonnen, die in augustus uitgereikt zal worden.

De Lorenzo Bandini Award is in 1992 in het leven geroepen ter nagedachtenis van de Italiaanse coureur Lorenzo Bandini. De award wordt ieder jaar uitgereikt aan een coureur (of team) die een noemenswaardige prestatie heeft geleverd en een grote belofte voor de toekomst is.

Enkele voorgangers van Max Verstappen, die eerder de award kregen zijn; Daniel Ricciardo, Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Robert Kubica, Felipe Massa, Fernando Alonso, Kimi Raikkonen en zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher.
Benieuwd of het waar is. Mooie prijs om te winnen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_162832562
De druk staat er wel op nu, nog meer crashes kan Max zich niet veroorloven, auto heel houden wordt erg gewaardeerd bij het team.
pi_162833066
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De druk staat er wel op nu, nog meer crashes kan Max zich niet veroorloven, auto heel houden wordt erg gewaardeerd bij het team.
Nog meer crashes zullen zeker geaccepteerd worden. Iedereen crashed wel eens. Zaak is om dit weekend gewoon een strak resultaat neer te zetten en niet te crashen. We zullen zien. Mocht hij dit weekend ook weer crashen dan pas staat de druk er vol op voor Baku. Nu nog niet. Coureurs rijden op de limiet. Althans dat zouden ze moeten doen. En dan lig je wel eens in de muur. Shit happens, op naar volgende GP en maar zien. Geen extra druk vanuit het team dit weekend hoor. Behalve dan gewoon zoveel mogelijk punten scoren :P

Max zelf mikt op een podium in elk geval. Mooie uitspraak van hem. Daarmee legt hij juist de druk bij Ricardo, want de Mercs zijn nog te ver weg. Benieuwd ook hoeveel Ferrari wint komend weekend met die nieuwe turbo. Ik heb er in elk geval zin in :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_162833483
Kom toch altijd weer terug op dit voorbeeld.


Mr Alonso die na een jaar Minardi, een testjaar Renault en in z'n 3e F1 race voor ze gewoon ff lekker flink gas blijft geven terwijl overal gele vlaggen en SC borden hangen. Zelfs een Ide, waarbij de FIA notabene z'n licentie introk, maakte niet zulke fouten. En 0 straf voor Alonso, alleen een pijnlijke enkel ofzoiets. Natuurlijk was er kritiek maar volgens mij kwam het zelfs in niemands hoofd op dat hij uit Renault gekickt zou moeten worden..

Ja okay, misschien omdat ie Briatore's lievelingetje was, kijkende naar hoe hij andere coureurs behandelde ;)

Maargoed, uiteindelijk maakte Max gewoon een fout. Meerdere zelfs, maar ze zijn daar ook niet gek bij Red Bull.. Fouten moet je maken om beter te worden en als je meerdere lagere klassen overslaat dan blijft er maar 1 plek over om ze te maken.
pi_162833703
En Kvyat doet het natuurlijk ook niet veel beter momenteel. En Sainz rijdt ook de sterren niet consequent van de hemel. Volgens mij was dit pas het eerste slechte weekend van Max dit jaar, maar dan nog, na 3 crashes in Monaco moet je nu natuurlijk gewoon een degelijk resultaat neerzetten. Wat een P6 waarschijnlijk al is.Ik denk als hij zonder gekke dingen de wagen naar huis rijdt dat geen moeilijke opgaven moet zijn. En dan als de concurrentie een fout maakt krijg je andere plekken er gratis bij.
Al ligt het gevaar natuurlijk dat williams dit weekend zich er misschien in wil mengen en eindig je zomaar op P8
pi_162834638
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Benieuwd of het waar is. Mooie prijs om te winnen :)
Wel een beetje vroeg om zo'n prijs al uit te delen. Het jaar is nog niet eens half voorbij.
pi_162835945
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De druk staat er wel op nu, nog meer crashes kan Max zich niet veroorloven, auto heel houden wordt erg gewaardeerd bij het team.
Ben je weer stiekum achter het fornuis vandaan geslopen? Hop, vort, terug naar je potjes en pannetjes. Je pollepel mist je.
pi_162836054
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wel een beetje vroeg om zo'n prijs al uit te delen. Het jaar is nog niet eens half voorbij.
Hoezo vroeg? Zijn overwinning was een noemenswaardige prestatie en alle kenners zijn het er over eens dat hij een grote belofte is voor de toekomst. All boxes ticked.Prijs is rechtvaardig. Nog meer zeurpieten?

[ Bericht 1% gewijzigd door Smacked_Actor op 08-06-2016 10:45:51 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 juni 2016 @ 10:49:21 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_162836362
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wel een beetje vroeg om zo'n prijs al uit te delen. Het jaar is nog niet eens half voorbij.
Het is voor seizoen 2015 begreep ik. Dus eerder laat zou ik zeggen :)
  Redactie Sport woensdag 8 juni 2016 @ 13:42:15 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162840022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 02:29 schreef Bluurgh het volgende:
Kom toch altijd weer terug op dit voorbeeld.


Mr Alonso die na een jaar Minardi, een testjaar Renault en in z'n 3e F1 race voor ze gewoon ff lekker flink gas blijft geven terwijl overal gele vlaggen en SC borden hangen. Zelfs een Ide, waarbij de FIA notabene z'n licentie introk, maakte niet zulke fouten. En 0 straf voor Alonso, alleen een pijnlijke enkel ofzoiets. Natuurlijk was er kritiek maar volgens mij kwam het zelfs in niemands hoofd op dat hij uit Renault gekickt zou moeten worden..

Ja okay, misschien omdat ie Briatore's lievelingetje was, kijkende naar hoe hij andere coureurs behandelde ;)

Maargoed, uiteindelijk maakte Max gewoon een fout. Meerdere zelfs, maar ze zijn daar ook niet gek bij Red Bull.. Fouten moet je maken om beter te worden en als je meerdere lagere klassen overslaat dan blijft er maar 1 plek over om ze te maken.
Er was ook verkeerd geradio'd naar Alonso, praat niet alles goed maar het is een blinde volgas bocht (en niemand remt volledig af bij een SC, wat overigens wel kwalijk is)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2016 @ 13:51:59 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162840216
Tja... je had ook onder een gele vlag van de baan kunnen glijden met wat minder prettige gevolgen. Dat vind ik persoonlijk nog wat stommer dan zo'n band niet meer kunnen ontwijken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 8 juni 2016 @ 14:48:57 #22
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_162841338
Wat dat betreft is de VSC tegenwoordig wel een hele goede toevoeging. Dan gaan alle auto's tenminste direct een stuk langzamer.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_162841553
quote:
18s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:32 schreef Smacked_Actor het volgende:

[..]

Hoezo vroeg? Zijn overwinning was een noemenswaardige prestatie en alle kenners zijn het er over eens dat hij een grote belofte is voor de toekomst. All boxes ticked.Prijs is rechtvaardig. Nog meer zeurpieten?
Ik ging ervan uit dat de prijs voor dit jaar was, wat kennelijk niet het geval is. Als 'ie voor dit jaar was geweest, dan kan het natuurlijk nog zijn dat er in het komende half jaar nog iemand een prestatie neerzet die net zo, of nog meer, bijzonder is.
pi_162842328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik ging ervan uit dat de prijs voor dit jaar was, wat kennelijk niet het geval is. Als 'ie voor dit jaar was geweest, dan kan het natuurlijk nog zijn dat er in het komende half jaar nog iemand een prestatie neerzet die net zo, of nog meer, bijzonder is.
Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn? Laten we eerlijk zijn, de rest zijn toch allemaal stoethaspels en Max=god. ;)
pi_162842367
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Smacked_Actor het volgende:

[..]

Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn? Laten we eerlijk zijn, de rest zijn toch allemaal stoethaspels en Max=god. ;)
B.v. als dit jaar Alexander Rossi Le Mans zou winnen, een paar weken nadat hij als rookie de Indy 500 heeft gewonnen.
pi_162842576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

B.v. als dit jaar Alexander Rossi Le Mans zou winnen, een paar weken nadat hij als rookie de Indy 500 heeft gewonnen.
Leuk bedacht maar zeer onwaarschijnlijk...
  woensdag 8 juni 2016 @ 18:09:21 #27
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_162845713
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Smacked_Actor het volgende:

[..]

Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn?
Haryanto die in de Manor door iedereen in te halen op eigen kracht de GP van Baku wint :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_162847018
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Smacked_Actor het volgende:

[..]

Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn? Laten we eerlijk zijn, de rest zijn toch allemaal stoethaspels en Max=god. ;)
Raikkonen die een volzin uitspreekt?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 juni 2016 @ 19:18:51 #29
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162847609
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Smacked_Actor het volgende:

[..]

Daar ging ik ook van uit. Welke prestatie zou net zo of nog bijzonderderderder zijn dan die Max heeft neergezet? En welke coureur of team zou dat dan zijn? Laten we eerlijk zijn, de rest zijn toch allemaal stoethaspels en Max=god. ;)
Palmer die zijn auto nu wel eens uit de muur houdt en twee races achter elkaar wint?
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 juni 2016 @ 21:56:17 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_162852925
dit soort mensen :')

pi_162853289
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
dit soort mensen :')

[ afbeelding ]
_O-
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_162853409
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
dit soort mensen :')

[ afbeelding ]
Stiekem heb ik toch nog een stille hoop dat dit een grap is, maar dat zal wel niet. :')
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:07:59 #33
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162853429
Ik wil niet zeiken maar ik doe het toch, maar voor een nieuwtjestopic zie ik vrij weinig nieuwtjes voorbij komen. Deze discussies kunnen beter in het algemene topic.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2016 @ 22:16:20 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162853753
Dat hoort idd niet hier thuis. Discussies over nieuwtjes is niks mis mee, maar dat soort Facebook berichtjes kunnen gewoon in het andere topic.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 juni 2016 @ 22:17:56 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_162853803
het was onder het nieuwtje op facebook over de Lorenzo Bandini Award.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:51:55 #36
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_162855178
Kan helaas geen foto vanuit FB hier op zetten (via mobiel).
Maar de eerste Heineken foto's op Illes de Notre Dame gaan al rond.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_162855735
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef nils7 het volgende:
Kan helaas geen foto vanuit FB hier op zetten (via mobiel).
Maar de eerste Heineken foto's op Illes de Notre Dame gaan al rond.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 juni 2016 @ 23:15:27 #38
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162855961
Duidelijk dus over Heineken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_162856488
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:'( :'( :'(
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:18:50 #40
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_162873019
Heineken and Formula One Management (FOM) have reached an agreement for Heineken® to become a Global Partner of Formula 1® (F1®). This significant partnership will start this year at the newly renamed Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2016, in Monza, and run for a multi-year term.

From the 2017 F1® season onwards, Heineken® will be the F1® Event Title Partner of three Formula 1® Grands Prix (GP). It will also have a significant presence at several additional F1® Events chosen by Heineken® and Formula One Management. Heineken® will be the exclusive Global Beer Partner of Formula 1® and will also have substantial pouring, activation and access rights across the majority of F1® Events in the FIA Formula One World Championship™. Heineken® will not be visible on any F1® cars.

Heineken® will create fully integrated global F1® 'Open your World' manifesto and "If You Drive, Never Drink" campaigns. Activations will include F1® circuit branding, TV commercials, digital activations, live fan experiences and events, dedicated PR initiatives, and packaging/point-of-sale activations. David Coulthard and Sir Jackie Stewart will be ambassadors for the respective campaigns.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_162873064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:18 schreef nils7 het volgende:
Heineken and Formula One Management (FOM) have reached an agreement for Heineken® to become a Global Partner of Formula 1® (F1®). This significant partnership will start this year at the newly renamed Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2016, in Monza, and run for a multi-year term.

From the 2017 F1® season onwards, Heineken® will be the F1® Event Title Partner of three Formula 1® Grands Prix (GP). It will also have a significant presence at several additional F1® Events chosen by Heineken® and Formula One Management. Heineken® will be the exclusive Global Beer Partner of Formula 1® and will also have substantial pouring, activation and access rights across the majority of F1® Events in the FIA Formula One World Championship™. Heineken® will not be visible on any F1® cars.

Heineken® will create fully integrated global F1® 'Open your World' manifesto and "If You Drive, Never Drink" campaigns. Activations will include F1® circuit branding, TV commercials, digital activations, live fan experiences and events, dedicated PR initiatives, and packaging/point-of-sale activations. David Coulthard and Sir Jackie Stewart will be ambassadors for the respective campaigns.
Dus vooralsnog geen teamsponsoring. Daar was ook eerst sprake van
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_162874102
Ik denk dat ze het gewoon niet op een auto willen hebben. Met een Premium pilsner naar auto's kijken,mdat moet het uitstralen.
.
pi_162921714
Er schijnen nu serieuze plannen te zijn om weer een GP in Las Vegas te organiseren.

quote:
Formula 1 is gearing up for a new addition to its calendar that would be perhaps the glitziest race in the 66-year history of the sport - a Grand Prix on the streets of Las Vegas.

This weekend F1's attention is focused on the Canadian Grand Prix at Circuit Gilles Villeneuve in Montreal, but behind the scenes a race of a different kind is taking place.

Plans for a Grand Prix in Las Vegas have hit top gear, as organisers have revealed that a Chinese conglomerate has agreed to commit the £100m needed for the race to get the green light.

They add that Las Vegas could appear on the calendar as soon as next year, giving F1 a record 22 Grands Prix.
meer
  zaterdag 11 juni 2016 @ 18:47:58 #44
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_162921895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 18:42 schreef Wombcat het volgende:
Er schijnen nu serieuze plannen te zijn om weer een GP in Las Vegas te organiseren.

[..]

meer
Contract is al enkele weken geleden getekend.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 juni 2016 @ 17:17:41 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163009502
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:30 schreef Niox het volgende:
2 nieuwtjes:

Interlagos staat dit jaar misschien wel voor het laatst op de kalender: http://www.motorsport.com(...)xed-for-2017-782102/

Gasly gaat deze week in een Red Bull uit 2013 de banden voor 2017 testen: http://www.motorsport.com(...)-paul-ricard-782076/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_163009744
Er zijn circuits die altijd op de kalender zouden moeten staan. Desnoods met overheidssteun of voor niks. Deze circuits zijn:

Silverstone
Interlagos
Spa
Monza
Monaco
Montreal
Suzuka
Melbourne

De rest van de kalender mag aangevuld worden met nietszeggende kutcircuits, maar dit rijtje zou er ALTIJD bij moeten zitten. Fuck al zouden er nog maar 8 races per seizoen overblijven, dan zouden het deze moeten zijn. Ophoeren met de rest voor mijn part.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_163009777
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:02 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon niet op een auto willen hebben. Met een Premium pilsner naar auto's kijken,mdat moet het uitstralen.
Ik vraag me af of het uberhaupt zo mogen in de EU.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:36:14 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_163009872
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:02 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon niet op een auto willen hebben. Met een Premium pilsner naar auto's kijken,mdat moet het uitstralen.
Heineken doet sowieso geen team sponsoring, hoe lang zitten ze al in de Champions League zonder een club te sponsoren.
pi_163010246
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 18:47 schreef nils7 het volgende:

[..]

Contract is al enkele weken geleden getekend.
Volgens de geruchten in maart al enkele maanden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:29:43 #50
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_163013155
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Heineken doet sowieso geen team sponsoring, hoe lang zitten ze al in de Champions League zonder een club te sponsoren.
Als ik een bedrijf had van zon schaal had ik dat ook zo gedaan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_163014355
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:29 schreef Geralt het volgende:
Er zijn circuits die altijd op de kalender zouden moeten staan. Desnoods met overheidssteun of voor niks. Deze circuits zijn:

Silverstone
Interlagos
Spa
Monza
Monaco
Montreal
Suzuka
Melbourne

De rest van de kalender mag aangevuld worden met nietszeggende kutcircuits, maar dit rijtje zou er ALTIJD bij moeten zitten. Fuck al zouden er nog maar 8 races per seizoen overblijven, dan zouden het deze moeten zijn. Ophoeren met de rest voor mijn part.
waarom zo een saai circuit als Montreal ? gebeurt geen fuck in die race ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_163015392
http://www.gpupdate.net/n(...)rechte-stuk-in-baku/

;( hoop niet dat waar is, zou wel drama zijn.
pi_163015491
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:08 schreef Joene het volgende:

[..]

waarom zo een saai circuit als Montreal ? gebeurt geen fuck in die race ?
Dit jaar was Montreal indd saai, maar zeer uitzonderlijk voor deze GP, meestal wel een actionpacked festijn in Canada. Ik zou eerder Silverstone er af halen, het is een legendarisch circuit dat enkele jaren geleden de nek is omgedraaid.. het gebrek aan Bridge is als Spa zonder Eau Rouge en Suzuka zonder 130R.
pi_163017370
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dit jaar was Montreal indd saai, maar zeer uitzonderlijk voor deze GP, meestal wel een actionpacked festijn in Canada. Ik zou eerder Silverstone er af halen, het is een legendarisch circuit dat enkele jaren geleden de nek is omgedraaid.. het gebrek aan Bridge is als Spa zonder Eau Rouge en Suzuka zonder 130R.
Vorig jaar was Canada ook niet leuk hoor :(
pi_163018361
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dit jaar was Montreal indd saai, maar zeer uitzonderlijk voor deze GP, meestal wel een actionpacked festijn in Canada. Ik zou eerder Silverstone er af halen, het is een legendarisch circuit dat enkele jaren geleden de nek is omgedraaid.. het gebrek aan Bridge is als Spa zonder Eau Rouge en Suzuka zonder 130R.
Montreal is al jaren saai ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_163024037
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De druk staat er wel op nu, nog meer crashes kan Max zich niet veroorloven, auto heel houden wordt erg gewaardeerd bij het team.
Als ik Max zie rijden, dan denk ik niet dat de druk met name daar bij het crashen ligt. Dan denk ik nog eerder dat de druk om niet te crashen bij de kleinere teams als Torro Rosso en Renault manor etc groter is dat bij teams als Ferrari en RBR of Mercedes. Grote teams willen denk ik vooral dat hun coureur tot het uiterste gaat en daarmee veel risico's neemt. Crashes horen er gewoon nou eenmaal bij en bij de grote teams is er overvloed aan geld. De kleine teams kan een crash een financiële fiasco betekenen omdat het budget maar klein is.
De druk ligt vooral bij de constructeurs, hun auto moet het snelste zijn en bij de coureur ligt de druk vooral bij de prestatie. Als je de race uit rijdt, wat heb je dan gedaan om te winnen, heb je alles uit de auto gehaald en hoeveel risico heb je genomen om er alles uit te persen wat er in de auto zit. Ik denk niet dat een top team zit te wachten op een voorzichtige coureur die elke keer veilig in de top10 eindigt en daarmee de auto heel houdt. En als een auto crasht zul je nooit van de teambaas horen hoe het met de auto is, dat interesseert hem echt niet. Zijn bezorgdheid gaat altijd uit naar de coureur die zijn leven waagt om het uiterste uit de auto van de team te halen.

Bovendien kijken de grote teams ook vooral naar de data dat binnenstroomt en misschien is dat nog wel belangrijker voor het team dan het winnen van de race. Data wordt gebruikt om de auto beter te maken, het wordt gebruikt voor een betere afstelling voor de massaproductie. En het draait vooral om het constant innoveren van de autotechniek. De formule 1 is dan zeg maar de kweekvijver om nieuwe technieken uit te testen waardoor een auto sneller gaat, betere chassis heeft of betere grip op de banden etc. Olav had zoiets geloof ik al eens uitgelegd hoe belangrijk het is dat Verstappen constante stints maakt met exacte rondes. dat dit allemaal kostbare data is.
pi_163024130
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 02:28 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als ik Max zie rijden, dan denk ik niet dat de druk met name daar bij het crashen ligt.
Tijdens de qualificatie deed ie het toch wat rustig aan waren zijn eigen woorden.
Nog keer een muur is niet goed voor het imago.
  woensdag 15 juni 2016 @ 03:59:22 #58
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163024202
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 02:28 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als ik Max zie rijden, dan denk ik niet dat de druk met name daar bij het crashen ligt. (...) Grote teams willen denk ik vooral dat hun coureur tot het uiterste gaat en daarmee veel risico's neemt.
Met alle respect, maar dit is bullshit. Voor alle teams telt maar 1 ding en dat zijn constructeurspunten. Als een rijder crasht dan haalt het team 0 punten. Voor de grote teams betekent dat ook nog eens dat ze daarmee een hoop potentiele punten mislopen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:45:22 #59
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_163030232
Heineken set for tie-up with two Formula 1 teams
quote:
Formula 1's new multi-million pound sponsor Heineken is to extend its reach by becoming involved with two teams, one of which is almost certain to be Red Bull.

The brewing giant last week became F1's global beer partner, spending $150million for the privilege over the next four and a half years.

Although not officially due to start until its sponsorship of the Italian Grand Prix from September 2-4, as a 'welcome present' from F1 supremo Bernie Ecclestone, its distinctive green branding featured prominently at trackside in Canada.

Heineken will also form a partnership with two F1 teams, although its logo will not feature on the cars or drivers' overalls.

"We are not going to have any real sponsorship with any team, it will be more about access," explained senior director Gianluca di Tondo.

"It's what we call the team experience, and for a regular fan.

"I want to bring a lucky few to the garage. I want them to have a chat and a walk as I did in Melbourne with Jackie [Stewart] because that's mind-blowing, it's the experience of a lifetime.

"We were walking together and then we bumped into Niki Lauda, and I was dreaming as I had two three-time world champions alongside me. It was incredible, and that's what I would like other people to experience."

Red Bull is favourite for a Heineken tie-up, although di Tondo is looking for a second team to play a part.

Existing relationships with other alcohol brands mean Williams (Martini), McLaren (Chandon and Johnnie Walker) and Force India (Smirnoff and Kingfisher) are unlikely to be called upon.

"Of course, we are very close to Red Bull as we live in the same space, we know each other very well, and Max Verstappen could play a role," said di Tondo.

"But we are also thinking of linking ourselves with another team.

"Nothing is set in stone yet, but yes, as I say, we are very close to Red Bull."

As a young fresh face Verstappen's rising status would certainly prove a draw for Heineken, particularly as it has vowed to drag F1 into the digital age.

Heineken already has a range of brand ambassadors including former Wales rugby captain Scott Quinnell and former Spain footballer Carles Puyol, while Sir Jackie Stewart and David Coulthard have been recruited for F1.

A decision over Heineken's preferred two teams will be made before the race in Italy.

Explaining why Heineken shies away from team or individual sponsorship, di Tondo said: "It's a rule we set ourselves with regard to the Heineken brand many years ago.

"We focus our partnership on where we can add value as a brand, so in Formula 1 we won't play any role on the cars, or on the drivers. We play a role outside.

"If you take the UEFA Champions League or the Rugby World Cup, we sponsor the competition, we never sponsor individual sports teams."

http://www.autosport.com/(...)up-with-two-f1-teams
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_163030296
Wilde net hetzelfde komen posten. Heineken dus in zee met twee teams maar niet als sponsoring op de auto of coureur maar meer op gebied van beleving. Ben benieuwd.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:12:31 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_163030958
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef Joene het volgende:

[..]

Montreal is al jaren saai ?
Zeker niet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_163031091
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zeker niet
Nah volgens mij is het al sinds v6 niet echt meer een hoogtepuntje.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_163031178
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:48 schreef VacaLoca het volgende:
Wilde net hetzelfde komen posten. Heineken dus in zee met twee teams maar niet als sponsoring op de auto of coureur maar meer op gebied van beleving. Ben benieuwd.
Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_163032918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 03:59 schreef twiFight het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit is bullshit. Voor alle teams telt maar 1 ding en dat zijn constructeurspunten. Als een rijder crasht dan haalt het team 0 punten. Voor de grote teams betekent dat ook nog eens dat ze daarmee een hoop potentiele punten mislopen.
Leg mij dan eens uit, waarom ik altijd bij vrijwel elke team zag, hoe de coureur met een duimbreedte op hoge snelheid langs the wall of Champions reed, waarvan sommigen zelfs de muur even toucheerde soms met fatale gevolg.
Dan neem je toch alle risico om een betere positie in te nemen of een snellere ronde te krijgen?
Als je instructies mee krijgt niet crashen, dan zorg je ervoor netjes op de weg te blijven en niet op curvestones te komen of zo dicht langs de muur passeren.
pi_163044702
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:22 schreef Waffle het volgende:

[..]

Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
F1 meer naar de fans brengen met alles achter een paywall :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:35:30 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163072179
Even een leuk nieuwtje tussendoor, Rubens Barrichello doet tegenwoordig ook aan simracen en organiseerde afgelopen week een race op iRacing voor zijn foundation en reed zelf ook mee. Ik had bijna meegedaan maar het was toch wel iets te laat in de nacht...

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 21 juni 2016 @ 18:26:53 #67
176766 zoem
zoemt
pi_163192891
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets
pi_163196982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef zoem het volgende:
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets

21 man bij een pitstop.. Wow.. Maar echt vrolijk word ik er niet van, als het alleen gaat om 4 banden wisselen, dan komt het neer op ca 5 man per wiel. Dat moet met 3 man per wiel ook wel kunnen. 2 werkers per wiel (wiel er af + wiel er op) Houd je 4 man over voor lollipop/systeem, mannetje voor, mannetje achter met zo'n karretje en nog één iemand om de boel in gaten te houden. Dan houd je eventueel 3/4 man achter de hand voor neus wissel of ander reparatie, maar 21 bij reguliere stop is gewoon jammer. Bovendien hebben ze dan wel snelle stops, qua strategie hebben ze het bij Williams nog niet helemaal door, daar zit er maar 1 achter de tafel? _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 juni 2016 @ 20:31:05 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163197159
Krik x2
Reserve krik x1
Wheelgun gozer x4
Wiel opzetter x4
Wiel afhaler x4

Dan kom je al aardig ver :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_163197332
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef Meike26 het volgende:

[..]

21 man bij een pitstop.. Wow.. Maar echt vrolijk word ik er niet van, als het alleen gaat om 4 banden wisselen, dan komt het neer op ca 5 man per wiel. Dat moet met 3 man per wiel ook wel kunnen. 2 werkers per wiel (wiel er af + wiel er op) Houd je 4 man over voor lollipop/systeem, mannetje voor, mannetje achter met zo'n karretje en nog één iemand om de boel in gaten te houden. Dan houd je eventueel 3/4 man achter de hand voor neus wissel of ander reparatie, maar 21 bij reguliere stop is gewoon jammer. Bovendien hebben ze dan wel snelle stops, qua strategie hebben ze het bij Williams nog niet helemaal door, daar zit er maar 1 achter de tafel? _O-
Ik zou er wel voor zijn om het aantal mensen dat tijdens de stop aan de auto mag werken te beperken. Dan kun je ook nog een beetje zien wat er gebeurt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 juni 2016 @ 20:34:55 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_163197345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Krik x2
Reserve krik x1
Wheelgun gozer x4
Wiel opzetter x4
Wiel afhaler x4

Dan kom je al aardig ver :P
Plus lollipop, plus verkeer checker
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:37:56 #72
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_163197480
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:22 schreef Waffle het volgende:

[..]

Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
Dat afschermen is verboden. is een veiligheid gevalletje. Vooral McLaren had er een handje van.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_163198002
Die 21 man staan daar niet voor niks. Het is sneller. Zo simpel is het. Als het sneller was om het met 16 man te doen dan deden ze het met 16 man. :)

Overigens lees ik zojuist dat er sinds begin dit jaar een wet van kracht is in Italië die een eventuele uitwijking naar Imola verbied. De race in Italië mag louter en alleen op Monza gehouden worden en nergens anders. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:14:39 #74
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163199064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef zoem het volgende:
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets

Deze is ook wel tof, van dit weekend.

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:45:29 #75
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_163200410
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Plus lollipop, plus verkeer checker
Plus man met starter plus vizierafveger plus 2xsidepodschoonmaker.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 21 juni 2016 @ 22:20:20 #76
176766 zoem
zoemt
pi_163201733
En ze hadden nog een mannetje voor het schoonvegen van de achtervleugel :P
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:10:16 #77
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163216096
Renault staat op het punt om Sainz vast te leggen
pi_163216220
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef THEFXR het volgende:
Renault staat op het punt om Sainz vast te leggen
STR verwacht Sainz ook volgend jaar te behouden. Daarbij heeft Sainz aangegeven bij RB te willen blijven.

Dus we zullen wel zien.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:21:58 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163216314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

STR verwacht Sainz ook volgend jaar te behouden. Daarbij heeft Sainz aangegeven bij RB te willen blijven.

Dus we zullen wel zien.
dat heet prijsopdrijving, hadden ze hem maar een contractverlenging moeten geven.
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:11:59 #80
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_163220874
Vorige week was het kvyat nog, begin van de week was het Massa.....

Waar zijn de komkommers en de klok?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 22 juni 2016 @ 19:15:24 #81
176766 zoem
zoemt
pi_163221052
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef THEFXR het volgende:
Renault staat op het punt om Sainz vast te leggen
Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:39:22 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_163222056
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.
Weet je niet, de motor is een stuk beter en ze richten zich nu al op volgend seizoen. Het hele chassis wordt anders dus alles is mogelijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_163222689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik zie Renault volgend jaar nog niet meedoen om het podium, dus echt veel schiet Sainz er niet mee op. Momenteel mogen ze al blij zijn wanneer ze voor McLaren eindigen.
Enstone heeft ervaring met goede auto's bouwen als er geld is hoor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_163222766
Renault heeft natuurlijk zat ervaring met raceteams, waaronder hun oude F1 team natuurlijk, dus bij een stal als Renault is het puur een kwestie van geld. Als zij er voldoende geld in steken om top engineers aan te trekken en hun faciliteiten op niveau van Mercedes/RedBull/Ferrari te brengen/houden staan die er over een paar jaar echt wel weer hoor. Geen slechte overstap voor Sainz dan lijkt me. TR zal altijd een tweederangsteam blijven en ik zie bij RB niet snel een plaats vrijkomen met de Ricciardo en Max.

Het zou zomaar eens kunnen dat ze er volgend jaar al staan, ze stapten uiteindelijk heel laat bij Lotus in wat hiervoor geldproblemen had en dus een ontwikkelingsachterstand had opgelopen. Dat maak je niet in een paar maandjes goed maar op een dik jaar kun je vrij ver komen. En als ze er volgend jaar nog niet helemaal staan kan hij lekker een jaartje aan het team wennen om daarna te gaan knallen.
pi_163227002
De Renault van dit jaar is een feite de Lotus van 2015, omgebouwd voor een Renault motor ipv een Mercedes. Torro Rosso doet geen moer meer voor de ontwikkeling van de STR-Ferrari, die rijden volgend jaar ook weer met Renault en kopieren dan weer de complete Redbull achterbody/gearbox/wielophanging.
.
pi_163228265
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef Fer het volgende:
De Renault van dit jaar is een feite de Lotus van 2015, omgebouwd voor een Renault motor ipv een Mercedes. Torro Rosso doet geen moer meer voor de ontwikkeling van de STR-Ferrari, die rijden volgend jaar ook weer met Renault en kopieren dan weer de complete Redbull achterbody/gearbox/wielophanging.
Dat geeft natuurlijk alleen maar het potentieel aan dat er bij Renault nog is als hun ingenieurs een chassis gaan ontwerpen wat bij een Renault motor past. Natuurlijk zal STR volgend jaar met een halve RB ook weer lekker voor de dag komen maar het blijft in alles natuurlijk gewoon een opleidingsteam wat goed presteert voor het budget dat ze hebben. Als je dan eerste rijder kunt worden bij een team wat de potentie heeft om met de juiste middelen de komende jaren naar een wagen toe kan werken waarmee je wereldkampioen kunt worden dan zou ik het wel weten..
pi_163231129
Ik wor echt gek als Sainz volgend jaar in die auto rijdt en het dan blijkt dat Renault beter zn huiswerk gedaan heeft waardoor hij steevast voor Max eindigt :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_163231138
Beter eerst Max voor het kampioenschap :@

#chauvinistischelul
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:00:51 #89
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_163233435
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
Ik wor echt gek als Sainz volgend jaar in die auto rijdt en het dan blijkt dat Renault beter zn huiswerk gedaan heeft waardoor hij steevast voor Max eindigt :@
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!

Out with the old, in with the new O+ *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 juni 2016 @ 09:01:16 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_163233440
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
Ik wor echt gek als Sainz volgend jaar in die auto rijdt en het dan blijkt dat Renault beter zn huiswerk gedaan heeft waardoor hij steevast voor Max eindigt :@
Dat zou me ten zeerste verbazen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 12:41:23 #91
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_163237969
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!

Out with the old, in with the new O+ *O*
Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 juni 2016 @ 12:56:10 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163238274
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!

Out with the old, in with the new O+ *O*
Verschoor ipv Gasly :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_163238364
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:41 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Verschoor ipv Gasly :{w
Dit.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_163238489
Denk dat ze Sainz houden en Kvyat vertrekt. Als ze Gasly nog niet willen, dan misschien iemand uit de stal van Renault?
.
pi_163239176
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:28 schreef MT10 het volgende:

[..]

Dat geeft natuurlijk alleen maar het potentieel aan dat er bij Renault nog is als hun ingenieurs een chassis gaan ontwerpen wat bij een Renault motor past. Natuurlijk zal STR volgend jaar met een halve RB ook weer lekker voor de dag komen maar het blijft in alles natuurlijk gewoon een opleidingsteam wat goed presteert voor het budget dat ze hebben. Als je dan eerste rijder kunt worden bij een team wat de potentie heeft om met de juiste middelen de komende jaren naar een wagen toe kan werken waarmee je wereldkampioen kunt worden dan zou ik het wel weten..
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehad
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:54:33 #96
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_163239714
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Verschoor ipv Gasly :{w
Verschoor is nu 15, die zit waarschijnlijk over 4-5 jaar zijn eerste of tweede jaar in de TR ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 juni 2016 @ 14:06:46 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163240002
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Verschoor is nu 15, die zit waarschijnlijk over 4-5 jaar zijn eerste of tweede jaar in de TR ;)
Ik heb geduld. Hamilton en Rosberg zullen ook niet zo snel verdwijnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_163244709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:34 schreef opreis het volgende:

[..]

Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehad
Voor de Ferrari pu hebben ze een eigen achterkant moeten ontwerpen, maar ze zijn er sneller mee dan 2015. Sowieso het 5e team kwa snelheid, alleen de bandenslijtage houd ze tegen in de race.

Maar wellicht is dat volgend jaar opgelost, aangezien ik verwacht van Redbull dat ze er extra aandacht aan zullen geven, aan bandensljlage dus.
.
pi_163247044
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:34 schreef opreis het volgende:

[..]

Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehad
Ik zeg toch ook niet dat die TR super goed is? Het is gewoon altijd een middenmoter en met volgend jaar weer de Renault motor waarmee ze de halve RB kunnen kopiëren verwacht ik dat ze dat weer zullen zijn. Het enige wat ik zeg is dat het best zou kunnen dat volgend jaar de TR beter is dan de Renault (aangezien Renault nog een lange weg te gaan heeft) maar dat het mij desondanks een prima keuze lijkt voor Sainz omdat de Renault echt wel weer over een aantal jaar aan de top komt waar de TR dat door een beperkt budget nooit zal komen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:14:59 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_163247989
quote:
Ferrari technical chief James Allison believes next year’s cars will be “fast and beautiful.”
Helemaal niet... er komt zo'n godsgruwelijk lelijke Halo op :r
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_163248518
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Helemaal niet... er komt zo'n godsgruwelijk lelijke Halo op :r
Niet helemaal zeker. De regels wat betreft de Halo/Canopy hadden officieel vastgelegd moeten worden voor 1 Mei dit jaar. Kan best zijn dat ze er nog een testjaar aan vastplakken.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 17:26:20 #102
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_163290793
Assen wil Formule 1 Grand Prix van Nederland
quote:
Het TT Circuit in Assen wil graag een nieuwe Formule 1 Grand Prix van Nederland organiseren, naast de jaarlijkse MotoGP-wedstrijd.

"De vraag is ons al gesteld of er een Formule 1 Grand Prix in Assen gehouden zou kunnen worden", vertelt TT-voorzitter Arjan Bos, tijdens de persconferentie waarin de MotoGP-contractverlenging tot en met 2026 officieel werd gemaakt. Hierdoor kan het complex verbeterd worden.

Bos: "Ik zeg: als een F1 GP van Nederland mogelijk is en er genoeg geld is om die te organiseren, dan zijn we daar als circuit in geïnteresseerd. Daarvoor kunnen we overigens nog wel wat jaren wachten."

De TT-voorzitter voegt daar ook aan toe dat de locatie in de huidige vorm nog niet geschikt voor de Formule 1 - zo is de baan daarvoor nu nog te smal. "Er moet dan dus nog wel meer aan het circuit veranderen."

Zandvoort
In Zandvoort wordt ook gesproken over de wens om weer een Grand Prix van Nederland te organiseren. Dat gebeurde voor het laatst in 1985 op het circuit in de Noord-Hollandse duinen.

Ook vanuit de politiek is steun ontstaan voor een nieuwe GP in eigen land.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_Formule_1-GP__.html
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juni 2016 @ 17:26:57 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163290806
Ja, nee. Assen een beetje verneuken :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 25 juni 2016 @ 17:53:59 #104
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163291617
die zijn gek, dat is 5 uur rijden vanuit Limboland
pi_163291632
Lekker vaag bericht ook. "De vraag is ons gesteld". Ja door wie, door zijn moeder of zo?
  zaterdag 25 juni 2016 @ 18:00:39 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163291748
Ik hoop dat het doorgaat, misschien kunnen ze dan het circuit weer interessanter maken na de verneuking in 2006 :(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_163291867
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!

Out with the old, in with the new O+ *O*
Ik keek laatst de race in Maleisie 2001, 15 jaar geleden, terug omdat het zo'n heerlijke chaos race was, met hoosbuien aan de ene kant van het circuit en een droog stuk aan de andere kant.... Toen deden wat jonge broekjes Alonso, Raikkonen en Button óók al mee!
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_163291889
Als Tilke er maar vanaf blijft
  zaterdag 25 juni 2016 @ 18:29:42 #109
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_163292248
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:53 schreef THEFXR het volgende:
die zijn gek, dat is 5 uur rijden vanuit Limboland
En een goed half uurtje bij mij vandaan dus ik zeg doen. :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:01:31 #110
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_163292884
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als Tilke er maar vanaf blijft
Ecclestone hartje Tilke!
pi_163293021
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:53 schreef THEFXR het volgende:
die zijn gek, dat is 5 uur rijden vanuit Limboland
Met je brommer wel ja. 8-)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 25 juni 2016 @ 19:29:31 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_163293479
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als Tilke er maar vanaf blijft
mja, Assen is al vernacheld sinds ze de verkantingen eruit hebben gehaald
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_163294316
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 20:04:04 #114
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_163294328
Een stratencircuit is denk ik aantrekkelijker, vooral voor tv en het hosten van de VIP's.

F1 GP van Nijmegen:

Start Waalkade (Casino)
Hezelpoort
Voorstadslaan
Marialaan
Tunnel
Nassausingel
Keizer Karelplein
Oranjesingel
Keizer Traianusplein
Voerweg
Finish Waalkade



Lengte precies 6,0 km (minus de rotonde :P )

[ Bericht 36% gewijzigd door Nieuwschierig op 25-06-2016 20:51:49 ]
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juni 2016 @ 20:07:06 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163294386
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:03 schreef Fer het volgende:
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
Gaat nooit gebeuren. De tweede maasvlakte was al kantje boord met die milieugekkies.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:27:46 #116
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163300569
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:03 schreef Fer het volgende:
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
En dan zeker in de vorm voor vóór de Panorama bocht, zo van het Scheivlak rechtdoor Bosuit het rechte eind op. Zoiets? Ik heb Zandvoort altijd een kut circuit gevonden. Bouw dan maar iets na als Nivelles-Baulers. #dromenmag
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_163331741
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:27 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

En dan zeker in de vorm voor vóór de Panorama bocht, zo van het Scheivlak rechtdoor Bosuit het rechte eind op. Zoiets? Ik heb Zandvoort altijd een kut circuit gevonden. Bouw dan maar iets na als Nivelles-Baulers. #dromenmag
Juist :')

quote:
It had massive runoff areas, was flat and featureless, and was described by many drivers as being bland and sterile.[citation needed] Nivelles was not popular amongst the paying spectators since they thought that they were not close enough to the action.[citation needed]
Van wiki wel jajaja.
pi_163332643
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:03 schreef Fer het volgende:
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
Jij misschien ook, ik riep het vorig jaar al, (2e ) maasvlakte zou ideaal kunnen zijn, echter is daar de infra ook niet echt best met 1 hoofd snelweg naar het gebied. Is de flevopolder mogelijk toch interessanter.
  maandag 27 juni 2016 @ 09:22:54 #119
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_163333551
En wie gaat dat betalen? Om een Grand Prix te mogen houden moet je alleen al iets van 25 miljoen euro (als het inmiddels al niet meer is) betalen. Dus nog los van alle investeringen om een nieuw circuit te bouwen of een bestaand circuit aan te passen. Aangezien wij in een democratie wonen, gaat dat dus nooit gebeuren. Vandaar dat Ecclestone uitwijkt naar landen als Bahrein, Azerbeidzjan en Rusland.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 27 juni 2016 @ 09:25:42 #120
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_163333580
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een stratencircuit is denk ik aantrekkelijker, vooral voor tv en het hosten van de VIP's.

F1 GP van Nijmegen:

Start Waalkade (Casino)
Hezelpoort
Voorstadslaan
Marialaan
Tunnel
Nassausingel
Keizer Karelplein
Oranjesingel
Keizer Traianusplein
Voerweg
Finish Waalkade

[ afbeelding ]

Lengte precies 6,0 km (minus de rotonde :P )
Vooral die voerweg is een lekkere plek omhoog.
Waar is de pitstraat? kan niet bij de waalkade als dat SF is. ;)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')