Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
Verschoor ipv Gaslyquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gasly is nog niet constant genoeg voor de F1....
Dit.quote:
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehadquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:28 schreef MT10 het volgende:
[..]
Dat geeft natuurlijk alleen maar het potentieel aan dat er bij Renault nog is als hun ingenieurs een chassis gaan ontwerpen wat bij een Renault motor past. Natuurlijk zal STR volgend jaar met een halve RB ook weer lekker voor de dag komen maar het blijft in alles natuurlijk gewoon een opleidingsteam wat goed presteert voor het budget dat ze hebben. Als je dan eerste rijder kunt worden bij een team wat de potentie heeft om met de juiste middelen de komende jaren naar een wagen toe kan werken waarmee je wereldkampioen kunt worden dan zou ik het wel weten..
Verschoor is nu 15, die zit waarschijnlijk over 4-5 jaar zijn eerste of tweede jaar in de TRquote:
Ik heb geduld. Hamilton en Rosberg zullen ook niet zo snel verdwijnen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschoor is nu 15, die zit waarschijnlijk over 4-5 jaar zijn eerste of tweede jaar in de TR
Voor de Ferrari pu hebben ze een eigen achterkant moeten ontwerpen, maar ze zijn er sneller mee dan 2015. Sowieso het 5e team kwa snelheid, alleen de bandenslijtage houd ze tegen in de race.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehad
Ik zeg toch ook niet dat die TR super goed is? Het is gewoon altijd een middenmoter en met volgend jaar weer de Renault motor waarmee ze de halve RB kunnen kopiëren verwacht ik dat ze dat weer zullen zijn. Het enige wat ik zeg is dat het best zou kunnen dat volgend jaar de TR beter is dan de Renault (aangezien Renault nog een lange weg te gaan heeft) maar dat het mij desondanks een prima keuze lijkt voor Sainz omdat de Renault echt wel weer over een aantal jaar aan de top komt waar de TR dat door een beperkt budget nooit zal komen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo goed is de TR meestal niet, en kijk eens naar het verschil in punten dat ze hebben gehaald toen Max er reed en toen hij er niet reed, en waar ze hadden gestaan als ze alleen 2x de punten van sainz hadden gehad
Helemaal niet... er komt zo'n godsgruwelijk lelijke Halo opquote:Ferrari technical chief James Allison believes next year’s cars will be “fast and beautiful.”
Niet helemaal zeker. De regels wat betreft de Halo/Canopy hadden officieel vastgelegd moeten worden voor 1 Mei dit jaar. Kan best zijn dat ze er nog een testjaar aan vastplakken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helemaal niet... er komt zo'n godsgruwelijk lelijke Halo op
quote:Het TT Circuit in Assen wil graag een nieuwe Formule 1 Grand Prix van Nederland organiseren, naast de jaarlijkse MotoGP-wedstrijd.
"De vraag is ons al gesteld of er een Formule 1 Grand Prix in Assen gehouden zou kunnen worden", vertelt TT-voorzitter Arjan Bos, tijdens de persconferentie waarin de MotoGP-contractverlenging tot en met 2026 officieel werd gemaakt. Hierdoor kan het complex verbeterd worden.
Bos: "Ik zeg: als een F1 GP van Nederland mogelijk is en er genoeg geld is om die te organiseren, dan zijn we daar als circuit in geïnteresseerd. Daarvoor kunnen we overigens nog wel wat jaren wachten."
De TT-voorzitter voegt daar ook aan toe dat de locatie in de huidige vorm nog niet geschikt voor de Formule 1 - zo is de baan daarvoor nu nog te smal. "Er moet dan dus nog wel meer aan het circuit veranderen."
Zandvoort
In Zandvoort wordt ook gesproken over de wens om weer een Grand Prix van Nederland te organiseren. Dat gebeurde voor het laatst in 1985 op het circuit in de Noord-Hollandse duinen.
Ook vanuit de politiek is steun ontstaan voor een nieuwe GP in eigen land.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Formule_1-GP__.html
Ik keek laatst de race in Maleisie 2001, 15 jaar geleden, terug omdat het zo'n heerlijke chaos race was, met hoosbuien aan de ene kant van het circuit en een droog stuk aan de andere kant.... Toen deden wat jonge broekjes Alonso, Raikkonen en Button óók al mee!quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat Sainz en Magnussen in de Renault, Max en Gasly in de Red Bull, Vandoorne en De Vries in de McLaren, Fuoco en Leclerc in de Ferrari & Ocon en Wehrlein in de Mercedes over een jaar of 4-5 maar strijden om de titel!
Out with the old, in with the new![]()
En een goed half uurtje bij mij vandaan dus ik zeg doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:53 schreef THEFXR het volgende:
die zijn gek, dat is 5 uur rijden vanuit Limboland
Met je brommer wel ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:53 schreef THEFXR het volgende:
die zijn gek, dat is 5 uur rijden vanuit Limboland
mja, Assen is al vernacheld sinds ze de verkantingen eruit hebben gehaaldquote:
Gaat nooit gebeuren. De tweede maasvlakte was al kantje boord met die milieugekkies.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:03 schreef Fer het volgende:
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
En dan zeker in de vorm voor vóór de Panorama bocht, zo van het Scheivlak rechtdoor Bosuit het rechte eind op. Zoiets? Ik heb Zandvoort altijd een kut circuit gevonden. Bouw dan maar iets na als Nivelles-Baulers. #dromenmagquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:03 schreef Fer het volgende:
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
Juistquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dan zeker in de vorm voor vóór de Panorama bocht, zo van het Scheivlak rechtdoor Bosuit het rechte eind op. Zoiets? Ik heb Zandvoort altijd een kut circuit gevonden. Bouw dan maar iets na als Nivelles-Baulers. #dromenmag
Van wiki wel jajaja.quote:It had massive runoff areas, was flat and featureless, and was described by many drivers as being bland and sterile.[citation needed] Nivelles was not popular amongst the paying spectators since they thought that they were not close enough to the action.[citation needed]
Jij misschien ook, ik riep het vorig jaar al, (2e ) maasvlakte zou ideaal kunnen zijn, echter is daar de infra ook niet echt best met 1 hoofd snelweg naar het gebied. Is de flevopolder mogelijk toch interessanter.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:03 schreef Fer het volgende:
Heb ik al voorgesteld om een eilandje op de Maasvlakte te spuiten en daar Zandvoort op na te bouwen incl hoogteverschil enz? En een dikke snelweg naar Rotterdam.
Vooral die voerweg is een lekkere plek omhoog.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een stratencircuit is denk ik aantrekkelijker, vooral voor tv en het hosten van de VIP's.
F1 GP van Nijmegen:
Start Waalkade (Casino)
Hezelpoort
Voorstadslaan
Marialaan
Tunnel
Nassausingel
Keizer Karelplein
Oranjesingel
Keizer Traianusplein
Voerweg
Finish Waalkade
[ afbeelding ]
Lengte precies 6,0 km (minus de rotonde)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |