quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
lolquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
De beste moderator is nog niet aan beurt geweest in KLB
Ikzelf namelijk
Kan je prima zelfquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer beginnen die vrouwen eens met aftrekken?
humor is niet echt jouw ding hèquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer beginnen die vrouwen eens met aftrekken?
Tjacka was nog net iets beter. Was ook een grappige mod trouwens. Zie je niet vaak.quote:
Het is goud hoe die idioot denkt dat hij wat in zijn leven gepresteerd heeft door 600K posts te maken op een forumquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
Nee, Hermannquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef Nouri het volgende:
[..]
Tjacka was nog net iets beter. Was ook een grappige mod trouwens. Zie je niet vaak.
jodengoud sukkelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
Deadprez is een kloon van jodenkoek ofzo las ik toen in zijn notes
jodengoudquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
Deadprez is een kloon van jodenkoek ofzo las ik toen in zijn notes
daar werd ik geband omdat ik kritiek had op Guus. Dat is wel tering mooi trouwens. Hier roepen dat het Noord Korea is en zodra hij zelf de macht hebt totaal Hitler gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef HPLC het volgende: Volgens mij was dat ook de start van een van die gratis forums toen
Dat heeft er niets mee te maken. Ik kan ook prima zelf brood bakken en toch is er een bakker.quote:
Ik mocht kiezen, een neukgod worden of een goede dosis humor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
humor is niet echt jouw ding hè
En jij bent?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is goud hoe die idioot denkt dat hij wat in zijn leven gepresteerd heeft door 600K posts te maken op een forum
Niet dat postcount hem boeit.
Toch post hij om de haverklap zijn postcount.
Je moet wat als je verder niets kan.
Ik krijg standaard als reactie (als ik reageer in een topic van hem): Wie ben jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is goud hoe die idioot denkt dat hij wat in zijn leven gepresteerd heeft door 600K posts te maken op een forum
Goedemorgenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een vlaflip.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Romanticusquote:
Hoi jodenkoekquote:
klopt, guus heeft mij ook geband forever op 450quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
daar werd ik geband omdat ik kritiek had op Guus. Dat is wel tering mooi trouwens. Hier roepen dat het Noord Korea is en zodra hij zelf de macht hebt totaal Hitler gaan
verneukte humor?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Ik kan ook prima zelf brood bakken en toch is er een bakker.
[..]
Ik mocht kiezen, een neukgod worden of een goede dosis humor.
Kan je al raden wat het geworden is?
Hij had laatst gezien dat ik 500 posts op een dag had. Daar bleef hij me maar op proberen te pakken ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg standaard als reactie (als ik reageer in een topic van hem): Wie ben jij?
quote:
Ik vind het zo`n vervelende user.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg standaard als reactie (als ik reageer in een topic van hem): Wie ben jij?
Jij bent nog een grotere mongool hoor.quote:
Dat is de vraag. Je bent niets in vergelijking met de grote tongquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij had laatst gezien dat ik 500 posts op een dag had. Daar bleef hij me maar op proberen te pakken ofzo.
Vond ik wel ironisch.
was wel een van de betere usernames die ik gehad hebquote:
o, weet daar niets vanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
daar werd ik geband omdat ik kritiek had op Guus. Dat is wel tering mooi trouwens. Hier roepen dat het Noord Korea is en zodra hij zelf de macht hebt totaal Hitler gaan
Newbiequote:
zo zie je maar weer dat de linksen de nieuwe fascisten zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, guus heeft mij ook geband forever op 450
Kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Je bent niets in vergelijking met de grote tong
Slaat echt de spijker op z`n kop dit!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KloptIk open geen 100 topics per dag over iedere aids die in mij op komt. En vervolgens janken in feedback als er een topic dicht is.
Kan me niet voorstellen dat er nog mensen op FOK! zijn die hem mogen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:57 schreef Crip het volgende:
Ugh, tong80. Zou echt graag op zijn gezicht willen schijten.
ja stimo, mmgy, che en krioquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil jij alleen overblijven met Stimo hier?
ik heb sowieso niet zoveel met linksdenkenden is er niet beter opgewordne hierquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat de linksen de nieuwe fascisten zijn
Not rlyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We hebben het niet over je moeder
[ afbeelding ]
Kutmods. Hoe durven ze zijn briljante topics om zeep te helpen????? Zo gaat FOK! ten onder!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KloptIk open geen 100 topics per dag over iedere aids die in mij op komt. En vervolgens janken in feedback als er een topic dicht is.
JAquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kutmods. Hoe durven ze zijn briljante topics om zeep te helpen????? Zo gaat FOK! ten onder!
Dan zou je alleen maar topics over mij maken. Ik weet dat ik in je hoofd om ga.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
grappig moest bijna lachen, zelfs een moedergrapje faal je meequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er nog mensen op FOK! zijn die hem mogen.
Suck your fuck toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, het waren er 1000 die dag, geen 500
Die man gaat echt te hard op zijn medicatie volgens mij. Tijdje terug had hij ook echt een wartaal topic geopend, leek wel alsof hij hard zit te trippen achter zijn pc.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, het waren er 1000 die dag, geen 500
Hij heeft een punt hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kutmods. Hoe durven ze zijn briljante topics om zeep te helpen????? Zo gaat FOK! ten onder!
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dan zou je alleen maar topics over mij maken. Ik weet dat ik in je hoofd om ga.
Ben ik toch een neukgod.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
grappig moest bijna lachen, zelfs een moedergrapje faal je mee
Ja en you fuck sucked is ook al een keertje voorbijgekomenquote:
Probeer je nou zo niet grappig mogelijk te zijn ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:59 schreef Crip het volgende:
tong80 is gewoon een thaise die gefrustreerd is door niels
Oja, die!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en you fuck sucked is ook al een keertje voorbijgekomen
Wtf.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en you fuck sucked is ook al een keertje voorbijgekomen
No money?quote:
Mijn humor niet snappenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Probeer je nou zo niet grappig mogelijk te zijn ofzo?
Dus toch je moederquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Probeer je nou zo niet grappig mogelijk te zijn ofzo?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:59 schreef Crip het volgende:
tong80 is gewoon een thaise die gefrustreerd is door niels
Goeie grap.quote:
WOEHAAAAquote:
how to play hiervoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
No money?
[..]
Mijn humor niet snappen
Hij was vroeger ook wel anders.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik hier net lid was (begin 2013) dacht ik altijd dat iedereen Tong super tof vond.
Ik vond hem in begin wel komisch, maar laatste tijd is het echt treurig aan het wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik hier net lid was (begin 2013) dacht ik altijd dat iedereen Tong super tof vond.
Effe normaal over yvje anders krijg je een paar pofferts op je neus.quote:
"Wtf"quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef Crip het volgende:
[..]
stel je voor ik zou dat tegen je zeggen inrl, wat is je reactie?
Nee Shmoopy.quote:
Newbiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Oh dan klopt dat beeld toch wel. Begon wel na een tijdje te merken dat mensen zich steeds meer gingen irriteren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vond hem in begin wel komisch, maar laatste tijd is het echt treurig aan het worden
Shmoopyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee Shmoopy.
En dat moet ook iedereen weten
zo, daar heb je hetquote:
Hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zou dat niet eens 's met een straight face kunnen zeggen tegen jou
Ik vind ook dat hij goede humor heeft.quote:
watquote:
Ja, precies.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij goede humor heeft.
Alleen die afgezaagde tyfusgrapjes in samenwerking met de standaard langspeelplaat die na 3 posts in werking gaat is een beetje uit den tijd.
tot ziensquote:
U madquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij goede humor heeft.
Alleen die afgezaagde tyfusgrapjes in samenwerking met de standaard langspeelplaat die na 3 posts in werking gaat is een beetje uit den tijd.
Nee zo'n chick die hier FA was en waar Tong iets mee had.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij met "shmoopy" hier op doelde:
Moet ook zeggen dat ik het niet sjiek vind dat er een hoop users zijn die zijn topics bij voorbaat verpesten.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Effe normaal over yvje anders krijg je een paar pofferts op je neus.
nee het is ook wel een beetje een wisselwerking idd en ik maak me er zelf ook vaak genoeg schuldig aanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik het niet sjiek vind dat er een hoop users zijn die zijn topics bij voorbaat verpesten.
Dat hij daarna op zijn tongiaanse wijze (zoals hierboven) op reageert is ook niet goed.
Maarja, breng dat maar aan het verstand van de beste FOK!ker ter wereld van Bommel
Ja, want ik kan niet multitasken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:04 schreef Nouri het volgende:
ik ga chaos in grtd maken
kano zit hier toch
quote:
Beetje te joods voor jou misschien. Ik vind het meesterlijk.quote:
Excuus aanvaardquote:
vind er echt geen ene anus aanquote:
soms post je echt als meisjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:06 schreef Montelly het volgende:
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
I just died😂😂😂😂😂
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gnegnegne had m'n vingers gekruisd
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Seinfeld is fantastisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje te joods voor jou misschien. Ik vind het meesterlijk.
Kijk gwnquote:
Is goedquote:
Jij bent echt de meest acherbakste users die ik quote in deze post. Bandiet!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mooiquote:
Watch me whip nae naequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Zo jammer dat ik altijd kut muziek in mijn hoofd heb. Work van Rihanna gaat echt al weken door mijn hoofd
Ughquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Zo jammer dat ik altijd kut muziek in mijn hoofd heb. Work van Rihanna gaat echt al weken door mijn hoofd
http://www.dumpert.nl/med(...)_work_work_work.htmlquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Alle top 40 is kk muziek. Tracy Chapman verpestenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds mad huh..quote:
Nee ben moequote:
Deze is beterquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_work_work_work.html
snortsnortsnortquote:
kom danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
swaffelswaffelswaffelopjewaffel
kloptquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze is beter
http://www.dumpert.nl/med(...)l_i_wanna_do_is.html
Nee maar als jij dood zou zijn zou ik daar het minst rouwig om zijnquote:
echt schattig is ze, zo ben ik later ook.quote:
van watquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
Haha, toch nog Hermann verstoten van tweede plek
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha je wordt al zo'n ouwe oma
Ik ben eindelijk een plekje gestegen, nice.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar als jij dood zou zijn zou ik daar het minst rouwig om zijn
zou denk ik best wel apart zijn ofzo als iemand hier dood ging ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga srs stuk om haar lach en dat chewbacca geluid ook😂😂quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:10 schreef Crip het volgende:
[..]
echt schattig is ze, zo ben ik later ook.
vond het al raar bij users die ik niet direct "kende"quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou denk ik best wel apart zijn ofzo als iemand hier dood ging ofzo
:$quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee want dan stop je hem snel in je mond
hey vriendjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk een plekje gestegen, nice.
Jij komt er te makkelijk vanaf met de dood, denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk een plekje gestegen, nice.
Juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
boomboomboomboomboom you see haffi bombs bombs bombs bombs bombs bombs can't see me when I blow blow blow blow blow blow so you can die u dirty mofo
Nu care je wel ineens?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik dus helemaal niet, daarom zo wel snapjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond het al raar bij users die ik niet direct "kende"
goede post!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
boomboomboomboomboom you see haffi bombs bombs bombs bombs bombs bombs can't see me when I blow blow blow blow blow blow so you can die u dirty mofo
Wow :squote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij komt er te makkelijk vanaf met de dood, denk ik
nee :squote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik dus helemaal niet, daarom zo wel snapje
Dit jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
Alle top 40 is kk muziek. Tracy Chapman verpesten
ineens poef weg, weet nog steeds niet waar haywoodjablome isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zij leeft wel nogquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ineens poef weg, weet nog steeds niet waar haywoodjablome is
ripquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
gvd nog ruzie met marie zitten maken een van de laatste keren dat ze online was
Ah nicequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dekens zijn lekker warm want heb er twee
Ik normaal ook maar toch 1 eraf gehaald, beetje warm 2 stuksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dekens zijn lekker warm want heb er twee
Nou ja, ik weet niet zeker of het nu nog zo is, maar is niet de reden dat ze weg is van FOK! iigquote:
resize het...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
accepteer je deze witte roos als teken van een oprecht nieuw begin?
[ afbeelding ]
wtf niet eens 's een glitterplaatjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus tyfus groot plaatje.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd waaromquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet zeker of het nu nog zo is, maar is niet de reden dat ze weg is van FOK! iig
Ze was jou zatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aight, maar waarom ging ze ineens weg?
Hermann?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen en Chloro, tot later!
gepest binnen het huwelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aight, maar waarom ging ze ineens weg?
slaap lkkrquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
fapsequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Heb het geroepen, maar denk dat ik te ver woonquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef Nouri het volgende:
Zullen we allemaal roepen dat kano stinkt.
Kano stinkt
shit met werkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom
Was altijd gezellig met haar en opeens is ze weg. Niet eens een dag oid
nee johquote:
Ja joh.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha wtf hoor ik mijn buurman ineens heel hard roepen "kano stinkt"
Hopelijk overkomt 2Nutz dat ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
shit met werk
ze FOK!te eigenlijk alleen vanaf d'r werk en dat ging toen niet meer ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is bezig met alphaboileef leven en sneakers verzamelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
distantieert die zich van ons
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk overkomt 2Nutz dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
hij loog altijd over z'n sneakersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
is bezig met alphaboileef leven en sneakers verzamelen
Waarom ben je zo mad eigk?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
spreek je hem nog weleens?quote:
Mhm ja.. Heb toch altijd idee dat er wel iemand is die er meer van af weet binnen crewquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
shit met werk
ze FOK!te eigenlijk alleen vanaf d'r werk en dat ging toen niet meer ofzo
Dat weet ik verder niet. Als ik haar ooit zie lopen zal ik moed verzamelen om dr aan te sprekenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhm ja.. Heb toch altijd idee dat er wel iemand is die er meer van af weet binnen crew
Blij dat jij wel van mij houquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het geroepen, maar denk dat ik te ver woon
Ik zou haar enkel herkennen aan haar jopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet. Als ik haar ooit zie lopen zal ik moed verzamelen om dr aan te spreken
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou haar enkel herkennen aan haar jopen
goed verhaalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet. Als ik haar ooit zie lopen zal ik moed verzamelen om dr aan te spreken
Uiteraard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
huh bt was behoorlijk buffed tochquote:
ik heb echt geen flauw idee, zou best kunnen maar nie bewustquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:20 schreef Crip het volgende:
ey dp eerlijk ff he, aangezien ik zo vaak in maasje ben. Heb je mij wel eens gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |