Die Another Day vond ik nou weer aids, zelfs de theme-song van Madonna.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De oudere zijn goed vermaak ja, de nieuwste zijn wel wat minder. Die Another Day was laatste die echt top was
kan al gauw vond laatste seizoen tenenkrommend, als geheel wel aardig maar individueel niet erg geslaagdquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is wel echt een van de leukste south park afleveringen van de afgelopen seizoenen
eenschquote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan al gauw vond laatste seizoen tenenkrommend, als geheel wel aardig maar individueel niet erg geslaagd
hoezo niet, ken de drugs niet verderquote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar als het zo is doe maar nie
oh godverdommequote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedoel je nou:
Jij bent hier de scheikunde, nerd
of
Jij bent hier de scheikundenerd
is een van de heftigste tripmiddelen die er zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo niet, ken de drugs niet verder
ik had last van spatieziektequote:
Goldfingerquote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die Another Day vond ik nou weer aids, zelfs de theme-song van Madonna.
GoldenEye vond ik het beste van Brosnan
beter ja, dat dooie gedoe altijdquote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
is een van de heftigste tripmiddelen die er zijn
stfuquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter ja, dat dooie gedoe altijd
blijf maar uit de buurt van salvia danquote:Op zondag 22 mei 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat? sry dat ik niet bekwaam ben in de drugsscene
Dat heb ik ook eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goldfinger
Wil ooit dvd-box ervan kopen, alleen als er steeds nieuwe bij komen heeft dat niet zoveel zin om nu al een te kopen
hoezo, omdat jij watje bent?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
blijf maar uit de buurt van salvia dan
yeh, zou dat zelf nooit doenquote:
Spectre was wel nice, mooie bondgirl ookquote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eigenlijk
Maar ik moet Spectre nog steeds zien
ewaaquote:
Ik trek m'n body armour maar weer aanquote:Op zondag 22 mei 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen respect voor james bond what's next, geen respect voor cruijff?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |