oksryquote:
google leerde mij 88 miljoenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Craig zou al een enorm miljoenenbod hebben geweigerd
Ik snap niet wat leuk is aan 3 dagen wakkerblijven met behulp van pep, maar ieder zn meukquote:Op zondag 22 mei 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
james bond, ik snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden
gewoon voor als je zin hebt in iets zonder al te veel te moeten denkenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
groterquote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
voordat dadelijk blijkt dat je daar net zo'n fan van bent als van cruijf
je hoeft niet op alles dat ik zeg met iets over drugs te reagerenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap niet wat leuk is aan 3 dagen wakkerblijven met behulp van pep, maar ieder zn meuk
sorryquote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hoeft niet op alles dat ik zeg met iets over drugs te reageren
meh kijk dan liever gewoon een slechte comedy ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon voor als je zin hebt in iets zonder al te veel te moeten denken
Heerlijk vermaak.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
vertel me een film waar niet alles voorgekauwd wordt en waar je wel moet denken dan? ;squote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon voor als je zin hebt in iets zonder al te veel te moeten denken
Ja, James Bond bijvoorbeeld?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh kijk dan liever gewoon een slechte comedy ofzo
Inceptionquote:Op zondag 22 mei 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel me een film waar niet alles voorgekauwd wordt en waar je wel moet denken dan? ;s
ik heb geen moeite met mijn verslaving ik heb alleen moeite met de dagelijkse betalingquote:Op zondag 22 mei 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
haha zie dp meteen in de verdediging schieten, net als alle verslaafden
De oudere zijn goed vermaak ja, de nieuwste zijn wel wat minder. Die Another Day was laatste die echt top wasquote:Op zondag 22 mei 2016 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heerlijk vermaak.
Ik vind de oudere wel leuker:
schurken in een superbasis, wandelt door explosies heen en hoeft alleen maar het stof van z'n pak te vegen, heerlijk toch
Kan je niet zelf maken?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb geen moeite met mijn verslaving ik heb alleen moeite met de dagelijkse betaling
jaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan inception? zelfs de southpark parodie was moeilijker te volgen
dat is wel echt een van de leukste south park afleveringen van de afgelopen seizoenenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan inception? zelfs de southpark parodie was moeilijker te volgen
jij bent hier de scheikunde nerdquote:
ik heb geen idee maar als het zo is doe maar niequote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb die plant salvia in de tuin staan, is dat zelfde als de drugs salvia of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |