Ik had vanmorgen per ongeluk 'goedemorgen' gezegd in de GRTD SC ipv de KLB SC. Nog niet helemaal wakker.quote:
hoe ga je dit ooit te boven komen?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen per ongeluk 'goedemorgen' gezegd in de GRTD SC ipv de KLB SC. Nog niet helemaal wakker.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk overkomt 2Nutz dat ook
Haha geeft niet joh is maar een grapje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOCH!?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja weet ik nietquote:Op maandag 23 mei 2016 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ga je dit ooit te boven komen?
hoi cachie
Jij bent een sukkel.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha geeft niet joh is maar een grapje toch?
TOCH!?
pffff echt he. Hatelijk gewoonquote:Op maandag 23 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
Hallon hallon.
Is de Nederlander van suiker? 700km file en super druk op de weg.
Fijne binnenkomer zo zegquote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
Hallon hallon.
Is de Nederlander van suiker? 700km file en super druk op de weg.
Hahaquote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mycroftvoel je zo'n behoefte jezelf op te zoeken?
![]()
Hi ha ho.quote:
Omg, dit wordt m'n dood. Ik zal sterven als krantenbezorgsterquote:Op maandag 23 mei 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
NWS / krantenbezorger (72) toegetakeld
cachie is dr leven ook niet meer zeker
Hm, bijzonder.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hi ha ho.
[..]
Omg, dit wordt m'n dood. Ik zal sterven als krantenbezorgster
Maar ik ga niet zo ver als Chai hoor. Met een exelletje erbij etc.quote:
;squote:
auto van moedersquote:Op maandag 23 mei 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Moet zeggen dat er inderdaad veel ouderen zijn die deze kranten bezorgen. Ben denk ik de jongste en dan nog 3 andere jongens van +-23 gok ik. Paar in de eind 30 en de rest 50+.
Sommigen zijn echt een beetje apart. Veel kwamen er ook met de auto vandaag. Te bedenken dat de meeste van hun wijken 8-10 euro per dag verdienen.. Denk dat ze moeten lopen om hun uitkering te behouden oid. Kan niet anders.
http://www.dumpert.nl/med(...)zoren_anno_2016.htmlquote:Op maandag 23 mei 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Moet zeggen dat er inderdaad veel ouderen zijn die deze kranten bezorgen. Ben denk ik de jongste en dan nog 3 andere jongens van +-23 gok ik. Paar in de eind 30 en de rest 50+.
Sommigen zijn echt een beetje apart. Veel kwamen er ook met de auto vandaag. Te bedenken dat de meeste van hun wijken 8-10 euro per dag verdienen.. Denk dat ze moeten lopen om hun uitkering te behouden oid. Kan niet anders.
quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)zoren_anno_2016.html
incl twingo?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
1 jongen lijkt vies veel op Braddie he. Echt alles komt overeen.
Wel knap dat hij werkt dan.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
1 jongen lijkt vies veel op Braddie he. Echt alles komt overeen.
Hij komt van de zelfde kant als ik af onderweg naar het punt waar de kranten opgehaald moeten worden. Gaat een stukje van 't fietspad onder de weg door. Moet ie afstappen en omhoog lopen. Hij is nogal breed. Wel sneuquote:
Whehe.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij komt van de zelfde kant als ik af onderweg naar het punt waar de kranten opgehaald moeten worden. Gaat een stukje van 't fietspad onder de weg door. Moet ie afstappen en omhoog lopen. Hij is nogal breed. Wel sneu
ach ja, zo krijgt hij wel een beetje bewegingquote:Op maandag 23 mei 2016 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij komt van de zelfde kant als ik af onderweg naar het punt waar de kranten opgehaald moeten worden. Gaat een stukje van 't fietspad onder de weg door. Moet ie afstappen en omhoog lopen. Hij is nogal breed. Wel sneu
Moet vanavond uit eten, sorry.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef Crip het volgende:
Zosk kom je bij mij eten? Ik heb de kaarsjes al klaar staan.
Uit stilstand ja. Maar hier ga je eerst naar beneden maak je vaart en ga je weer 5 meter omhoog. Dat kan elke gek nogquote:Op maandag 23 mei 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Ik moet hier bij de ondergrondse fietsenstalling ook een steile helling op vanuit stilstand, dat loop ik ook altijd.Staand fietsen lukt het me ook net zonder om te vallen, maar kom alsnog bijna niet vooruit.
Naar beneden maak je met extra gewicht ook extra vaart.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit stilstand ja. Maar hier ga je eerst naar beneden maak je vaart en ga je weer 5 meter omhoog. Dat kan elke gek nog![]()
blijkbaar niet he..quote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit stilstand ja. Maar hier ga je eerst naar beneden maak je vaart en ga je weer 5 meter omhoog. Dat kan elke gek nog![]()
ben aan het snikkenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als vrouwen zeggen dat ze het begrijpen dan weten we allemaal hoe laat het is.
Intern of extern?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik wil net muziek naar andere harde schijf zetten verdwijnt dat hele ding opeens
na hem af- en aangesloten te hebben doet ie het weer maar is ie kapot aan het gaan denken jullie?
internquote:
RIPquote:Op maandag 23 mei 2016 09:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als vrouwen zeggen dat ze het begrijpen dan weten we allemaal hoe laat het is.
Dat is wel vreemd ja, andere sata poort proberen? Klinkt in ieder geval niet goed.quote:
Nee, valversnelling blijft 9,81 m/s2.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar beneden maak je met extra gewicht ook extra vaart.
100 stuk ana het gaan 1e teken i dat, snel kopieren ne hopen dat ie het volhodt, of als je polek hebt een image makenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik wil net muziek naar andere harde schijf zetten verdwijnt dat hele ding opeens
na hem af- en aangesloten te hebben doet ie het weer maar is ie kapot aan het gaan denken jullie?
Ja dat ga ik maar proberen als het nog eens gebeurt. Snap er ook echt niks van, heb de kast van m'n pc verder ook niet aangeraakt ofzo dus kan ook niet dat ie daardoor los is geschoten ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja, andere sata poort proberen? Klinkt in ieder geval niet goed.
ik weet niet wat hier staatquote:Op maandag 23 mei 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
100 stuk ana het gaan 1e teken i dat, snel kopieren ne hopen dat ie het volhodt, of als je polek hebt een image maken
100% stuk aan het gaan, 1e teken dat, snel copy alles of maak een image as je de ruitme hebtquote:
tis een soort kunstquote:
Ja zeker zonde, ze zijn nog steeds niet goedkoop die krengen.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:54 schreef deadprez het volgende:
Nou ja, het is op zich geen ramp, ik heb er nog een back-up van, maar zou gwn zonde zijn als ie stuk gaat
ja, heb dag en nacht niet veel anders gedaan dan hier postenquote:
hehequote:
ik ben altijd in mijn hoofd 10 zinnen en 2 gesprekken verder en typ veel te snelquote:
Nummer 72 in de lijst met hoogste dag scores ooit is dat van gisteren.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, heb dag en nacht niet veel anders gedaan dan hier posten
alsnog weinig tijd mensen vragen wel eens hoe doe je dat?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, heb dag en nacht niet veel anders gedaan dan hier posten
normaal gesproken kan ik je prima volgen hoor, maar nu lukte het ff niet. Zal ook deels aan mij liggenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben altijd in mijn hoofd 10 zinnen en 2 gesprekken verder en typ veel te snel![]()
toen mijn hart nog standaard in overdrive stond was het nog erger moest ik veel meer editten , taalis voor mij ook echt een tool, whatever works, jij snap? mooi! doel bereikt met de gebruikte woorden
precies, vooral als t hier in de sc een beetje druk is gaat het echt teringsnelquote:Op maandag 23 mei 2016 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
alsnog weinig tijd mensen vragen wel eens hoe doe je dat?
nou simpel gewoon kaolo snel posten
ik ook, echt verschrikkelijk tyfusweer hierquote:Op maandag 23 mei 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
Wat staat er bij jullie op het programma vandaag? Ik blijf zo veel mogelijk binnen als het even kan.
is dat daar bij die shell?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
heel simpel ook, veel post zijn ook maar 1 regel of een smileyquote:Op maandag 23 mei 2016 09:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies, vooral als t hier in de sc een beetje druk is gaat het echt teringsnel
De krachten die meewerken (zwaartekracht) zijn bij een zwaarder persoon relatief iets groter dan de krachten die tegenwerken (rolweerstand en luchtweerstand), vandaar dat een zwaarder persoon harder kan.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, valversnelling blijft 9,81 m/s2.
hihi is gezellig eh xDquote:Op maandag 23 mei 2016 09:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies, vooral als t hier in de sc een beetje druk is gaat het echt teringsnel
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel simpel ook, veel post zijn ook maar 1 regel of een smiley
ja dan kost een post gemideeld wat 3/4 seconden
als je er dan 1000 hebt
1000*4/60/60=1 uur posten
ja er zijn ook zieke bij jaquote:Op maandag 23 mei 2016 10:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
fylax heeft t zelfs voor elkaar gekregen om er 3000+ op een dag te hebben
ach ja, was op zich wel grappig die recordpogingquote:
komt. Nooit. Meer. Goedquote:Op maandag 23 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
nee ik had al begrepen dat ie hoogstwaarschijnlijk kapot aan het gaan isquote:
Die stream heb ik niet gezien, maar wel uit wat voor een bagger zijn reacties bestonden.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, was op zich wel grappig die recordpoging
livestream erbij
Hehe ja, ook echt in minstens 5 sc's ofzo allemaal posts van 1 woord.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Die stream heb ik niet gezien, maar wel uit wat voor een bagger zijn reacties bestonden.
Alles boven de 200 posts per dag is bagger toch.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Die stream heb ik niet gezien, maar wel uit wat voor een bagger zijn reacties bestonden.
En in al die spelletjesreeksen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe ja, ook echt in minstens 5 sc's ofzo allemaal posts van 1 woord.
Nou nee. De zwaartekracht is constant. Zwaardere personen zijn doorgaans ook groter in omvang. De rolweerstand is dus niet alleen groter, maar de luchtweerstand ook.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
De krachten die meewerken (zwaartekracht) zijn bij een zwaarder persoon relatief iets groter dan de krachten die tegenwerken (rolweerstand en luchtweerstand), vandaar dat een zwaarder persoon harder kan.
oh ja ook nog iddquote:
Zou het serieus overwegen om te doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja ook nog idd
maar hij kan er nu wel redelijk zeker van zijn dat niemand dat record gaat verbreken
lukt je nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |