Goeie grap.quote:
WOEHAAAAquote:
how to play hiervoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
No money?
[..]
Mijn humor niet snappen
Hij was vroeger ook wel anders.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik hier net lid was (begin 2013) dacht ik altijd dat iedereen Tong super tof vond.
Ik vond hem in begin wel komisch, maar laatste tijd is het echt treurig aan het wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik hier net lid was (begin 2013) dacht ik altijd dat iedereen Tong super tof vond.
Effe normaal over yvje anders krijg je een paar pofferts op je neus.quote:
"Wtf"quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef Crip het volgende:
[..]
stel je voor ik zou dat tegen je zeggen inrl, wat is je reactie?
Nee Shmoopy.quote:
Newbiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Oh dan klopt dat beeld toch wel. Begon wel na een tijdje te merken dat mensen zich steeds meer gingen irriteren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vond hem in begin wel komisch, maar laatste tijd is het echt treurig aan het worden
Shmoopyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee Shmoopy.
En dat moet ook iedereen weten
zo, daar heb je hetquote:
Hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zou dat niet eens 's met een straight face kunnen zeggen tegen jou
Ik vind ook dat hij goede humor heeft.quote:
watquote:
Ja, precies.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij goede humor heeft.
Alleen die afgezaagde tyfusgrapjes in samenwerking met de standaard langspeelplaat die na 3 posts in werking gaat is een beetje uit den tijd.
tot ziensquote:
U madquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij goede humor heeft.
Alleen die afgezaagde tyfusgrapjes in samenwerking met de standaard langspeelplaat die na 3 posts in werking gaat is een beetje uit den tijd.
Nee zo'n chick die hier FA was en waar Tong iets mee had.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij met "shmoopy" hier op doelde:
Moet ook zeggen dat ik het niet sjiek vind dat er een hoop users zijn die zijn topics bij voorbaat verpesten.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Effe normaal over yvje anders krijg je een paar pofferts op je neus.
nee het is ook wel een beetje een wisselwerking idd en ik maak me er zelf ook vaak genoeg schuldig aanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik het niet sjiek vind dat er een hoop users zijn die zijn topics bij voorbaat verpesten.
Dat hij daarna op zijn tongiaanse wijze (zoals hierboven) op reageert is ook niet goed.
Maarja, breng dat maar aan het verstand van de beste FOK!ker ter wereld van Bommel
Ja, want ik kan niet multitasken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:04 schreef Nouri het volgende:
ik ga chaos in grtd maken
kano zit hier toch
quote:
Beetje te joods voor jou misschien. Ik vind het meesterlijk.quote:
Excuus aanvaardquote:
vind er echt geen ene anus aanquote:
soms post je echt als meisjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:06 schreef Montelly het volgende:
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
I just died😂😂😂😂😂
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gnegnegne had m'n vingers gekruisd
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Seinfeld is fantastisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje te joods voor jou misschien. Ik vind het meesterlijk.
Kijk gwnquote:
Is goedquote:
Jij bent echt de meest acherbakste users die ik quote in deze post. Bandiet!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mooiquote:
Watch me whip nae naequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Zo jammer dat ik altijd kut muziek in mijn hoofd heb. Work van Rihanna gaat echt al weken door mijn hoofd
Ughquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Zo jammer dat ik altijd kut muziek in mijn hoofd heb. Work van Rihanna gaat echt al weken door mijn hoofd
http://www.dumpert.nl/med(...)_work_work_work.htmlquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Alle top 40 is kk muziek. Tracy Chapman verpestenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds mad huh..quote:
Nee ben moequote:
Deze is beterquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_work_work_work.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |