guus wil je vast wel unbannenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op een ander forum beetje over achterbaks lullen over anderen is ook in- en intriest ja
oke dan nietquote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoeft niet is klaar nu is mooi geweest fuck jullie
hoezoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op een ander forum beetje over achterbaks lullen over anderen is ook in- en intriest ja
welkom in het leven dat doen mensen nu eenmaalquote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doen we nu over jou ahahah.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ouchquote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja huillach maar jij bent alle schaamte toch al voorbij
oh dat gebeurt nou eenmaal nou allemaal maar accepteren dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
welkom in het leven dat doen mensen nu eenmaal
voel me sws niet echt aangesproken, ben het afgelopen jaar 2 keer online geweest ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja huillach maar jij bent alle schaamte toch al voorbij
nee hoor, ik heb nooit wilde verhalen waarbij ik andere de ogen uitsteek of afgetrokken wordt tijdens het autorijdenquote:
Zo fein is dat niet hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef Catkiller het volgende:
En met dit positieve FOK! mag je niet alles zeggen over users want als ze het lezen gaan ze janken dus dan maar daar als iemand daar behoefte aan heeft.
Ik wil je wel aftrekken tijdens het autorijden als je er mee zit..quote:Op zondag 22 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nooit wilde verhalen waarbij ik andere de ogen uitsteek of afgetrokken wordt tijdens het autorijden
oh, dus ik maak me druk om niks?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
voel me sws niet echt aangesproken, ben het afgelopen jaar 2 keer online geweest ofzo
mag ik kijkenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil je wel aftrekken tijdens het autorijden als je er mee zit..
niet boeiend genoeg vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh dat gebeurt nou eenmaal nou allemaal maar accepteren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |