owh ja ik niet en weet niet waar PLL voor staatquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind haar wel cute. Vooral in laatste twee seizoenen van PLL
hihi okquote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ja maar hplc mn bitje is tegen klemmen en heeft niets te maken met een beugel he.
die moet je ook per direct terugsturenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
de oostblokkers zijn degene die voor het meeste overlast zorgen in de azc's
Ik doe gewoon stoer en klem mn kaken en tanden weer de goede kant opquote:Op zondag 22 mei 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
hihi ok
Geen idee dan. Bitje is niet oud ofzo? Dat je die moet vervangen.
Oh oké nou jaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh ja ik niet en weet niet waar PLL voor staat
ze heeft echt iets hèquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind haar wel cute. Vooral in laatste twee seizoenen van PLL
ik mis ettoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met etto echt de drie-eenheid
Toen was ze fucking jong man.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind haar in de eerste seizoenen trouwens het leukst
Gast, laat je haatposts op vluchtelingen zitten en ga van bil. Misschien ben je dan minder krampachtig.quote:
de normale? die niet diep in de nacht binnenkomt, uit het niets van leer trekt tegen niemand over het duivelse rechts en ineens weer vertrekt?quote:
Ja, echt een snoesje. Vind Emily mooiste wel, sexy lezziequote:
allebeiquote:Op zondag 22 mei 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de normale? die niet diep in de nacht binnenkomt, uit het niets van leer trekt tegen niemand over het duivelse rechts en ineens weer vertrekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |