dat is jimmy toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
ben je alvast aan het oefenen voor als je dikke doekoes gaat pakken als pvv-kamerlid?
nee mortiequote:
we moeten een uitzondering in het Vluchtelingenverdrag opnemen. Alleen vluchtelingen uit Europa kunnen asiel aanvragen. Turkije heeft dit ookquote:Op zondag 22 mei 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
ben je alvast aan het oefenen voor als je dikke doekoes gaat pakken als pvv-kamerlid?
chroestjov ook alquote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
politicologen radicaliseren altijd
gaan we dan belgen opvangen ;squote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten een uitzondering in het Vluchtelingenverdrag opnemen. Alleen vluchtelingen uit Europa kunnen asiel aanvragen. Turkije heeft dit ook
de oostblokkers zijn degene die voor het meeste overlast zorgen in de azc'squote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten een uitzondering in het Vluchtelingenverdrag opnemen. Alleen vluchtelingen uit Europa kunnen asiel aanvragen. Turkije heeft dit ook
Ik vind haar wel cute. Vooral in laatste twee seizoenen van PLLquote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik niet echt knap ofzo srry ;s
ja maar pvv heeft wss na de verkiezingen toch dringend volk nodig om de zetels te vullenquote:
Lig steeds weer dubbelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Komt goed uit stinkmoslim. Want ik moet namelijk ook van jou kotsen.
Met je walgelijke grafsmoel die je probeert te verbergen onder 40 kilometer make-up en die niqab van je. Hoop dat je er in stikt.
Met je bijdehante kankerbek.
komt omdat zij de waarheid zien terwijl de rest het moet doen met propaganda van de volkskrantquote:
owh ja ik niet en weet niet waar PLL voor staatquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind haar wel cute. Vooral in laatste twee seizoenen van PLL
hihi okquote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ja maar hplc mn bitje is tegen klemmen en heeft niets te maken met een beugel he.
die moet je ook per direct terugsturenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
de oostblokkers zijn degene die voor het meeste overlast zorgen in de azc's
Ik doe gewoon stoer en klem mn kaken en tanden weer de goede kant opquote:Op zondag 22 mei 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
hihi ok
Geen idee dan. Bitje is niet oud ofzo? Dat je die moet vervangen.
Oh oké nou jaquote:Op zondag 22 mei 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh ja ik niet en weet niet waar PLL voor staat
ze heeft echt iets hèquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind haar wel cute. Vooral in laatste twee seizoenen van PLL
ik mis ettoquote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met etto echt de drie-eenheid
Toen was ze fucking jong man.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind haar in de eerste seizoenen trouwens het leukst
Gast, laat je haatposts op vluchtelingen zitten en ga van bil. Misschien ben je dan minder krampachtig.quote:
de normale? die niet diep in de nacht binnenkomt, uit het niets van leer trekt tegen niemand over het duivelse rechts en ineens weer vertrekt?quote:
Ja, echt een snoesje. Vind Emily mooiste wel, sexy lezziequote:
allebeiquote:Op zondag 22 mei 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de normale? die niet diep in de nacht binnenkomt, uit het niets van leer trekt tegen niemand over het duivelse rechts en ineens weer vertrekt?
duh pretty little liarsquote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zeg dan gewoon waar PLL voor staat muts
Pretty Little Liarsquote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zeg dan gewoon waar PLL voor staat muts
oh datquote:
Ja echt 14 ofzpquote:
je bent zelf prettyquote:Op zondag 22 mei 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha kneus
pretty little liars natuurlijk
ziet er echt debiel uit die geforceerde bewegingenquote:
je maakt jezelf weer belachelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, laat je haatposts op vluchtelingen zitten en ga van bil. Misschien ben je dan minder krampachtig.
beide bovenste zijn niet leukquote:Op zondag 22 mei 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
zijn op die foto allemaal wel knap alleen die rechtsboven wat minder
johquote:Op zondag 22 mei 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er echt debiel uit die geforceerde bewegingen
vind linksboven wel cutequote:Op zondag 22 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beide bovenste zijn niet leuk
wegquote:
misschien kan iemand over de Armeense genocide beginnenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer? alsof ze er ooit mee gestopt is
of gwn nietquote:Op zondag 22 mei 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kan iemand over de Armeense genocide beginnen
bedenken wat voor muziek ik op wil zettenquote:
plaats hier vooral geen linkjesquote:Op zondag 22 mei 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedenken wat voor muziek ik op wil zetten
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedenken wat voor muziek ik op wil zetten
ik zal het jullie besparenquote:
nee geen zin in langzame shitquote:
Heb mijn haar gewoon 13 dagen niet gewassen bedacht ik mij net.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:38 schreef Crip het volgende:
Stim voor mij was ook haardag, tfoe.
Wrm groet mn haar zo snel
wtf me too.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb mijn haar gewoon 13 dagen niet gewassen bedacht ik mij net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |