Ik had vanmorgen per ongeluk 'goedemorgen' gezegd in de GRTD SC ipv de KLB SC. Nog niet helemaal wakker.quote:
hoe ga je dit ooit te boven komen?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen per ongeluk 'goedemorgen' gezegd in de GRTD SC ipv de KLB SC. Nog niet helemaal wakker.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk overkomt 2Nutz dat ook
Haha geeft niet joh is maar een grapje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOCH!?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja weet ik nietquote:Op maandag 23 mei 2016 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ga je dit ooit te boven komen?
hoi cachie
Jij bent een sukkel.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha geeft niet joh is maar een grapje toch?
TOCH!?
pffff echt he. Hatelijk gewoonquote:Op maandag 23 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
Hallon hallon.
Is de Nederlander van suiker? 700km file en super druk op de weg.
Fijne binnenkomer zo zegquote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
Hallon hallon.
Is de Nederlander van suiker? 700km file en super druk op de weg.
Hahaquote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mycroftvoel je zo'n behoefte jezelf op te zoeken?
![]()
Hi ha ho.quote:
Omg, dit wordt m'n dood. Ik zal sterven als krantenbezorgsterquote:Op maandag 23 mei 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
NWS / krantenbezorger (72) toegetakeld
cachie is dr leven ook niet meer zeker
Hm, bijzonder.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hi ha ho.
[..]
Omg, dit wordt m'n dood. Ik zal sterven als krantenbezorgster
Maar ik ga niet zo ver als Chai hoor. Met een exelletje erbij etc.quote:
;squote:
auto van moedersquote:Op maandag 23 mei 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Moet zeggen dat er inderdaad veel ouderen zijn die deze kranten bezorgen. Ben denk ik de jongste en dan nog 3 andere jongens van +-23 gok ik. Paar in de eind 30 en de rest 50+.
Sommigen zijn echt een beetje apart. Veel kwamen er ook met de auto vandaag. Te bedenken dat de meeste van hun wijken 8-10 euro per dag verdienen.. Denk dat ze moeten lopen om hun uitkering te behouden oid. Kan niet anders.
http://www.dumpert.nl/med(...)zoren_anno_2016.htmlquote:Op maandag 23 mei 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Moet zeggen dat er inderdaad veel ouderen zijn die deze kranten bezorgen. Ben denk ik de jongste en dan nog 3 andere jongens van +-23 gok ik. Paar in de eind 30 en de rest 50+.
Sommigen zijn echt een beetje apart. Veel kwamen er ook met de auto vandaag. Te bedenken dat de meeste van hun wijken 8-10 euro per dag verdienen.. Denk dat ze moeten lopen om hun uitkering te behouden oid. Kan niet anders.
quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)zoren_anno_2016.html
incl twingo?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
1 jongen lijkt vies veel op Braddie he. Echt alles komt overeen.
Wel knap dat hij werkt dan.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
1 jongen lijkt vies veel op Braddie he. Echt alles komt overeen.
Hij komt van de zelfde kant als ik af onderweg naar het punt waar de kranten opgehaald moeten worden. Gaat een stukje van 't fietspad onder de weg door. Moet ie afstappen en omhoog lopen. Hij is nogal breed. Wel sneuquote:
Whehe.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij komt van de zelfde kant als ik af onderweg naar het punt waar de kranten opgehaald moeten worden. Gaat een stukje van 't fietspad onder de weg door. Moet ie afstappen en omhoog lopen. Hij is nogal breed. Wel sneu
ach ja, zo krijgt hij wel een beetje bewegingquote:Op maandag 23 mei 2016 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij komt van de zelfde kant als ik af onderweg naar het punt waar de kranten opgehaald moeten worden. Gaat een stukje van 't fietspad onder de weg door. Moet ie afstappen en omhoog lopen. Hij is nogal breed. Wel sneu
Moet vanavond uit eten, sorry.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef Crip het volgende:
Zosk kom je bij mij eten? Ik heb de kaarsjes al klaar staan.
Uit stilstand ja. Maar hier ga je eerst naar beneden maak je vaart en ga je weer 5 meter omhoog. Dat kan elke gek nogquote:Op maandag 23 mei 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Ik moet hier bij de ondergrondse fietsenstalling ook een steile helling op vanuit stilstand, dat loop ik ook altijd.Staand fietsen lukt het me ook net zonder om te vallen, maar kom alsnog bijna niet vooruit.
Naar beneden maak je met extra gewicht ook extra vaart.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit stilstand ja. Maar hier ga je eerst naar beneden maak je vaart en ga je weer 5 meter omhoog. Dat kan elke gek nog![]()
blijkbaar niet he..quote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit stilstand ja. Maar hier ga je eerst naar beneden maak je vaart en ga je weer 5 meter omhoog. Dat kan elke gek nog![]()
ben aan het snikkenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als vrouwen zeggen dat ze het begrijpen dan weten we allemaal hoe laat het is.
Intern of extern?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik wil net muziek naar andere harde schijf zetten verdwijnt dat hele ding opeens
na hem af- en aangesloten te hebben doet ie het weer maar is ie kapot aan het gaan denken jullie?
internquote:
RIPquote:Op maandag 23 mei 2016 09:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als vrouwen zeggen dat ze het begrijpen dan weten we allemaal hoe laat het is.
Dat is wel vreemd ja, andere sata poort proberen? Klinkt in ieder geval niet goed.quote:
Nee, valversnelling blijft 9,81 m/s2.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar beneden maak je met extra gewicht ook extra vaart.
100 stuk ana het gaan 1e teken i dat, snel kopieren ne hopen dat ie het volhodt, of als je polek hebt een image makenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik wil net muziek naar andere harde schijf zetten verdwijnt dat hele ding opeens
na hem af- en aangesloten te hebben doet ie het weer maar is ie kapot aan het gaan denken jullie?
Ja dat ga ik maar proberen als het nog eens gebeurt. Snap er ook echt niks van, heb de kast van m'n pc verder ook niet aangeraakt ofzo dus kan ook niet dat ie daardoor los is geschoten ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja, andere sata poort proberen? Klinkt in ieder geval niet goed.
ik weet niet wat hier staatquote:Op maandag 23 mei 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
100 stuk ana het gaan 1e teken i dat, snel kopieren ne hopen dat ie het volhodt, of als je polek hebt een image maken
100% stuk aan het gaan, 1e teken dat, snel copy alles of maak een image as je de ruitme hebtquote:
tis een soort kunstquote:
Ja zeker zonde, ze zijn nog steeds niet goedkoop die krengen.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:54 schreef deadprez het volgende:
Nou ja, het is op zich geen ramp, ik heb er nog een back-up van, maar zou gwn zonde zijn als ie stuk gaat
ja, heb dag en nacht niet veel anders gedaan dan hier postenquote:
hehequote:
ik ben altijd in mijn hoofd 10 zinnen en 2 gesprekken verder en typ veel te snelquote:
Nummer 72 in de lijst met hoogste dag scores ooit is dat van gisteren.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, heb dag en nacht niet veel anders gedaan dan hier posten
alsnog weinig tijd mensen vragen wel eens hoe doe je dat?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, heb dag en nacht niet veel anders gedaan dan hier posten
normaal gesproken kan ik je prima volgen hoor, maar nu lukte het ff niet. Zal ook deels aan mij liggenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben altijd in mijn hoofd 10 zinnen en 2 gesprekken verder en typ veel te snel![]()
toen mijn hart nog standaard in overdrive stond was het nog erger moest ik veel meer editten , taalis voor mij ook echt een tool, whatever works, jij snap? mooi! doel bereikt met de gebruikte woorden
precies, vooral als t hier in de sc een beetje druk is gaat het echt teringsnelquote:Op maandag 23 mei 2016 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
alsnog weinig tijd mensen vragen wel eens hoe doe je dat?
nou simpel gewoon kaolo snel posten
ik ook, echt verschrikkelijk tyfusweer hierquote:Op maandag 23 mei 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
Wat staat er bij jullie op het programma vandaag? Ik blijf zo veel mogelijk binnen als het even kan.
is dat daar bij die shell?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
heel simpel ook, veel post zijn ook maar 1 regel of een smileyquote:Op maandag 23 mei 2016 09:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies, vooral als t hier in de sc een beetje druk is gaat het echt teringsnel
De krachten die meewerken (zwaartekracht) zijn bij een zwaarder persoon relatief iets groter dan de krachten die tegenwerken (rolweerstand en luchtweerstand), vandaar dat een zwaarder persoon harder kan.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, valversnelling blijft 9,81 m/s2.
hihi is gezellig eh xDquote:Op maandag 23 mei 2016 09:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies, vooral als t hier in de sc een beetje druk is gaat het echt teringsnel
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel simpel ook, veel post zijn ook maar 1 regel of een smiley
ja dan kost een post gemideeld wat 3/4 seconden
als je er dan 1000 hebt
1000*4/60/60=1 uur posten
ja er zijn ook zieke bij jaquote:Op maandag 23 mei 2016 10:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
fylax heeft t zelfs voor elkaar gekregen om er 3000+ op een dag te hebben
ach ja, was op zich wel grappig die recordpogingquote:
komt. Nooit. Meer. Goedquote:Op maandag 23 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
nee ik had al begrepen dat ie hoogstwaarschijnlijk kapot aan het gaan isquote:
Die stream heb ik niet gezien, maar wel uit wat voor een bagger zijn reacties bestonden.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, was op zich wel grappig die recordpoging
livestream erbij
Hehe ja, ook echt in minstens 5 sc's ofzo allemaal posts van 1 woord.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Die stream heb ik niet gezien, maar wel uit wat voor een bagger zijn reacties bestonden.
Alles boven de 200 posts per dag is bagger toch.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Die stream heb ik niet gezien, maar wel uit wat voor een bagger zijn reacties bestonden.
En in al die spelletjesreeksen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe ja, ook echt in minstens 5 sc's ofzo allemaal posts van 1 woord.
Nou nee. De zwaartekracht is constant. Zwaardere personen zijn doorgaans ook groter in omvang. De rolweerstand is dus niet alleen groter, maar de luchtweerstand ook.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
De krachten die meewerken (zwaartekracht) zijn bij een zwaarder persoon relatief iets groter dan de krachten die tegenwerken (rolweerstand en luchtweerstand), vandaar dat een zwaarder persoon harder kan.
oh ja ook nog iddquote:
Zou het serieus overwegen om te doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja ook nog idd
maar hij kan er nu wel redelijk zeker van zijn dat niemand dat record gaat verbreken
lukt je nietquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef Crip het volgende:
Zosk kom je bij mij eten? Ik heb de kaarsjes al klaar staan.
quote:
quote:
Somebody wants attention.quote:
lezen is niet je sterkste kant he?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou nee. De zwaartekracht is constant. Zwaardere personen zijn doorgaans ook groter in omvang. De rolweerstand is dus niet alleen groter, maar de luchtweerstand ook.
Denk dat hij het dan gewoon weer gaat verbreken.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik die 3000 van hem verbreek wordt hijdan gek?
nja probeer het maar, ben wel benieuwd naar zijn reactie als het je luktquote:Op maandag 23 mei 2016 10:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik sta op 33 op die lijst, dat was op een werkdag.
Nou nee, want de luchtweerstand is niet evenredig veel kleiner bij een lager gewicht.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou nee. De zwaartekracht is constant. Zwaardere personen zijn doorgaans ook groter in omvang. De rolweerstand is dus niet alleen groter, maar de luchtweerstand ook.
Denk overigens ook niet dat het mij lukt hoor, daar niet van.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja probeer het maar, ben wel benieuwd naar zijn reactie als het je lukt
24 * 60 * 60 posts ik max die pak ik gwnquote:Op maandag 23 mei 2016 10:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat hij het dan gewoon weer gaat verbreken.
ben ik de enige die hier geen fuck van snaptquote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou nee, want de luchtweerstand is niet evenredig veel kleiner bij een lager gewicht.
Boven op de berg hebben beide fietsers (inclusief fiets) een hoeveelheid potentiële energie, gelijk aan m x g x h (massa x aantrekkingskracht x hoogte).
Als ze beginnen bergaf te rollen (niet trappen) wordt een deel van deze potentiële energie omgezet in kinetische energie (snelheid), dus als ze 1 meter gedaald zijn is er bij de zwaardere fietser meer energie omgezet in meer kinetische energie.
Deze kinetische energie is gelijk aan 0,5 x m x v2 (snelheid in kwadraat), ook hier zit weer de massa in de formule, dus nog geen voordeel.
Deze kinetische energie wordt tegengewerkt door luchtweerstand en rolweerstand.
Ook rolweerstand is afhankelijk van de massa, en wordt dus gecompenseerd.
Het voordeel zit 'm in de luchtweerstand, en wel 0,5 x rho x A x v2.
Rho is de weerstandsfactor, meer gestroomlijnd = lager = minder weerstand, voor een fietser maakt het dus uit als je gestroomlijnd bent, voor een auto ook.
Rho is voor beide fietsers gelijk, A is het frontale oppervlak, en daar zit het verschil, voor iemand van 60 kg is het oppervlak niet 2 keer zo klein als voor iemand van 120 kg.
Als je die in de formule invult, dan wordt de energie pas bij een hogere snelheid gecompenseerd, dus de zwaardere fietser gaat sneller.
Nee niemand snapt hetquote:Op maandag 23 mei 2016 10:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben ik de enige die hier geen fuck van snapt
Is echt niet iets waar je plezier aan beleeft hoor, je moet vooral veel posten en weinig lezen, dus lekker gezellig SCen is er niet bij dan.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk overigens ook niet dat het mij lukt hoor, daar niet van.
Maar zou het wel een keer willen proberen, alhoewel ik dan een abonnement moet afsluiten en een weekend alleen thuis moet zijn.
oh gelukkigquote:
Zou respect hebben.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
24 * 60 * 60 posts ik max die pak ik gwn
snap je heus welquote:Op maandag 23 mei 2016 10:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben ik de enige die hier geen fuck van snapt
wacht dan tot het droog is..quote:Op maandag 23 mei 2016 10:13 schreef xcachet het volgende:
M'n moeder wilt dat ik boodschappen ga doen, want ze moet naar werk vandaag. Ze is nog steeds thuis en ik heb al 2 uur door de regen gelopen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou nee, want de luchtweerstand is niet evenredig veel kleiner bij een lager gewicht.
Boven op de berg hebben beide fietsers (inclusief fiets) een hoeveelheid potentiële energie, gelijk aan m x g x h (massa x aantrekkingskracht x hoogte).
Als ze beginnen bergaf te rollen (niet trappen) wordt een deel van deze potentiële energie omgezet in kinetische energie (snelheid), dus als ze 1 meter gedaald zijn is er bij de zwaardere fietser meer energie omgezet in meer kinetische energie.
Deze kinetische energie is gelijk aan 0,5 x m x v2 (snelheid in kwadraat), ook hier zit weer de massa in de formule, dus nog geen voordeel.
Rho is de weerstandsfactor, meer gestroomlijnd = lager = minder weerstand, voor een fietser maakt het dus uit als je gestroomlijnd bent, voor een auto ook.
Rho is voor beide fietsers gelijk, A is het frontale oppervlak, en daar zit het verschil, voor iemand van 60 kg is het oppervlak niet 2 keer zo klein als voor iemand van 120 kg.
Als je die in de formule invult, dan wordt de energie pas bij een hogere snelheid gecompenseerd, dus de zwaardere fietser gaat sneller.
je overschat mequote:
Dat doe ik de helft van tijd al, Chai.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Is echt niet iets waar je plezier aan beleeft hoor, je moet vooral veel posten en weinig lezen, dus lekker gezellig SCen is er niet bij dan.
netquote:
Is je moeder, wees lief voor haarquote:Op maandag 23 mei 2016 10:13 schreef xcachet het volgende:
M'n moeder wilt dat ik boodschappen ga doen, want ze moet naar werk vandaag. Ze is nog steeds thuis en ik heb al 2 uur door de regen gelopen.
Shift gebruiken.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:15 schreef Crip het volgende:
[..]
ja probeer al de heletijd maar helaas
wil jij mij aandacht geven
hjb je bent zelfquote:Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godsallemachtig wat is dat voor graflelijke UI
stel je aan snolquote:Op maandag 23 mei 2016 10:13 schreef xcachet het volgende:
wr dnquote:Op maandag 23 mei 2016 10:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik aan crip denk denk ik niet echt aan een lief klein meisje met lang blond haar
boeie beetje regen ga je nie dood vanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe je gemeen, doe ik toch ook niet?
Ik wil die click afstandsbediening van Adam sandler. Dan spoel ik door tot de dag voorbij is en ik weer lekker in bed ligquote:
ja man ;_;quote:Op maandag 23 mei 2016 10:21 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik wil die click afstandsbediening van Adam sandler. Dan spoel ik door tot de dag voorbij is en ik weer lekker in bed lig
Intensief is niet altijd hetzelfde als tijdrovend.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:17 schreef Crip het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je werk zo intensief is bby
hchoumaquote:Op maandag 23 mei 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik ook wel. Ze gaat maar met de auto
gewoon luffy uit je vorige UI omdat je sterk, grappig en gezellig bent en de hancocks van je af moet slaanquote:
de dag is nog jongquote:Op maandag 23 mei 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is iig niet begonnen over meter per seconde per seconde bij valsnelheid.
Je zou nog gelijk kunnen hebben ook, maar kinetische energie is niet hetelfde als snelheid (m/s), maar bewegingsenergie (Joule).quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
echtquote:Op maandag 23 mei 2016 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Intensief is niet altijd hetzelfde als tijdrovend.
hhh, je mag eten van me krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon luffy uit je vorige UI omdat je sterk, grappig en gezellig bent en de hancocks van je af moet slaan
ik heb nu wel een goeie beurt verdiend denk ik
in meerdere sc's zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de man die van SC naar SC springt is er weer hoor
je leven is zo ondiep dat je de pohi van users gaat kijkenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb jou ook wel door hoor, heet niet voor niets shermann holmes
En nu?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de man die van SC naar SC springt is er weer hoor
mensen die een geslaagd leven hebben hebben het te druk om 3 seconden te nemen om op een pohi te klikken?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je leven is zo ondiep dat je de pohi van users gaat kijken
ben echt blij dat ik geen geslaagd leven heb danquote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die een geslaagd leven hebben hebben het te druk om 3 seconden te nemen om op een pohi te klikken?
2nutz heeft wel altijd gelijkquote:Op maandag 23 mei 2016 10:30 schreef Crip het volgende:
[..]
past goed bij me 2nutz zegt altijd dt ik heel mad ben.
Ik zag het. Ik post vaak rond de 100. Soms sta ik niet eens in de lijst.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben echt blij dat ik geen geslaagd leven heb dan
nou te druk niet zo zeerquote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die een geslaagd leven hebben hebben het te druk om 3 seconden te nemen om op een pohi te klikken?
wheheh had het ook gezien iddquote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik post vaak rond de 100. Soms sta ik niet eens in de lijst.
Maar met zoveel posts
Ik zit soms veel te posten bij DWDD, wedstrijden of VI. Dan ben ik bek af.
er komen hier zoveel kloons dat op usernames klikken een gewoonte isquote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou te druk niet zo zeer![]()
maar tenzij het een possetje is of een r&p troll account klik ik amper op usernames
ik denk dat deadprez het ook kan waarderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat deadprez het ook kan waarderenabsoluutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Schatje ben je nog boos op mequote:Op maandag 23 mei 2016 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker boeie die crip. laat die attention whore lekker
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat deadprez het ook kan waarderenWies datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Vanwege haar leeftijd wordt ze vaak voor slet uitgemaakt, terwijl het volgens haar net als voetbal gewoon een sport is.
wil ook wel dat jouw poes op mij gaat liggenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:39 schreef xcachet het volgende:
Awh, de poes gaat op mijn voet liggen. Lekker warm.
is goed bby, stuur maar.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Houd je er wel rekening mee als ik je even een pic van mijn autipas stuur?
quote:
Sommige paaldanseresen hebben ook wel eens meegedaan aan Hollands Got Talent. Dan is het wel vet.quote:
bij de deuren, op de trappen, mensen en ov, wat een zwijnenquote:
Is ook gewoon een sport, maar er zijn wel plekken waar de lessen misschien meer stoeipoes gericht zijn, omdat sommige sletten dat juist willen ipv alleen sport.quote:
heb die mensen nooit gesnapt, als je zo'n vies slijmerig ding uit je neus haalt is toch het laatste wat je denkt ''ik heb zin om dit op te eten''?quote:
Ok geilquote:Op maandag 23 mei 2016 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welles, ze is gwn beetje emo geworden
Leuk Hermann, leuk grapjequote:Op maandag 23 mei 2016 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil ook wel dat jouw poes op mij gaat liggen
stoeipoes gericht hahahaquote:Op maandag 23 mei 2016 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook gewoon een sport, maar er zijn wel plekken waar de lessen misschien meer stoeipoes gericht zijn, omdat sommige sletten dat juist willen ipv alleen sport.
net noemde je mn naam nog beebquote:Op maandag 23 mei 2016 10:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie ben jij? ken je ui niet dus ja
waarom heb je er moeite meequote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de controls van the Witcher, ik ga eerst Uncharted afmaken
ben benieuwd wanneer die spinoff met bobbi en hunter komtquote:Op maandag 23 mei 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk bby, moet je wel eerst half jaar wachten tot nieuwe aflevering
Voor jou zou ik forevr wachtenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk bby, moet je wel eerst half jaar wachten tot nieuwe aflevering
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef NoelGallagher het volgende:
komen er 2 klanten langs, beetje mee ouwehoeren en dan zo'n grapje en dan dat ongemakkelijke gelachmooi man
Dacht dat die gecancelled wasquote:Op maandag 23 mei 2016 10:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer die spinoff met bobbi en hunter komt
godverdetyfus teringquote:Op maandag 23 mei 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat die gecancelled was
ABC has opted not to move forward with Marvel's Most Wanted, the Agents of S.H.I.E.L.D. spinoff centered on former S.H.I.E.L.D. agents Bobbi Morse and Lance Hunter (played by Agents of S.H.I.E.L.D.'s Adrianne Palicki and Nick Blood).
Eens weg, nooit meer terugquote:Op maandag 23 mei 2016 10:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdetyfus tering
beter komen ze dan wel terug in aos
ze hadden in een patch ook een optie bijgedaan om het bewegen soepeler te maken ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij loop stroef en de camera is te gevoelig (al kan ik dat aanpassen)
we zullen zienquote:Op maandag 23 mei 2016 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eens weg, nooit meer terug
Alhoewel ik Ward weer terug verwacht
quote:
Oh even zoeken. Ik ga hem op de moeilijkste moeilijkheidsgraad spelen. Krijg ik daar spijt van?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hadden in een patch ook een optie bijgedaan om het bewegen soepeler te maken ofzo
nooit gebruikt omdat ik er wel gewend aan was
moet je je bomgordel ff afdoenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom geef je dikke kutdoek een knuffel junkie van me.
je kunt niet healen door te mediteren dus je moet altijd genoeg eten bij je hebben, je gaat binnen een paar klappen dood en vecht vaak met 5-6 vijanden tegelijk, je vindt bijna geen goeie gear dus moet alles zelf craften of kopen, je moet constant potions maken voor verschillende monstersquote:Op maandag 23 mei 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh even zoeken. Ik ga hem op de moeilijkste moeilijkheidsgraad spelen. Krijg ik daar spijt van?
IK BEN EEN AVONTURIER!quote:Op maandag 23 mei 2016 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet healen door te mediteren dus je moet altijd genoeg eten bij je hebben, je gaat binnen een paar klappen dood en vecht vaak met 5-6 vijanden tegelijk, je vindt bijna geen goeie gear dus moet alles zelf craften of kopen, je moet constant potions maken voor verschillende monsters
succes
dat is toch niet leuk meerquote:Op maandag 23 mei 2016 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet healen door te mediteren dus je moet altijd genoeg eten bij je hebben, je gaat binnen een paar klappen dood en vecht vaak met 5-6 vijanden tegelijk, je vindt bijna geen goeie gear dus moet alles zelf craften of kopen, je moet constant potions maken voor verschillende monsters
succes
er is ook een trophy om level 35 te halen en levelen gaat langzamer op death march, ik speelde op normal en en had level 35 amper gehaald door 95% van alle quests te doenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Speel altijd lekker alles op easylekker fluitend door het verhaal heen en geen frustratie.
dus dit, net zoals een wii of vr bril, rot op, gamen is ontspanning, ga niet druk lopen doenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Speel altijd lekker alles op easylekker fluitend door het verhaal heen en geen frustratie.
soms gaat het voor mij ook iets te verquote:
ja echt, dan ontneem je jezelf gewoon al het plezierquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms gaat het voor mij ook iets te ver
net als die nieuwe survival mode in fallout 4, geen fast travel, je moet eten/drinken en je kunt alleen saven als je slaapt bij een settlement
maar dat gevoel als je eindelijk een moeilijke vijand verslaatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dit, net zoals een wii of vr bril, rot op, gamen is ontspanning, ga niet druk lopen doen
Nou precies. Lekker met je hoofd ff ergens anders. Al zou ik VR wel willen proberen een keer.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dit, net zoals een wii of vr bril, rot op, gamen is ontspanning, ga niet druk lopen doen
Als je dat graag wil ga je toch gewoon een weekendje wegquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja echt, dan ontneem je jezelf gewoon al het plezier
stoer mee doen tegen de mensen in je vriendenlijst denk ikquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Snap dat trophy gebeuren ook niet zo. Nooit de behoefte gehad dat allemaal te halen.
Wat heb je er aan?
VR kan wel vet worden thoquote:Op maandag 23 mei 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms als ik een spel heel tof vind wil ik er gewoon zoveel mogelijk tijd uit halen dus kan ik net zo goed voor de platinum gaanquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Snap dat trophy gebeuren ook niet zo. Nooit de behoefte gehad dat allemaal te halen.
Wat heb je er aan?
Ik heb denk ik 1 of 2 zulke gasten in mijn lijst maar dat zijn wel levenloze mensen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
stoer mee doen tegen de mensen in je vriendenlijst denk ik
ja ik gokte al op dark souls "Dquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat gevoel als je eindelijk een moeilijke vijand verslaat
daarom dark souls
Ja, dat snap ik. Ben ook 1 keer zo gek geweest door in GTA5 alle spaceship parts te verzamelenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms als ik een spel heel tof vind wil ik er gewoon zoveel mogelijk tijd uit halen dus kan ik net zo goed voor de platinum gaan
nja anders weet ik het ook niet, behalve dan wat hermann zegt van zo veel mogelijk tijd uit het spel halenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 1 of 2 zulke gasten in mijn lijst maar dat zijn wel levenloze mensen.
Dus stoer is het niet
VR is wel tof, maar te intensief vidn ik, hele leuke toffe ervaringquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou precies. Lekker met je hoofd ff ergens anders. Al zou ik VR wel willen proberen een keer.
er is niet echt iets anders in mijn leven waar ik een overwinningsgevoel uit kan halen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik gokte al op dark souls "D
ik speelde vroeger op mijn nes/snes rpg in het japans, ik weet wat het doet, jij bent verslaafd aan het gevoel van de overwinning als crackie aan meth
of gwn een telltale spel uitspelen, gelijk platinum allesquote:Op maandag 23 mei 2016 11:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja anders weet ik het ook niet, behalve dan wat hermann zegt van zo veel mogelijk tijd uit het spel halen
oh weenie speel die shit op pc en daar heb je dat volgens mij nietquote:Op maandag 23 mei 2016 11:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gwn een telltale spel uitspelen, gelijk platinum alles
het is vet, maar voor een korte tijd, de meeste mensne gaan niet elke avond 4 uur met zo'n bril opzitten denk ik, echt te heftigquote:
daar heb je achievements op steam maar ja jij bent yar har harquote:Op maandag 23 mei 2016 11:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh weenie speel die shit op pc en daar heb je dat volgens mij niet
Ja, precies. Nog enig begrip voor.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja anders weet ik het ook niet, behalve dan wat hermann zegt van zo veel mogelijk tijd uit het spel halen
geen idee, daar ga ik ook niet overquote:Op maandag 23 mei 2016 11:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is niet echt iets anders in mijn leven waar ik een overwinningsgevoel uit kan halen natuurlijk
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar heb je achievements op steam maar ja jij bent yar har har
Ja dat kn wel kloppen. Denk dat vr vooral voor porno interessant is voor consumenten. En verder zakelijke toepassingen, wat dat betreft zie ik wel potentie in Hololens (AR)quote:Op maandag 23 mei 2016 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is vet, maar voor een korte tijd, de meeste mensne gaan niet elke avond 4 uur met zo'n bril opzitten denk ik, echt te heftig
fuck die shitquote:
Geen bal. Vind het gewoon enorm leuk om te doen. Vroeger speelde ik een spel uit en flikkerde ik het weg, met trophyhoeren ontdek je vrijwel alles wat een spel te bieden heeft en stop je meer uur in je spel. Creëert wat meer waarde voor me.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Wat heb je er aan?
hahahquote:
ff een huis bezichtigen idd ja ook heel vet en interessante techniek maar zelfde is heel gimmciky, ik denk niet dat je op die manier de hele tijd gaat gamenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:15 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja dat kn wel kloppen. Denk dat vr vooral voor porno interessant is voor consumenten. En verder zakelijke toepassingen, wat dat betreft zie ik wel potentie in Hololens (AR)
Doe je dat bij elk gekocht spel dan? dat er af en toe een game bijzit die je heel tof vind ala Uncharted dan snap ik het wel maar om dat bij elke game te doen... kost ook veel tijd toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen bal. Vind het gewoon enorm leuk om te doen. Vroeger speelde ik een spel uit en flikkerde ik het weg, met trophyhoeren ontdek je vrijwel alles wat een spel te bieden heeft en stop je meer uur in je spel. Creëert wat meer waarde voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |