En jij bent?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is goud hoe die idioot denkt dat hij wat in zijn leven gepresteerd heeft door 600K posts te maken op een forum
Niet dat postcount hem boeit.
Toch post hij om de haverklap zijn postcount.
Je moet wat als je verder niets kan.
Ik krijg standaard als reactie (als ik reageer in een topic van hem): Wie ben jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is goud hoe die idioot denkt dat hij wat in zijn leven gepresteerd heeft door 600K posts te maken op een forum
Goedemorgenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een vlaflip.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
Romanticusquote:
Hoi jodenkoekquote:
klopt, guus heeft mij ook geband forever op 450quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
daar werd ik geband omdat ik kritiek had op Guus. Dat is wel tering mooi trouwens. Hier roepen dat het Noord Korea is en zodra hij zelf de macht hebt totaal Hitler gaan
verneukte humor?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Ik kan ook prima zelf brood bakken en toch is er een bakker.
[..]
Ik mocht kiezen, een neukgod worden of een goede dosis humor.
Kan je al raden wat het geworden is?
Hij had laatst gezien dat ik 500 posts op een dag had. Daar bleef hij me maar op proberen te pakken ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg standaard als reactie (als ik reageer in een topic van hem): Wie ben jij?
quote:
Ik vind het zo`n vervelende user.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg standaard als reactie (als ik reageer in een topic van hem): Wie ben jij?
Jij bent nog een grotere mongool hoor.quote:
Dat is de vraag. Je bent niets in vergelijking met de grote tongquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij had laatst gezien dat ik 500 posts op een dag had. Daar bleef hij me maar op proberen te pakken ofzo.
Vond ik wel ironisch.
was wel een van de betere usernames die ik gehad hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |