is bezig met alphaboileef leven en sneakers verzamelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
distantieert die zich van ons
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk overkomt 2Nutz dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
hij loog altijd over z'n sneakersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
is bezig met alphaboileef leven en sneakers verzamelen
Waarom ben je zo mad eigk?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar als jij dood zou zijn zou ik daar het minst rouwig om zijn
spreek je hem nog weleens?quote:
Mhm ja.. Heb toch altijd idee dat er wel iemand is die er meer van af weet binnen crewquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
shit met werk
ze FOK!te eigenlijk alleen vanaf d'r werk en dat ging toen niet meer ofzo
Dat weet ik verder niet. Als ik haar ooit zie lopen zal ik moed verzamelen om dr aan te sprekenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhm ja.. Heb toch altijd idee dat er wel iemand is die er meer van af weet binnen crew
Blij dat jij wel van mij houquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het geroepen, maar denk dat ik te ver woon
Ik zou haar enkel herkennen aan haar jopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet. Als ik haar ooit zie lopen zal ik moed verzamelen om dr aan te spreken
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou haar enkel herkennen aan haar jopen
goed verhaalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet. Als ik haar ooit zie lopen zal ik moed verzamelen om dr aan te spreken
Uiteraard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
accepteer je deze witte roos als teken van een oprecht nieuw begin?
[ afbeelding ]
huh bt was behoorlijk buffed tochquote:
ik heb echt geen flauw idee, zou best kunnen maar nie bewustquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:20 schreef Crip het volgende:
ey dp eerlijk ff he, aangezien ik zo vaak in maasje ben. Heb je mij wel eens gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |