quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
lolquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
De beste moderator is nog niet aan beurt geweest in KLB
Ikzelf namelijk
Kan je prima zelfquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer beginnen die vrouwen eens met aftrekken?
humor is niet echt jouw ding hèquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer beginnen die vrouwen eens met aftrekken?
Tjacka was nog net iets beter. Was ook een grappige mod trouwens. Zie je niet vaak.quote:
Het is goud hoe die idioot denkt dat hij wat in zijn leven gepresteerd heeft door 600K posts te maken op een forumquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
Nee, Hermannquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef Nouri het volgende:
[..]
Tjacka was nog net iets beter. Was ook een grappige mod trouwens. Zie je niet vaak.
jodengoud sukkelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
Deadprez is een kloon van jodenkoek ofzo las ik toen in zijn notes
jodengoudquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
Deadprez is een kloon van jodenkoek ofzo las ik toen in zijn notes
daar werd ik geband omdat ik kritiek had op Guus. Dat is wel tering mooi trouwens. Hier roepen dat het Noord Korea is en zodra hij zelf de macht hebt totaal Hitler gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef HPLC het volgende: Volgens mij was dat ook de start van een van die gratis forums toen
Dat heeft er niets mee te maken. Ik kan ook prima zelf brood bakken en toch is er een bakker.quote:
Ik mocht kiezen, een neukgod worden of een goede dosis humor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
humor is niet echt jouw ding hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |