dat is jimmy toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
ben je alvast aan het oefenen voor als je dikke doekoes gaat pakken als pvv-kamerlid?
nee mortiequote:
we moeten een uitzondering in het Vluchtelingenverdrag opnemen. Alleen vluchtelingen uit Europa kunnen asiel aanvragen. Turkije heeft dit ookquote:Op zondag 22 mei 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
ben je alvast aan het oefenen voor als je dikke doekoes gaat pakken als pvv-kamerlid?
chroestjov ook alquote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
politicologen radicaliseren altijd
gaan we dan belgen opvangen ;squote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten een uitzondering in het Vluchtelingenverdrag opnemen. Alleen vluchtelingen uit Europa kunnen asiel aanvragen. Turkije heeft dit ook
de oostblokkers zijn degene die voor het meeste overlast zorgen in de azc'squote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten een uitzondering in het Vluchtelingenverdrag opnemen. Alleen vluchtelingen uit Europa kunnen asiel aanvragen. Turkije heeft dit ook
Ik vind haar wel cute. Vooral in laatste twee seizoenen van PLLquote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik niet echt knap ofzo srry ;s
ja maar pvv heeft wss na de verkiezingen toch dringend volk nodig om de zetels te vullenquote:
Lig steeds weer dubbelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Komt goed uit stinkmoslim. Want ik moet namelijk ook van jou kotsen.
Met je walgelijke grafsmoel die je probeert te verbergen onder 40 kilometer make-up en die niqab van je. Hoop dat je er in stikt.
Met je bijdehante kankerbek.
komt omdat zij de waarheid zien terwijl de rest het moet doen met propaganda van de volkskrantquote:
owh ja ik niet en weet niet waar PLL voor staatquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind haar wel cute. Vooral in laatste twee seizoenen van PLL
hihi okquote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ja maar hplc mn bitje is tegen klemmen en heeft niets te maken met een beugel he.
die moet je ook per direct terugsturenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
de oostblokkers zijn degene die voor het meeste overlast zorgen in de azc's
Ik doe gewoon stoer en klem mn kaken en tanden weer de goede kant opquote:Op zondag 22 mei 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
hihi ok
Geen idee dan. Bitje is niet oud ofzo? Dat je die moet vervangen.
Oh oké nou jaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh ja ik niet en weet niet waar PLL voor staat
ze heeft echt iets hèquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind haar wel cute. Vooral in laatste twee seizoenen van PLL
ik mis ettoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met etto echt de drie-eenheid
Toen was ze fucking jong man.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind haar in de eerste seizoenen trouwens het leukst
Gast, laat je haatposts op vluchtelingen zitten en ga van bil. Misschien ben je dan minder krampachtig.quote:
de normale? die niet diep in de nacht binnenkomt, uit het niets van leer trekt tegen niemand over het duivelse rechts en ineens weer vertrekt?quote:
Ja, echt een snoesje. Vind Emily mooiste wel, sexy lezziequote:
allebeiquote:Op zondag 22 mei 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de normale? die niet diep in de nacht binnenkomt, uit het niets van leer trekt tegen niemand over het duivelse rechts en ineens weer vertrekt?
duh pretty little liarsquote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zeg dan gewoon waar PLL voor staat muts
Pretty Little Liarsquote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zeg dan gewoon waar PLL voor staat muts
oh datquote:
Ja echt 14 ofzpquote:
je bent zelf prettyquote:Op zondag 22 mei 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha kneus
pretty little liars natuurlijk
ziet er echt debiel uit die geforceerde bewegingenquote:
je maakt jezelf weer belachelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, laat je haatposts op vluchtelingen zitten en ga van bil. Misschien ben je dan minder krampachtig.
beide bovenste zijn niet leukquote:Op zondag 22 mei 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
zijn op die foto allemaal wel knap alleen die rechtsboven wat minder
johquote:Op zondag 22 mei 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er echt debiel uit die geforceerde bewegingen
vind linksboven wel cutequote:Op zondag 22 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beide bovenste zijn niet leuk
wegquote:
misschien kan iemand over de Armeense genocide beginnenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer? alsof ze er ooit mee gestopt is
of gwn nietquote:Op zondag 22 mei 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kan iemand over de Armeense genocide beginnen
bedenken wat voor muziek ik op wil zettenquote:
plaats hier vooral geen linkjesquote:Op zondag 22 mei 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedenken wat voor muziek ik op wil zetten
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedenken wat voor muziek ik op wil zetten
ik zal het jullie besparenquote:
nee geen zin in langzame shitquote:
Heb mijn haar gewoon 13 dagen niet gewassen bedacht ik mij net.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:38 schreef Crip het volgende:
Stim voor mij was ook haardag, tfoe.
Wrm groet mn haar zo snel
wtf me too.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb mijn haar gewoon 13 dagen niet gewassen bedacht ik mij net.
btrquote:
Daarom hou ik mij gewoon stil.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
driekwart van nederland weet amper iets over turkije en die gast
ik ookquote:
gast spoiler die shitquote:Op zondag 22 mei 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Ebru is een vies mens
Dit zijn haar voeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
waarom millimeter je eigenlijk niet gewoon?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:38 schreef Crip het volgende:
Stim voor mij was ook haardag, tfoe.
Wrm groet mn haar zo snel
Ja idk komt te voorschijn bij google imagesquote:Op zondag 22 mei 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast spoiler die shit
tevens theovangogh.nl ?
ja als je zo aan je haar trek en je trekt gwn plukken eruitquote:Op zondag 22 mei 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had wel net een halve pruik in mijn hand
ja snap ik, maar vraag me af wrm zo'n foto op die site staatquote:Op zondag 22 mei 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ja idk komt tevoorschin bij google images
dat jaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ja als je zo aan je haar trek en je trekt gwn plukken eruit
ze was zijn sletjequote:Op zondag 22 mei 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast spoiler die shit
tevens theovangogh.nl ?
''haha want niemand ziet het toch''quote:Op zondag 22 mei 2016 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom millimeter je eigenlijk niet gewoon?
theovangogh.nl eh okquote:Op zondag 22 mei 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Ebru is een vies mens
Dit zijn haar voeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voetbal kijken, ga zo slapenquote:
je moet wat als je graag bij rechtse blanke boosmenschen wil horenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft grotere wallen dan DP![]()
![]()
beter praat je minder straat man.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet wat als je graag bij rechtse blanke boosmenschen wil horen
wat is daar straat aan?quote:
niks maar waz een ref naar fresku en zijn liedje of de witman em de muziekquote:
oh lolquote:Op zondag 22 mei 2016 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks maar waz een ref naar fresku en zijn liedje of de witman em de muziek
Zijn gelekte nooit, meestal wazig beeld of met Koreaanse ondertitelingquote:Op zondag 22 mei 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu checken of de gelekte GoT beetje kwaliteit is.
dat doe je expresquote:Op zondag 22 mei 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgende keer RUSNAK
Wel toen hij bij Cambuur speelde
Oh deze is best wel okéquote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zijn gelekte nooit, meestal wazig beeld of met Koreaanse ondertiteling
streamlord is wel prima tochquote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja kreeft ook welquote:
Kom dan, lepeltje lepeltjequote:
yeh, sws dat hele albumquote:
bijna nooit, soms is het gewoon goedquote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je maakt een grapjequote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef Paxcon het volgende:
maar het geeft niet, liefde gaat boven clubvoorkeuren
Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh weetnie ken ik niet
Ik download gewoon altijd via kat
ik heb zoveel barz dat je denkt dat de binnenstad van mij zou zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
al wiep je 100 bitches backstage dodge je bullets net als kaolo max payne never dat die onzin jou stacks geeft
boefquote:Op zondag 22 mei 2016 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh weetnie ken ik niet
Ik download gewoon altijd via kat
Binnen twee weken liggen ze naast elkaar in bedquote:Op zondag 22 mei 2016 23:49 schreef Crip het volgende:
stimo wrm play je montelly zo, je weet dt ie weak is voor je game
het lijkt meer een sd naar hd conversiequote:Op zondag 22 mei 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
piratenbaai staat 720p versie op zo te zien weenie of die ook op kat staat
is legit volgens comments op piratebay verder geen ideequote:Op zondag 22 mei 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar hij duurt 52 minuten. Is dat niet kort?
oh geen idee, geen verstand van verderquote:
leuk meisje maar ontzettend irritant bij dat programma van Jack op Ziggosportkanaalquote:Op zondag 22 mei 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee man
het maakt jou toch ook niet uit bij welke club Estavana Polman speelt
[ afbeelding ]
Ja op kat staat ook 1080 zie ik netquote:Op zondag 22 mei 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
piratenbaai staat 720p versie op zo te zien weenie of die ook op kat staat
Nee een aflevering is altijd 52 minutenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
nee hoor zijn er wel meer die zo lang durenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
onzin het varieert nmlquote:Op zondag 22 mei 2016 23:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee een aflevering is altijd 52 minuten
net als de dag voor je verjaardag alvast in de kast kijken of er toevallig wat ligtquote:Op zondag 22 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
jullie zouden natuurlijk ook gewoon geduld kunnen hebben tot er sws een fatsoenlijke versie te vinden is
whehehquote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net als de dag voor je verjaardag alvast in de kast kijken of er toevallig wat ligt
of gewoon kunnen kopenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
jullie zouden natuurlijk ook gewoon geduld kunnen hebben tot er sws een fatsoenlijke versie te vinden is
hermann heeft gesprokenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
1080p versie van 803MB is gwn goeie kwaliteit, zou maar snel kijken voordat er een fylax langs komt om te spoilen
goeie kwaliteit? -> www.hansanders.nlquote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
1080p versie van 803MB is gwn goeie kwaliteit, zou maar snel kijken voordat er een fylax langs komt om te spoilen
mensen die janken om spoilersquote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
als hermann zegt dat het goeie kwaliteit is kun je er wel vanuit gaan dat dat kloptquote:
ja misschien is het geen goeie kwaliteit als je het op een bioscoopscherm kijkt maar op mijn laptopscherm was het gewoon HDquote:
hee nog een medestanderquote:
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
Hey, Jon Snow gaat doodquote:Op zondag 22 mei 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die spoilen allemaal op de brandstapel
ramsey gaat doodquote:Op zondag 22 mei 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die spoilen allemaal op de brandstapel
nee het varieert tussen de 50 en 65 minuten tis maar hoe het verhaaltechnisch uitkomtquote:
nee mij ook nietquote:Op zondag 22 mei 2016 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het interesseert mij echt niet als ik al weet wat er gaat komen.
ben jij zo'n the journey is more important than the destination fekkitquote:Op zondag 22 mei 2016 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het interesseert mij echt niet als ik al weet wat er gaat komen.
trusten nelisquote:
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
oke dan niet we doen gewoon alsof je als een brave burger via HBO kijkt
mijn ogen zeggen dat herman stekeblind is, gezien maar nee fijngemalen poppenstront jaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hermann zegt dat het goeie kwaliteit is kun je er wel vanuit gaan dat dat klopt
Ach boeit nietquote:Op zondag 22 mei 2016 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het varieert tussen de 50 en 65 minuten tis maar hoe het verhaaltechnisch uitkomt
Hoezoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
ik vraag me wel af wat er nou met danny aan de hand is trouwens
sorry ik denk niet dat het iets wordt tussen mij en estavanaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee man
het maakt jou toch ook niet uit bij welke club Estavana Polman speelt
[ afbeelding ]
vgm heb jij eentje van 103mb gedownloadquote:Op zondag 22 mei 2016 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn ogen zeggen dat herman stekeblind is, gezien maar nee fijngemalen poppenstront ja
FB / Haalt FOK! 2017?quote:
haha jaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jse bvo[adsn vgo9senhbi0 ws bisenpthbg=wo esg- whm=web]-werm, opwertm,
zou je haar niet doen?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry ik denk niet dat het iets wordt tussen mij en estavana
LEERquote:
hodor!quote:Op maandag 23 mei 2016 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm heb jij eentje van 103mb gedownload
jaquote:
Hmm, hopen dat het niks ernstigs is.quote:
Hoe gaat het nu met poepen ?quote:
iddquote:Op maandag 23 mei 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm, hopen dat het niks ernstigs is.
Gelukkig kan ik nog wel sowieso 7 maanden van mijn leven verdoen hier.
ja dat is wel beter ja dat je nog 7 maand van je leven hier vergooitquote:Op maandag 23 mei 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm, hopen dat het niks ernstigs is.
Gelukkig kan ik nog wel sowieso 7 maanden van mijn leven verdoen hier.
quote:Op maandag 23 mei 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat is wel beter ja dat je nog 7 maand van je leven hier vergooit
FOK! is best een leuke plek om je leven te vergooienquote:Op maandag 23 mei 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat is wel beter ja dat je nog 7 maand van je leven hier vergooit
Speciaal voor jouquote:Op maandag 23 mei 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat er trouwens een 13 jarige in de OP
jammer van al die kutusers welquote:Op maandag 23 mei 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
FOK! is best een leuke plek om je leven te vergooien
ja sorry hoor ik doe m'n bestquote:Op maandag 23 mei 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer van al die kutusers wel
Als je het Plot kent ga je letten op motieven van mensen, foreshadowingquote:Op zondag 22 mei 2016 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben jij zo'n the journey is more important than the destination fekkit
ken er maar één en dat ben ik zelfquote:Op maandag 23 mei 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer van al die kutusers wel
Wow damnquote:Op maandag 23 mei 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
Voormalig Megadeth-drummer sterft op podium
@hplc en ander metalvolk maar dat is niet online volgens mij
iemand die geen halve zool is doet gewoon allebei tochquote:Op maandag 23 mei 2016 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het Plot kent ga je letten op motieven van mensen, foreshadowing
Maar de simpelen van geest kijken puur voor spanningsmomenten
jaja, jij natuurlijk nietquote:Op maandag 23 mei 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijken naar mensen als "doen of niet doen"![]()
Jij bent er wel een van jaquote:
Brother will kill brotherquote:Op maandag 23 mei 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
Voormalig Megadeth-drummer sterft op podium
@hplc en ander metalvolk maar dat is niet online volgens mij
wch morgen natuurlijk weer helemaal overstuur als ie online komtquote:Op maandag 23 mei 2016 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Brother will kill brother
Spilling blood across the land
Killing for religion
Something I don't understand
Fools like me, who cross the sea
And come to foreign lands
Ask the sheep, for their beliefs
Do you kill on God's command?
Jeminee.quote:
Ken ik allemaal niet. Zullen wel posten in UTOquote:Op maandag 23 mei 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx
deadprez
amarantha
der_mann
stimorol
crip
kurovski
paxcon
Het siert jequote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx
deadprez
amarantha
der_mann
stimorol
crip
kurovski
paxcon
joh waarom denk je dat we allemaal hier zittenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx
deadprez
amarantha
der_mann
stimorol
crip
kurovski
paxcon
heb je al 1miljoen punten gescoord met stan?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
hangar 18 is wel leuk liedje in guitar hero
om mij te irriterenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
joh waarom denk je dat we allemaal hier zitten
amarantaquote:Op maandag 23 mei 2016 00:09 schreef deadprez het volgende:
ik zag vandaag of gister of weenie meer wanneer trouwens een user die amarata heet
dat was raar
hehequote:Op maandag 23 mei 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al 1miljoen punten gescoord met stan?
Heb hem nog nooit iets zien typen over Megadeth, dus denk het nietquote:Op maandag 23 mei 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wch morgen natuurlijk weer helemaal overstuur als ie online komt
ja typo, die iddquote:
ohquote:Op maandag 23 mei 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit iets zien typen over Megadeth, dus denk het niet
wat is daar mis meequote:Op maandag 23 mei 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat er trouwens een 13 jarige in de OP
wow!!!!!!!quote:Op maandag 23 mei 2016 00:09 schreef deadprez het volgende:
ik zag vandaag of gister of weenie meer wanneer trouwens een user die amarata heet
dat was raar
neem ook zelfde UIquote:Op maandag 23 mei 2016 00:09 schreef Amarantha het volgende:
En we zitten vaak samen in topics in SHO en TV.
Best wel verwarrend voor mensen
geloof je directquote:Op maandag 23 mei 2016 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe
nee maar ben er wel ziek goed in
was heftige ervaring hoorquote:
Oh. Ik wel?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, dp en herman zijn toch niet kut
quote:Op maandag 23 mei 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
voormalige mod, bijna mod en toekomstige modquote:Op maandag 23 mei 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
hvjquote:Op maandag 23 mei 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
die kat mortie is vast wel lief jaquote:Op maandag 23 mei 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Nou jaquote:
Maisie williamsquote:Op maandag 23 mei 2016 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou niet van jonge meisjes, alleen legale vrouwen die op jonge meisjes lijken
Geen probleemquote:
Mag ik niet in je lijstje?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx
deadprez
amarantha
der_mann
stimorol
crip
kurovski
paxcon
Ik dus ookquote:Op maandag 23 mei 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij bent de goedheid zelve, dat waardeer ik
i knowquote:Op maandag 23 mei 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
hey hzaw die frenchcore mix die je postte is vet
ook al heb je wss gewoon bovenste in zoeklijstje aangeklikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |