Staat gewoon hier, topic met prachtige TTquote:Op zondag 22 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur screens dan ik mag niet op 450 ik word buitengesloten van jullie kliekje ;s
ik word liever door je genomen op de achterbankquote:Op zondag 22 mei 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil je wel aftrekken tijdens het autorijden als je er mee zit..
Ja natuurlijk, als je durft mag je ook deelnemen.quote:
Wow neem me eerst mee uit etenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word liever door je genomen op de achterbank
Ik ook, zullen we eigen kliekje beginnen?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur screens dan ik mag niet op 450 ik word buitengesloten van jullie kliekje ;s
Ging jij anderhalf uur geleden niet slapen?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Had net pringles en dacht doe er die koksmutssausje bij weet je wel maar was beetje skaffa dus pak ik een tube zalfgodverdomme ranzig
Jij eet al genoeg, dikkequote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Had net pringles en dacht doe er die koksmutssausje bij weet je wel maar was beetje skaffa dus pak ik een tube zalfgodverdomme ranzig
haha lijpe shit mang altijd skaffa jwt 4;20 blaze it ahahaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
hey das toevalligquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef zeer het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-gevaar~a4305729/
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De eerste paar keer afspreken puur als zijnde beetje neuken was natuurlijk
Vandaag een normale date gehad, terrasje gepakt, wandeling gemaakt door een bos in Eext.
We staan op de parkeerplaats bij dat bos, stappen uit.. Begon daar al, hoe doet ze de deur van de auto dicht? Met de hak van haar schoen, niet zachtjes? Maar ze schopte er half tegen aan
Ik zeg, Julia... Had je dat niet beter gewoon met je hand kunnen doen? Zegt ze.. Nee, het is toch maar een oude auto, wat maakt dat deukje of krasje nou uit
Dit deel gaat ff in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik blijf wel single, trek ze ook wel aan hoor)
wauw ja ;$quote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we eigen kliekje beginnen?
gewoon zorgen dat die vluchtelingen hier nog onveiliger zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
NWS / Griekse rechter: vluchteling terugsturen mag niet.
bekken zullen schuimen
Leuk.quote:
ik weet bij jou niet meer of je trollt of echt aan het radicaliseren bentquote:Op zondag 22 mei 2016 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat die vluchtelingen hier nog onveiliger zijn
zou kunnen dat ze heel lichtjes in oude positie gaan staan, had ik ook, is niets ergsquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
Kunnen je tanden binnen een half jaar anders groeien ofzo?
ik pas mijn bitje niet meer zo lekker
Is goed Guusquote:Op zondag 22 mei 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hoor maar doe niet aan voorspel gewoon gelijk van je kedeng kedeng oe oe
Oh ja doeiiquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging jij anderhalf uur geleden niet slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |