Niet helemaal zeker. De regels wat betreft de Halo/Canopy hadden officieel vastgelegd moeten worden voor 1 Mei dit jaar. Kan best zijn dat ze er nog een testjaar aan vastplakken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helemaal niet... er komt zo'n godsgruwelijk lelijke Halo op
quote:Het TT Circuit in Assen wil graag een nieuwe Formule 1 Grand Prix van Nederland organiseren, naast de jaarlijkse MotoGP-wedstrijd.
"De vraag is ons al gesteld of er een Formule 1 Grand Prix in Assen gehouden zou kunnen worden", vertelt TT-voorzitter Arjan Bos, tijdens de persconferentie waarin de MotoGP-contractverlenging tot en met 2026 officieel werd gemaakt. Hierdoor kan het complex verbeterd worden.
Bos: "Ik zeg: als een F1 GP van Nederland mogelijk is en er genoeg geld is om die te organiseren, dan zijn we daar als circuit in geïnteresseerd. Daarvoor kunnen we overigens nog wel wat jaren wachten."
De TT-voorzitter voegt daar ook aan toe dat de locatie in de huidige vorm nog niet geschikt voor de Formule 1 - zo is de baan daarvoor nu nog te smal. "Er moet dan dus nog wel meer aan het circuit veranderen."
Zandvoort
In Zandvoort wordt ook gesproken over de wens om weer een Grand Prix van Nederland te organiseren. Dat gebeurde voor het laatst in 1985 op het circuit in de Noord-Hollandse duinen.
Ook vanuit de politiek is steun ontstaan voor een nieuwe GP in eigen land.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Formule_1-GP__.html
Ik keek laatst de race in Maleisie 2001, 15 jaar geleden, terug omdat het zo'n heerlijke chaos race was, met hoosbuien aan de ene kant van het circuit en een droog stuk aan de andere kant.... Toen deden wat jonge broekjes Alonso, Raikkonen en Button óók al mee!quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
En een goed half uurtje bij mij vandaan dus ik zeg doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:53 schreef THEFXR het volgende:
die zijn gek, dat is 5 uur rijden vanuit Limboland
Met je brommer wel ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:53 schreef THEFXR het volgende:
die zijn gek, dat is 5 uur rijden vanuit Limboland
mja, Assen is al vernacheld sinds ze de verkantingen eruit hebben gehaaldquote:
Gaat nooit gebeuren. De tweede maasvlakte was al kantje boord met die milieugekkies.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:03 schreef Fer het volgende:
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
En dan zeker in de vorm voor vóór de Panorama bocht, zo van het Scheivlak rechtdoor Bosuit het rechte eind op. Zoiets? Ik heb Zandvoort altijd een kut circuit gevonden. Bouw dan maar iets na als Nivelles-Baulers. #dromenmagquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:03 schreef Fer het volgende:
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
Juistquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dan zeker in de vorm voor vóór de Panorama bocht, zo van het Scheivlak rechtdoor Bosuit het rechte eind op. Zoiets? Ik heb Zandvoort altijd een kut circuit gevonden. Bouw dan maar iets na als Nivelles-Baulers. #dromenmag
Van wiki wel jajaja.quote:It had massive runoff areas, was flat and featureless, and was described by many drivers as being bland and sterile.[citation needed] Nivelles was not popular amongst the paying spectators since they thought that they were not close enough to the action.[citation needed]
Jij misschien ook, ik riep het vorig jaar al, (2e ) maasvlakte zou ideaal kunnen zijn, echter is daar de infra ook niet echt best met 1 hoofd snelweg naar het gebied. Is de flevopolder mogelijk toch interessanter.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:03 schreef Fer het volgende:
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
Vooral die voerweg is een lekkere plek omhoog.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een stratencircuit is denk ik aantrekkelijker, vooral voor tv en het hosten van de VIP's.
F1 GP van Nijmegen:
Start Waalkade (Casino)
Hezelpoort
Voorstadslaan
Marialaan
Tunnel
Nassausingel
Keizer Karelplein
Oranjesingel
Keizer Traianusplein
Voerweg
Finish Waalkade
[ afbeelding ]
Lengte precies 6,0 km (minus de rotonde)
ik wil geen rijken met helikopters zijn komen aanvliegenquote:Op maandag 27 juni 2016 09:34 schreef Geralt het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over een F1 race in Nederland?
Dat is geen F1 nieuws. Pas als Bernie zijn handtekening gezet heeft is het F1 nieuws.
Dit is gewoon compleet zinloos gelul in de ruimte. Er komt geen F1 race in Nederland. Nu niet en nooit niet. De kosten zijn gewoon veel te hoog en het is veel te onzeker allemaal.
Prins Bernhard jr?quote:Op maandag 27 juni 2016 09:22 schreef 4-elements het volgende:
En wie gaat dat betalen? Om een Grand Prix te mogen houden moet je alleen al iets van 25 miljoen euro (als het inmiddels al niet meer is) betalen. Dus nog los van alle investeringen om een nieuw circuit te bouwen of een bestaand circuit aan te passen. Aangezien wij in een democratie wonen, gaat dat dus nooit gebeuren. Vandaar dat Ecclestone uitwijkt naar landen als Bahrein, Azerbeidzjan en Rusland.
Met Heineken als titelsponsor van enkele GP's zou het wel mogelijk moeten zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:22 schreef 4-elements het volgende:
En wie gaat dat betalen? Om een Grand Prix te mogen houden moet je alleen al iets van 25 miljoen euro (als het inmiddels al niet meer is) betalen. Dus nog los van alle investeringen om een nieuw circuit te bouwen of een bestaand circuit aan te passen. Aangezien wij in een democratie wonen, gaat dat dus nooit gebeuren. Vandaar dat Ecclestone uitwijkt naar landen als Bahrein, Azerbeidzjan en Rusland.
op haas na overal hetzelfde binnen een teamquote:
Sowieso lijkt Ferrari me niet de beste overstap op het momentquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Rossdale het volgende:
Carlos heeft een contractverlenging met Toro Rosso getekend voor 2017.
Geen switch naar Ferrari voor hem dus, belachelijk gerucht ook trouwens
Eens. Geen andere rijder zo puur, jong en volwassen als Perez. Kimi vervangen voor Button zou ook lood om ijzer zijn, die houdt er ook snel mee op. Dan Hulkie en Bottas, niet constant genoeg. Grosjean, het zelfde. Sainz, te jong. Enige andere rijder die ik ná 2017 ook wel naar Ferrari zie gaan is Guttierez, maar dan moet ie snel verbeteren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:54 schreef nils7 het volgende:
Van alle rijders die nog vrij zijn zou denk ik alleen Perez een goede vervanger kunnen zijn
Vraag me af waarom, waardeloze coureur en als je hem om zijn afkomst kiest is Perez 100x beterquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Eens. Geen andere rijder zo puur, jong en volwassen als Perez. Kimi vervangen voor Button zou ook lood om ijzer zijn, die houdt er ook snel mee op. Dan Hulkie en Bottas, niet constant genoeg. Grosjean, het zelfde. Sainz, te jong. Enige andere rijder die ik ná 2017 ook wel naar Ferrari zie gaan is Guttierez, maar dan moet ie snel verbeteren.
Als Grosjean dit jaar nog wat in de Haas kan laten zien geef ik hem ook nog kansen, maar verder met je eens. Perez lijkt de beste papieren te hebben. Waarom stuurde McLaren hem ook alweer weg?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Eens. Geen andere rijder zo puur, jong en volwassen als Perez. Kimi vervangen voor Button zou ook lood om ijzer zijn, die houdt er ook snel mee op. Dan Hulkie en Bottas, niet constant genoeg. Grosjean, het zelfde. Sainz, te jong. Enige andere rijder die ik ná 2017 ook wel naar Ferrari zie gaan is Guttierez, maar dan moet ie snel verbeteren.
Onstuimig en slechter dan Button dat jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als Grosjean dit jaar nog wat in de Haas kan laten zien geef ik hem ook nog kansen, maar verder met je eens. Perez lijkt de beste papieren te hebben. Waarom stuurde McLaren hem ook alweer weg?
quote:Unseren Informationen zufolge soll eine internationale Investorengruppe die Mehrheit des Schweizer Rennstalls kaufen, die Schulden tilgen und einen Neustart einleiten. Die neuen Besitzer hatten zuvor auch bei anderen Teams angeklopft, waren aber offenbar zum Schluss gekommen, bei Sauber die beste Infrastruktur zu bekommen.
Der Deal soll beinhalten, dass die Leitung des Teams in einer Übergangsphase vom bestehenden Personal fortgeführt und dann Schritt für Schritt mit eigenen Leuten besetzt wird.
Viel tegen of iets, maar die McLaren was gewoon een knakenbak. Geen eerlijke kans gekregen en ze moesten het veelbeloofde talent Magnussen een kans geven natuurlijk..quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als Grosjean dit jaar nog wat in de Haas kan laten zien geef ik hem ook nog kansen, maar verder met je eens. Perez lijkt de beste papieren te hebben. Waarom stuurde McLaren hem ook alweer weg?
Onstuimig was hij wel ja, maar qua snelheid kon hij goed meequote:Op donderdag 30 juni 2016 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onstuimig en slechter dan Button dat jaar.
Waarschijnlijk wilde hij te veel met een auto die absoluut niet vooruit te branden was.
Hij kwam Button regelmatig op de baan tegen en dat ging vaak niet zo goed:quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Onstuimig was hij wel ja, maar qua snelheid kon hij goed mee
Kans genoeg gekregen, alleen niet gepakt. Eindigde ruim achter Button in het kampioenschap en ook in de race eindigde Button regelmatig voor hem (11-5 voor Button in races die beiden finishten).quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Viel tegen of iets, maar die McLaren was gewoon een knakenbak. Geen eerlijke kans gekregen en ze moesten het veelbeloofde talent Magnussen een kans geven natuurlijk..
Nou ja dat is niet helemaal wat er staat. Er staat dat ze niet gaan testen omdat ze toch geen niewe updates hebben en het daarom een beetje zonde van het geld is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef Niox het volgende:
Sauber heeft geen geld voor updates en geen geld om te testen: http://www.motorsport.com(...)tone-f1-test-795981/
Je zou een goede zijn voor de redactie van F1 Todayquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef Niox het volgende:
Sauber heeft geen geld voor updates en geen geld om te testen: http://www.motorsport.com(...)tone-f1-test-795981/
nah, wij kunnen ook wel wat hulp gebruiken nogquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je zou een goede zijn voor de redactie van F1 Today
Gewoon een junior laten rijden voor geld. Verdienen ze er nog aan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou ja dat is niet helemaal wat er staat. Er staat dat ze niet gaan testen omdat ze toch geen niewe updates hebben en het daarom een beetje zonde van het geld is.
De kweekvijvers zijn een beetje leeg momenteel... misschien De Jong welquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon een junior laten rijden voor geld. Verdienen ze er nog aan.
Zon testdag kost behoorlijk wat geld hoor, wie zouden ze daarvoor moeten strikken dan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon een junior laten rijden voor geld. Verdienen ze er nog aan.
Pastor Maldonadoquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:22 schreef Rossdale het volgende:
Nou een betalende rijder is ook niet kostendekkend lijkt me. Het zorgt er alleen voor dat je goedkoper kunt testen, maarja als er niets nieuws te testen valt is het gewoon geld weggooien natuurlijk
Markelov?quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zon testdag kost behoorlijk wat geld hoor, wie zouden ze daarvoor moeten strikken dan.
Die zal wel de backing hebben maar om nou een complete testsessie te gaan betalen zodat je een keer f1 kan rijden is een beetje onrealistisch denk. Wat schieten hij en zijn backers daar mee op ?quote:
Ferrari kan rustig wat flappen, of motor-korting, op tafel gooien om Fuoco of Leclerc een dagje te laten rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zon testdag kost behoorlijk wat geld hoor, wie zouden ze daarvoor moeten strikken dan.
Nee, zo staat het er idd niet maar daar komt het wel op neer toch? Het is van enorm groot belang om bij de eerste tien te eindigen in het constructeurs kampioenschap en zelfs voordat Wehrlein afgelopen zondag een punt scoorde was het al zeer waarschijnlijk dat de auto daarvoor doorontwikkeld moet worden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou ja dat is niet helemaal wat er staat. Er staat dat ze niet gaan testen omdat ze toch geen niewe updates hebben en het daarom een beetje zonde van het geld is.
RIPquote:De Amerikaanse racelegende Carl Haas is op 29 juni op 86-jarige leeftijd overleden in een buitenwijk in Chicago (Illinois). Dat heeft zijn renstal donderdag (plaatselijke tijd) bekendgemaakt. "De fantastische reis van Carl Haas is vredig geëindigd op 29 juni bij hem thuis, omringd door zijn familie", staat te lezen op de website van Carl Haas Automobile Imports.
Voormalig racepiloot Carl Haas boekte vooral als teameigenaar successen. Hij richtte zijn eerste renstal in de jaren vijftig van de vorige eeuw op en nam ermee deel aan de Formule 1, Nascar, ChampCar en IndyCar. Vooral in dat laatste kampioenschap stapelden de overwinningen en de titels zich op. In totaal won Haas met zijn team 140 races en 16 kampioenschapstitels.
"Het woord legende wordt vaak onnodig gebruikt, maar bij Carl Haas staat het wel op zijn plaats", liet McLaren-teambaas Ron Dennis weten. De Amerikaanse krant USA Today omschreef hem eerder al als "de machtigste man in de geschiedenis van de autosport".
Ik had liever Perez of Bottas daar gezien.quote:Ferrari rijdt in 2017 met dezelfde coureurs als dit seizoen. Het Italiaanse team heeft vrijdag laten weten dat Kimi Raikkonen een nieuw contract gekregen heeft, hij rijdt ook volgend jaar naast Sebastian Vettel. Hiermee komt een eind aan de speculaties over het tweede Ferrari-stoeltje in 2017.
Onder meer Sergio Perez, Valtteri Bottas, Nico Hülkenberg en Carlos Sainz werden de afgelopen maanden genoemd als mogelijke opvolgers van de inmiddels 36-jarige Raikkonen bij Ferrari. Door de komst van Sainz kon een streep toen Red Bull het contract van de Spanjaard onlangs verlengde, maar met name Perez leek te mogen hopen op een terugkeer naar Maranello. De Mexicaan, tot 2012 onderdeel van de Ferrari Driver Academy, kan zijn gedroomde overstap nu echter vergeten. Ferrari houdt vast aan Raikkonen, de huidige nummer vier van het kampioenschap. De Fin keerde in 2014 terug bij het Italiaanse team, waarvoor hij eerder tussen 2007 en 2009 reed. In de afgelopen 2,5 jaar won hij niet één race, wel stond hij zeven keer op het podium. Vier van deze zeven podiumplaatsen behaalde de wereldkampioen van 2007 dit seizoen.
In 2001 debuteerde Raikkonen bij Sauber in de Formule 1. Na één jaar vertrok hij naar McLaren, waar hij vijf seizoenen zou blijven. Tussen 2007 en 2009 reed de Fin vervolgens voor Ferrari, waarna hij de sport even vaarwel zegde. In 2012 keerde hij bij Lotus terug, twee jaar later volgde de terugkeer naar Ferrari.
In totaal begon Raikkonen al 241 keer aan de Grand Prix-weekend, hij boekte twintig overwinningen. Zijn laatste zege boekte de Scandinaviër ruim drie jaar geleden, dat was de Grand Prix van Australië in 2013.
Kimi is zeker tof. Ik had het gewoon leuker gevonden als Kimi was vertrokken waardoor er daar ruimte kwam en dus ook bij een ander team. Nu is het silly season al voorbij nog voordat het is begonnen.quote:
Alsjeblieft niet zeg... ik zie hooguit Sainz daar nog naartoe gaan, maar verder zijn erg geen serieuze kandidaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:21 schreef RingBewoner het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)n-2017-naast-vettel/
[..]
Ik had liever Perez of Bottas daar gezien.
Perez is een sympathieke coureur die absoluut een aanwinst zou zijn voor Ferrari. Hij heeft bij McLaren helaas nooit een eerlijke kans gekregen en die verdient hij wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg... ik zie hooguit Sainz daar nog naartoe gaan, maar verder zijn erg geen serieuze kandidaten.
Perez in de huidige vorm zou veel dichter tegen Vettel aan zitten dan Kimi nu zitquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Perez is een sympathieke coureur die absoluut een aanwinst zou zijn voor Ferrari. Hij heeft bij McLaren helaas nooit een eerlijke kans gekregen en die verdient hij wel.
Perez wordt zwaar overschat door je nu... helemaal om de oren gereden door elke teamgenoot die hij tot dusver heeft gehad. Dit seizoen lijkt alles wat beter op z'n plek te vallen, maar we zijn pas op een kwart.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Perez is een sympathieke coureur die absoluut een aanwinst zou zijn voor Ferrari. Hij heeft bij McLaren helaas nooit een eerlijke kans gekregen en die verdient hij wel.
Sainz? Zoiets zou Ferrari nooit doenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg... ik zie hooguit Sainz daar nog naartoe gaan, maar verder zijn erg geen serieuze kandidaten.
Onzin. Hij heeft een kans gehad en niet gegrepen. Hij was duidelijk minder consistent in zijn resultaten bij McLaren dan Button. En eindigde meestal achter Button als beiden finishten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Perez is een sympathieke coureur die absoluut een aanwinst zou zijn voor Ferrari. Hij heeft bij McLaren helaas nooit een eerlijke kans gekregen en die verdient hij wel.
In het verleden behaalde resultatenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez wordt zwaar overschat door je nu... helemaal om de oren gereden door elke teamgenoot die hij tot dusver heeft gehad. Dit seizoen lijkt alles wat beter op z'n plek te vallen, maar we zijn pas op een kwart.
Dat geldt ook voor Hamilton.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft een kans gehad en niet gegrepen. Hij was duidelijk minder consistent in zijn resultaten bij McLaren dan Button.
Het was pas zijn derde seizoen in de F1. De auto was niet best. Button scoorde wel 23 hele punten meer toen, poe poe.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft een kans gehad en niet gegrepen. Hij was duidelijk minder consistent in zijn resultaten bij McLaren dan Button. En eindigde meestal achter Button als beiden finishten.
Mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:47 schreef caspervc het volgende:
Toch maar hier een autosport nieuwtje. Frijns krijgt een kans in de indycars.
https://www.instagram.com/p/BHmAXb9AjOX/
Sainz kan beter eerst een tussenstop maken bij een team van het kaliber van williams ofzo, misschien renault. Beter dan Perez vind ik hem niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg... ik zie hooguit Sainz daar nog naartoe gaan, maar verder zijn erg geen serieuze kandidaten.
Het gaat niet om de punten maar hoe vaak de een voor de ander eindigt. En dat was bij Button 2x zoveel als bij Perez. Duidelijk de mindere dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het was pas zijn derde seizoen in de F1. De auto was niet best. Button scoorde wel 23 hele punten meer toen, poe poe.
En niet consistent genoeg? Button had dat seizoen ook een aantal tegenvallende resultaten. Magnussen een seizoen later was nog slechter.
Allemaal prima.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat niet om de punten maar hoe vaak de een voor de ander eindigt. En dat was bij Button 2x zoveel als bij Perez. Duidelijk de mindere dus.
Perez en Hulkenberg gaan op onderling resultaat redelijk gelijk op. Het verschil is dat Hülkenberg door de mand valt in de races dat de FI wel sterk is, en dat Perez door de mand valt in de andere races.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Allemaal prima.
Feit is dat Hulkenberg in het verleden wel eens is gelinkt aan Ferrari en dat hij vorig jaar voldoende aandacht kreeg door zijn winst in Le Mans. Dit jaar heeft Perez al 2x op het podium gestaan en al 7 keer in zijn carrière. Dus om nou te stellen dat Perez een prutser is vind ik niet terecht.
Ook Hulkenberg zal niet voor Ferrari rijden. Net als Perez niet constant genoeg. Er is een reden dat beiden nog steeds 'maar' bij FI rijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Allemaal prima.
Feit is dat Hulkenberg in het verleden wel eens is gelinkt aan Ferrari en dat hij vorig jaar voldoende aandacht kreeg door zijn winst in Le Mans. Dit jaar heeft Perez al 2x op het podium gestaan en al 7 keer in zijn carrière. Dus om nou te stellen dat Perez een prutser is vind ik niet terecht.
Fix'dquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:02 schreef opreis het volgende:
Kimi mocht van mij prima blijven, maar laten we hopen dat Massa optyft, Button met hem mee gaat en dat Stoffel dan ook een kansje krijgt (des noods bij een ander team nog)
Nee... die is klaar in de F1. Maak plek voor de nieuwe generatie.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom moet button weg? Behoort wat mij betreft tot de betere helft van het veld
Je weet dat de GP2 gewoon helemaal leeg is op dit moment?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Het wordt inderdaad tijd dat de oudere garde langzaam gaat afzwaaien en er nieuwe talenten een kans krijgen. Het veld is al jarenlang veel te statisch.
Sowieso is Massa echt zwaar op zijn retour, Button kan naar Williams maar mag van mij ook wel lekker gaan WEC'en. Alonso blijft nog wel even hangen maar is over 2 jaar ook wel echt klaar.
Kimi helaas nog een jaartje, mooi figuur maar ook duidelijk over zijn hoogtepunt heen.
Verder hebben Nasr, Ericcson, Gutierrez, Palmer en Haryanto ook weinig meerwaarde maar die zullen volgend jaar allemaal wel verdwenen zijn.
Wat het dus nog lachwekkender maakt dat je Button weg wil hebben terwijl hij beter is dan de helft van het huidige F1 veldquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat de GP2 gewoon helemaal leeg is op dit moment?
Dat zegt meer over het huidige veld, dan over Buttonquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat het dus nog lachwekkender maakt dat je Button weg wil hebben terwijl hij beter is dan de helft van het huidige F1 veld
Vandoorne. Opgelost.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat het dus nog lachwekkender maakt dat je Button weg wil hebben terwijl hij beter is dan de helft van het huidige F1 veld
Wat los je daar precies mee op? Het niveau van het deelnemers veld is nog steeds hoger met button erbij dan zonderquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandoorne. Opgelost.
Bij WIlliams heb je Lynn (één van de betere in de GP2), dus ook opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |