Die Another Day vond ik nou weer aids, zelfs de theme-song van Madonna.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De oudere zijn goed vermaak ja, de nieuwste zijn wel wat minder. Die Another Day was laatste die echt top was
kan al gauw vond laatste seizoen tenenkrommend, als geheel wel aardig maar individueel niet erg geslaagdquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is wel echt een van de leukste south park afleveringen van de afgelopen seizoenen
eenschquote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan al gauw vond laatste seizoen tenenkrommend, als geheel wel aardig maar individueel niet erg geslaagd
hoezo niet, ken de drugs niet verderquote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar als het zo is doe maar nie
oh godverdommequote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedoel je nou:
Jij bent hier de scheikunde, nerd
of
Jij bent hier de scheikundenerd
is een van de heftigste tripmiddelen die er zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo niet, ken de drugs niet verder
ik had last van spatieziektequote:
Goldfingerquote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die Another Day vond ik nou weer aids, zelfs de theme-song van Madonna.
GoldenEye vond ik het beste van Brosnan
beter ja, dat dooie gedoe altijdquote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
is een van de heftigste tripmiddelen die er zijn
stfuquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter ja, dat dooie gedoe altijd
blijf maar uit de buurt van salvia danquote:Op zondag 22 mei 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat? sry dat ik niet bekwaam ben in de drugsscene
Dat heb ik ook eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goldfinger
Wil ooit dvd-box ervan kopen, alleen als er steeds nieuwe bij komen heeft dat niet zoveel zin om nu al een te kopen
hoezo, omdat jij watje bent?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
blijf maar uit de buurt van salvia dan
yeh, zou dat zelf nooit doenquote:
Spectre was wel nice, mooie bondgirl ookquote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eigenlijk
Maar ik moet Spectre nog steeds zien
ewaaquote:
Ik trek m'n body armour maar weer aanquote:Op zondag 22 mei 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen respect voor james bond what's next, geen respect voor cruijff?
klopt ben pussy wat betreft trippen :$quote:Op zondag 22 mei 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha echt zo'n slappejonkosmoker jij, als 't beetje spannend wordt geeft die niet thuis hoor
ik ben ook meer vn de citytripsquote:Op zondag 22 mei 2016 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
klopt ben pussy wat betreft trippen :$
waquote:
ehehe ;pquote:Op zondag 22 mei 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook meer vn de citytrips
welk verhaal?quote:
oh. ja, tsjaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gisterenavond blijkbaar hier, staat ook op 450 nu
Vriendin die hem gewoon trekt in de autoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt hè hij neukt in een kwartier vaker dan ik ooit in mijn leven
interesseert me nietquote:Op zondag 22 mei 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
;p is echt een kutsmiley volgens een bepaalde fokker
450? *snapt het niet*quote:Op zondag 22 mei 2016 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen dank hequote:Op zondag 22 mei 2016 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
stuur screens dan ik mag niet op 450 ik word buitengesloten van jullie kliekje ;squote:Op zondag 22 mei 2016 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb je ban daar?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur screens dan ik mag niet op 450 ik word buitengesloten van jullie kliekje ;s
Hij heeft gelekt.quote:
is forum van guus wil je link?quote:
guus wil je vast wel unbannenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op een ander forum beetje over achterbaks lullen over anderen is ook in- en intriest ja
oke dan nietquote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoeft niet is klaar nu is mooi geweest fuck jullie
hoezoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op een ander forum beetje over achterbaks lullen over anderen is ook in- en intriest ja
welkom in het leven dat doen mensen nu eenmaalquote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doen we nu over jou ahahah.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ouchquote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja huillach maar jij bent alle schaamte toch al voorbij
oh dat gebeurt nou eenmaal nou allemaal maar accepteren dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
welkom in het leven dat doen mensen nu eenmaal
voel me sws niet echt aangesproken, ben het afgelopen jaar 2 keer online geweest ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja huillach maar jij bent alle schaamte toch al voorbij
nee hoor, ik heb nooit wilde verhalen waarbij ik andere de ogen uitsteek of afgetrokken wordt tijdens het autorijdenquote:
Zo fein is dat niet hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef Catkiller het volgende:
En met dit positieve FOK! mag je niet alles zeggen over users want als ze het lezen gaan ze janken dus dan maar daar als iemand daar behoefte aan heeft.
Ik wil je wel aftrekken tijdens het autorijden als je er mee zit..quote:Op zondag 22 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nooit wilde verhalen waarbij ik andere de ogen uitsteek of afgetrokken wordt tijdens het autorijden
oh, dus ik maak me druk om niks?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
voel me sws niet echt aangesproken, ben het afgelopen jaar 2 keer online geweest ofzo
mag ik kijkenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil je wel aftrekken tijdens het autorijden als je er mee zit..
niet boeiend genoeg vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh dat gebeurt nou eenmaal nou allemaal maar accepteren dan?
Staat gewoon hier, topic met prachtige TTquote:Op zondag 22 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur screens dan ik mag niet op 450 ik word buitengesloten van jullie kliekje ;s
ik word liever door je genomen op de achterbankquote:Op zondag 22 mei 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil je wel aftrekken tijdens het autorijden als je er mee zit..
Ja natuurlijk, als je durft mag je ook deelnemen.quote:
Wow neem me eerst mee uit etenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word liever door je genomen op de achterbank
Ik ook, zullen we eigen kliekje beginnen?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ging jij anderhalf uur geleden niet slapen?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Had net pringles en dacht doe er die koksmutssausje bij weet je wel maar was beetje skaffa dus pak ik een tube zalfgodverdomme ranzig
Jij eet al genoeg, dikkequote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Had net pringles en dacht doe er die koksmutssausje bij weet je wel maar was beetje skaffa dus pak ik een tube zalfgodverdomme ranzig
haha lijpe shit mang altijd skaffa jwt 4;20 blaze it ahahaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
hey das toevalligquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef zeer het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-gevaar~a4305729/
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De eerste paar keer afspreken puur als zijnde beetje neuken was natuurlijk
Vandaag een normale date gehad, terrasje gepakt, wandeling gemaakt door een bos in Eext.
We staan op de parkeerplaats bij dat bos, stappen uit.. Begon daar al, hoe doet ze de deur van de auto dicht? Met de hak van haar schoen, niet zachtjes? Maar ze schopte er half tegen aan
Ik zeg, Julia... Had je dat niet beter gewoon met je hand kunnen doen? Zegt ze.. Nee, het is toch maar een oude auto, wat maakt dat deukje of krasje nou uit
Dit deel gaat ff in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik blijf wel single, trek ze ook wel aan hoor)
wauw ja ;$quote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we eigen kliekje beginnen?
gewoon zorgen dat die vluchtelingen hier nog onveiliger zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
NWS / Griekse rechter: vluchteling terugsturen mag niet.
bekken zullen schuimen
Leuk.quote:
ik weet bij jou niet meer of je trollt of echt aan het radicaliseren bentquote:Op zondag 22 mei 2016 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat die vluchtelingen hier nog onveiliger zijn
zou kunnen dat ze heel lichtjes in oude positie gaan staan, had ik ook, is niets ergsquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
Kunnen je tanden binnen een half jaar anders groeien ofzo?
ik pas mijn bitje niet meer zo lekker
Is goed Guusquote:Op zondag 22 mei 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hoor maar doe niet aan voorspel gewoon gelijk van je kedeng kedeng oe oe
Oh ja doeiiquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging jij anderhalf uur geleden niet slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |