Oh dacht dat het mijn beurt wasquote:
+3 hierquote:
Oh oké. Kut ja. Als je weer je oude bent moet je het maar zeggen, kunnen we elkaar weer in de haren vliegen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
2nutz ben wat somber dan vervalt alle pit
Dat is goed.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oké. Kut ja. Als je weer je oude bent moet je het maar zeggen, kunnen we elkaar weer in de haren vliegen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oké. Kut ja. Als je weer je oude bent moet je het maar zeggen, kunnen we elkaar weer in de haren vliegen.
Zoveel respect voor elkaar, echt lief.quote:
Zo is het. Elkaar belachelijk maken en stuk maken is prima, maar wel met respect en beleid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Zoveel respect voor elkaar, echt lief.
Precies, ik kan dat wel waarderen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is het. Elkaar belachelijk maken en stuk maken is prima, maar wel met respect en beleid.
Kloon van?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:32 schreef iDonkey het volgende:
Ze zouden er De Speld2.0 van moeten maken.
Snap ik om eerlijk te zijn echt niet man, dat jij zoveel km rijdt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sja, maar toch.
Ik zit er wel +- 1000 kilometer in elke maand, dat wil ik wel gewoon "netjes" Kunnen doen, en wil ik niet in de zooi zitten. Logisch toch?
doe liefquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snap ik om eerlijk te zijn echt niet man, dat jij zoveel km rijdt.
Je rijdt bijna nog meer dan ik man![]()
Echt, laat je auto wat vaker staan en sleep dat kadaver van je op een fiets of beter lopen.
? Zie dat juist altijd helemaal opgehemeld worden zo van You go girl!quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom lopen mensen altijd te zeiken als je in je eentje op reis gaat. Als ik door de Bijlmer ga lopen hoor ik ze ook niet
Wat heb jij in de Bijlmer te zoeken? Een dikke negerlul?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom lopen mensen altijd te zeiken als je in je eentje op reis gaat. Als ik door de Bijlmer ga lopen hoor ik ze ook niet
Ik loop al behoorlijk wat af.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snap ik om eerlijk te zijn echt niet man, dat jij zoveel km rijdt.
Je rijdt bijna nog meer dan ik man![]()
Echt, laat je auto wat vaker staan en sleep dat kadaver van je op een fiets of beter lopen.
Waar in Grunna?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik loop al behoorlijk wat af.
Ben sinds een poosje met zo`n meid uit Groningen aan't daten, dat is 400 kilometer bij elkaar, dat doe ik zeg maar 2x per maand. Dan rij ik ook nog naar de oefenruimte toe, in Lelystad iedere week, bij elkaar ook 100 kilometer dus dat is 1200 kilometer per maand.
Nou had ik eergister AXL/DC wat bij elkaar ook +- 440 kilometer was. Dus ik zit voor deze maand al op de 1700 kilometer..
Ik rij niet meer dagelijks "Omdat het kan" Maar ik ga nu alleen nog maar ergens heen als het echt nodig is. Zoals de date (wat bijna m`n vriendin is zoals't er nu uit ziet) En het repeteren. Laatste keer bijvoorbeeld dat ik een lange afstand reed met een maat is ook alweer 3 maanden geleden (Dusseldorf)
waar kom je allemaal langs als je naar Lelystad rijdt?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben sinds een poosje met zo`n meid uit Groningen aan't daten, dat is 400 kilometer bij elkaar, dat doe ik zeg maar 2x per maand. Dan rij ik ook nog naar de oefenruimte toe, in Lelystad iedere week, bij elkaar ook 100 kilometer dus dat is 1200 kilometer per maand.
Nou had ik eergister AXL/DC wat bij elkaar ook +- 440 kilometer was. Dus ik zit voor deze maand al op de 1700 kilometer..
Ik rij niet meer dagelijks "Omdat het kan" Maar ik ga nu alleen nog maar ergens heen als het echt nodig is. Zoals de date (wat bijna m`n vriendin is zoals't er nu uit ziet) En het repeteren. Laatste keer bijvoorbeeld dat ik een lange afstand reed met een maat is ook alweer 3 maanden geleden (Dusseldorf)
Ga je dan via afsluitdijk of polder? denk polder?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haren, best een end rijden. Maar 2x per maand valt dat zeer zeker wel op te brengen
Me tooquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
WTF HEB JE GODVERDOMME ALWEER BIJNA EEN VRIENDIN.
jelly
Ik ga via de polderquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga je dan via afsluitdijk of polder? denk polder?
Wel dichterbij Haren, dan de stadscheelt weer 4km
Klopt, maar ik was na die rit s'nachts kapot en had geen zin om dat nog te gaan doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
Hoezo raakt je auto gelijk vervuild van meegenomen pakjes drinken en broodjes.Kun je bij thuiskomst toch gewoon in de vuilnisbak gooien? Als je het mee kan nemen kan je het ook eruit halen.
Evt. gewoon plastic tasje mee waarin je het gelijk allemaal verzameld.
Maar ze heeft dus rijke ouders?quote:
Ze heeft geen vriendinnen, alleen mensen waar ze soms leuke dingen mee doet.quote:
Ah friends with benefits ok.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriendinnen, alleen mensen waar ze soms leuke dingen mee doet.
quote:
Pfooeeequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar kom je allemaal langs als je naar Lelystad rijdt?
Nee doei ik ga niet door de Bijlmer lopen. Was ter vergelijkingquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat heb jij in de Bijlmer te zoeken? Een dikke negerlul?
Ben graag op mezelf. Word kk gaar van mensen die plakken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriendinnen, alleen mensen waar ze soms leuke dingen mee doet.
https://www.ns.nl/producten/vrij-reizen/p/weekend-vrijquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is je gegund broquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
Zoals de date (wat bijna m`n vriendin is zoals't er nu uit ziet)
Noicequote:
Snap ik. Had ik ook. En toen ontmoette ik mijn meidjequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben graag op mezelf. Word kk gaar van mensen die plakken.
Waar ga je heen, niels?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef Kurovski het volgende:
'Je vliegt vanaf Bremerhaven.' 'Ja tuurlijk man, die luchthaven is sinds februari gesloten.'
Hoef je niet gelijk zo dramatisch te doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef Kurovski het volgende:
'Je vliegt vanaf Bremerhaven.' 'Ja tuurlijk man, die luchthaven is sinds februari gesloten.'
Klopt zeer zeker. Maar het ligt helemaal aan haar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/producten/vrij-reizen/p/weekend-vrij
Als zij daar 2x per maand mee reist is het er al uit in vergelijking met de brandstof.
Is dat een plek in Suriname?quote:
aah ok, dacht als je langs de Veluwe komt, ben je van harte welkom om samen een mckroket te eten ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Pfooeee
Ik weet wel dat ik een stukje de A1 op moet, A27 en dan de A6 moet pakken
Ow nee met vriend niet. We waren soms 24/7.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noice
[..]
Snap ik. Had ik ook. En toen ontmoette ik mijn meidje
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah ok, dacht als je langs de Veluwe komt, ben je van harte welkom om samen een mckroket te eten ofzo
Ja toen was je niet zo specifiek en zei je alleen het hoge noorden in Groningen oid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, die tokkie woonde niet in Haren
Nee, paddepoelquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee maar ze kwam wel uit Groningen, Oud Pekela wss
Ja, al tijdje nu. Wennen als je veel op jezelf bent, maar te veel leuke mooie kanten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee met vriend niet. We waren soms 24/7.
woon je al samen?
Daar kun je niet eens fatsoenlijk naakt in je tuin liggen zonder dat het hele dorp het hoort.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee maar ze kwam wel uit Groningen, Oud Pekela wss
Dat was Paddenpoel.quote:
Misschien vond ze Project X zo intrigerend dat ze maar besloot daar te gaan wonen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in Haren wonen?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker. Maar het ligt helemaal aan haar.
Ik vind het ook helemaal niet erg om bijvoorbeeld haar op te halen rond 10 uur in de ochtend en dan weer naar mij toe te scheuren en haar rond 10 - 11 uur weer naar huis te brengen.
Oke, dat is dan wel even 800 kilometer op een dag, maar ze houd zelf ook niet echt van treinreizen, en ik heb tóch een auto én hou van autorijden dus dan is dat zo opgelost voor mij/haar.
Overdreven gedoequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien vond ze Project X zo intrigerend dat ze maar besloot daar te gaan wonen.
Als je geld heb, waarom niet? best mooi daar tussen de bomen wonen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in Haren wonen?
Gvdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker. Maar het ligt helemaal aan haar.
Ik vind het ook helemaal niet erg om bijvoorbeeld haar op te halen rond 10 uur in de ochtend en dan weer naar mij toe te scheuren en haar rond 10 - 11 uur weer naar huis te brengen.
Oke, dat is dan wel even 800 kilometer op een dag, maar ze houd zelf ook niet echt van treinreizen, en ik heb tóch een auto én hou van autorijden dus dan is dat zo opgelost voor mij/haar.
doe datquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kom daar niet langs helaas man, maar als ik toevallig een keertje daar in de buurt moet wezen stuur ik je wel een DM
Heb het er wel voor over man.quote:
das snel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, al tijdje nu. Wennen als je veel op jezelf bent, maar te veel leuke mooie kanten.
Als ik geld had zou ik daar al helemaal niet wonen juistquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je geld heb, waarom niet? best mooi daar tussen de bomen wonen.
heeft ze een lekkere kut?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb het er wel voor over man.
Al is de kans aanzienlijk dat ik er dit weekend blijf slapen, dus dat scheelt ook weer
Kende haar al 6 jaar ongeveer. 3 jaar relatie en toen na dikke anderhalf jaar samen wonen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Al is de kans aanzienlijk dat ik er dit weekend blijf slapen, dus dat scheelt ook weer
Mooie tijd anderhalf jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kende haar al 6 jaar ongeveer. 3 jaar relatie en toen na dikke anderhalf jaar samen wonen.
Voor een stinkkut ga ik geen 800 km rijden, en ook geen 400.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef Zosk het volgende:
Voor een stinkkut ga je toch zeker geen 800km rijden.
Dat kan. Nog geen argumenten gehoord.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik geld had zou ik daar al helemaal niet wonen juist
Als ze ook af en toe bij jou wil komen moet je echt aan de trein gaan denken hoor. Ipv 800 km rijden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voor een stinkkut ga ik geen 800 km rijden, en ook geen 400.
Gelukkig maar dat dit niet het geval is dan, dan kan ik die afstand wel afleggen
Is dit weer zo'n test om te kijken of we met je meeleven?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
houd op over relaties ik ben er nog niet overheen over die van mij![]()
![]()
![]()
![]()
Nodig je haar toch even uit om te smoken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vonden wij ook wel.quote:
Idd, nog nooit van Haren gehoord verder.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan. Nog geen argumenten gehoord.
Wellicht ken je het alleen van dat project x geneuzel, maar prima prima
Ik hoorde dat ze bij tjacka is.quote:
Heb zelf ook nog een hele poos met mijn eerste date in m`n hoofd gezeten nadat ze mij na een vakantie uit het niets friendzonede. Ondertussen alweer bijna 2 jaar geleden dat ik haar een berichtje stuurdequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
![]()
WCH gespotquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Idd, nog nooit van Haren gehoord verder.
ah kut, weer bustedquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n test om te kijken of we met je meeleven?
Waar is cachet trouwens?
Ik heb dat ook hoor, van alle plaatsen waar ik nog nooit van heb gehoord wil ik ook niet wonen, dus zo gek ben je nog nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Idd, nog nooit van Haren gehoord verder.
sowwwwquote:
ja, maar dit duurde wel wat langer dan een paar maanden vriendquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb zelf ook nog een hele poos met mijn eerste date in m`n hoofd gezeten nadat ze mij na een vakantie uit het niets friendzonede. Ondertussen alweer bijna 2 jaar geleden dat ik haar een berichtje stuurdeKansas wat gaat de tijd snel.
Als ik op het dak ga staan en goed kijk zie ik Haren liggen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, van alle plaatsen waar ik nog nooit van heb gehoord wil ik ook niet wonen, dus zo gek ben je nog niet
Val er niet afquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik op het dak ga staan en goed kijk zie ik Haren liggen.
Ja oke, daar zit ook wel het verschil natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, maar dit duurde wel wat langer dan een paar maanden vriend
Waarom is dat over?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja oke, daar zit ook wel het verschil natuurlijk
(Heb verder nog nooit een relatie gehad, die 4 dagen met dat christelijke ding schaar ik daar niet onder iig)
Zijn meestal de leukste.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:14 schreef MrBradge het volgende:
Heb een aantal keer met een meid gedate van in de 20 met zwaar christelijke ouders (Als in, geen tv kijken, in de avond binnen blijven, op zondag naar de kerk en dat was het wel) En dat verliep niet al te best..
Na de 3e date besloten wij maar om het stempeltje relatie er aan te geven
Haar moeder kwam daar natuurlijk achter, en:
- Ik moest een soa test ondergaan.
- Zij moest een soa test ondergaan.
- Ze moest een zwangerschapstest ondergaan.
- Ze mocht een jaar lang niet met jongens behalve familie in contact komen.
En de ergste:
Haar ouders hadden het huis van hun overleden grootmoeder gekocht voor haar om in te wonen, maar ze is dus gedwongen om weer bij haar ouders te komen wonen want jongens over de vloer kon echt niet, en nu staat dat huis dus te koop.
Ze verzette zich er ook niet tegen (Ondanks dat die meid zelf totaal niet gelovig was) En zei dat we er maar een punt achter moesten zetten want haar ouders wilde haar niet kwijt en ze wilde de band met haar ouders niet verneuken.
mooi man, relatie. ga er iig niet kansloos naar op zoek. zie vanzelf wel een dm van stimo binnenkomen ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja oke, daar zit ook wel het verschil natuurlijk
(Heb verder nog nooit een relatie gehad, die 4 dagen met dat christelijke ding schaar ik daar niet onder iig)
Moet je ook niet doen, als't komt dan komt'tquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooi man, relatie. ga er iig niet kansloos naar op zoek. zie vanzelf wel een dm van stimo binnenkomen ofzo
Dat dacht Halina Reijn ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, als't komt dan komt't
DIKKE KUT BOEM!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gvd ik vergeet dat altijd, dat wil ik ook graag nog weten.
Precies. Alleen is ook wel ff lekker na 5 jaarquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, als't komt dan komt't
Respect.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Leken wel konijnen man![]()
Ik heb de eerste nacht bij haar zóveel spierpijn gehad, kenkie..
Nog nooit een aardbeving gevoeld in Groningen, dus doe niet zo overdrevenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef Chai het volgende:
Woon persoonlijk graag aardbevingsvrij, maar ieder zijn ding.
Ook bodemdalingsvrij trouwens.
Van het dansen zekerquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
mental imagequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echte kutouders ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als kind van in de 20 je ouders dit soort dingen laten bepalen
Ik spreek geen van m`n oude dates nog eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Precies. Alleen is ook wel ff lekker na 5 jaar
gaan nog prima met elkaar om hoor
Jammerquote:
Heb je dit ook aan de ouders gemeld?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja ok.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik spreek geen van m`n oude dates nog eigenlijk
Terwijl ik het met die eerste echt heel goed kon vinden, maar als je steeds vaker kortaf gaat doen, en op een gegeven moment arrogant word tegen me dan is ook dat klaar
Ik wel. Meermalen. Je moet wel in de dangerzone zitten. Groningen Zuid is dat niet echt. Centrum ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog nooit een aardbeving gevoeld in Groningen, dus doe niet zo overdreven
Klopt, en daar woon en woonde ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Meermalen. Je moet wel in de dangerzone zitten. Groningen Zuid is dat niet echt. Centrum ook niet.
Maar het is een stervende feestdag dus wil ik even onder de aandacht brengen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef Kurovski het volgende:
3 Koningen... We hebben net de IJsheiligen gehad.
D`r moeder kwam er achter, ze had een sjaal om om de zuigzoenen en eh (quote:
Jammer dat jouw ouders niet zo zijn danquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja echt hoor, zou gewoon een random dikzak neuken om ze dwars te zitten, gewoon om te stangen
had m'n hele spaarrekening er voor over gehad om hier bij te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
D`r moeder kwam er achter, ze had een sjaal om om de zuigzoenen en eh (![]()
) Bite marks te markeren, maar die zakte af toen ze opstond zei zei, en toen kreeg ze een halve rage van die moeder
(Heb die moeder mijn rug maar niet laten zien:@ )
Doet er niet toe.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog nooit een aardbeving gevoeld in Groningen, dus doe niet zo overdreven
In Scandinavië doen ze er nog wel aan dacht ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar het is een stervende feestdag dus wil ik even onder de aandacht brengen.
Jij bent geen random dikzak hèquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jammer dat jouw ouders niet zo zijn dan
sorry chai doe ik het weer
Beetje gek dan om voor de hele provincie te spreken dat het overdreven isquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, en daar woon en woonde ik
Ik hoorde het ook pas achteraf hoor, was er niet bij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had m'n hele spaarrekening er voor over gehad om hier bij te zijn.
Wat een kutfamiliequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
) Bite marks te markeren, maar die zakte af toen ze opstond zei zei, en toen kreeg ze een halve rage van die moeder
(Heb die moeder mijn rug maar niet laten zien)
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had m'n hele spaarrekening er voor over gehad om hier bij te zijn.
In mijn MI neuk je als een soort hond die tijdens het pompen de hele tijd in haar nek loopt te knabbelen en kwijlen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
(Heb die moeder mijn rug maar niet laten zien)
Ik spreek graag voor gehele bevolkingsgroepen waarbij ik generalisatie niet schuw.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje gek dan om voor de hele provincie te spreken dat het overdreven is
Ik woon net op de buitenste ring en heb ook al meer dan 1000eu schade uitgekeerd gehad.
Die bedragen die je veelal ziet zijn best ziek. Vaak meer dan 10000eu wat je zo ff krijgt.
Gvd kkquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn MI neuk je als een soort hond die tijdens het pompen de hele tijd in haar nek loopt te knabbelen en kwijlen.
Echt? dacht dat het een typisch hollands iets wasquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Scandinavië doen ze er nog wel aan dacht ik.
Wrm heb jij een MI van neukende fokkers?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn MI neuk je als een soort hond die tijdens het pompen de hele tijd in haar nek loopt te knabbelen en kwijlen.
Ach zo heeft iedereen wel eens zo'n momentje idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik spreek graag voor gehele bevolkingsgroepen waarbij ik generalisatie niet schuw.
Dudequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik overal van. Beelddenker.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wrm heb jij een MI van neukende fokkers?
Daarna ook nog.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sorry maar als je zo loopt te fantaseren over fokkers dan ben je wel flink heen en weer geschud tijdens je geboorte :s
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? dacht dat het een typisch hollands iets was
quote:Driekoningenavond (Trettondagsafton)
's Middags op 5 januari zijn banken en winkels in Zweden gesloten i.v.m. met de viering van Epifanie (Driekoningen) de volgende dag.
Misschien tijdens de kuurperiode idd.quote:
Weer wat geleerdquote:
TR gedaan, wow echt zo persoonlijk dit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sorry maar als je zo loopt te fantaseren over fokkers dan ben je wel flink heen en weer geschud tijdens je geboorte :s of er vlak na...
Dus het is waar?quote:
Ik las rodelenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef BozeHaas het volgende:
Al mijn exen zijn buitenlanders die niet meer in NL wonen
Wel beter want zo kunnen ze niet over mijn kleine penis roddelen
FOUT, niet FOUTEN.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat heb ik jou nou misdaan behalve je op je taalfouten gewezen?
Allemaal harde klappen volgde, heeft die vent in 3 auto's in de straat uit pure frustratie allemaal deuken getrapt. Dus er staat hier zometeen weer politie in de straat en hij zal (Voor de zoveelste keer) Weer worden meegenomen.quote:GODVERDOMME ZE LATEN MIJ ALLEMAAL VALLEN, STELLETJE K*NK*RLEIJERS WAT DENKEN ZE WEL NIET GODVERDOMMEEEEE
is de harlinger maffia verhuist?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme man.
Mijn overbuurman kreeg weer een inzinking.
Die vent sliep midden op straat, wat doet m`n buurman (![]()
) Steekt een rotje af op een halve meter van hem vandaan, schrikt die kerel wakker en het is
[..]
Allemaal harde klappen volgde, heeft die vent in 3 auto's in de straat uit pure frustratie allemaal deuken getrapt. Dus er staat hier zometeen weer politie in de straat en hij zal (Voor de zoveelste keer) Weer worden meegenomen.
Als die kerel z`n bruin niet krijgt gaat 'ie altijd zo tekeer maar hij word nou nooit eens uit huis geplaatst of zo..
Groningen gespot.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik op het dak ga staan en goed kijk zie ik Haren liggen.
Stadjerquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben geen Groninger, kneus
Ik snap dit verhaal half. Ik mis denk ik inside-infoquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme man.
) Steekt een rotje af op een halve meter van hem vandaan, schrikt die kerel wakker en het is
[..]
Allemaal harde klappen volgde, heeft die vent in 3 auto's in de straat uit pure frustratie allemaal deuken getrapt. Dus er staat hier zometeen weer politie in de straat en hij zal (Voor de zoveelste keer) Weer worden meegenomen.
Als die kerel z`n bruin niet krijgt gaat 'ie altijd zo tekeer maar hij word nou nooit eens uit huis geplaatst of zo..
Waarom sliep ie midden op straat?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme man.
[..]
sowquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben geen Groninger, kneus
Waarom maak jij in een week meer van dit soort dingen mee dan ik in mijn hele leven?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme man.
[..]
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme man.
[..]
Nee, ik ben jou niet.quote:
Hij woont in de ghetto, jij ziet voor de buis de Giro te kijken in een plaats nog grijzer dan Apeldoornquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom maak jij in een week meer van dit soort dingen mee dan ik in mijn hele leven?
Beter dan de buurman van Gianni.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme man.
[..]
Wat nou grijs, ik woon in een boerengehucht met alleen maar jongelingenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij woont in de ghetto, jij ziet voor de buis de Giro te kijken in een plaats nog grijzer dan Apeldoorn
Het is Panzer niet.quote:
WCH is laatst geband voor het maken van een persoonlijk grapje over iets waar hij niet van op de hoogte was.quote:
Hij rijdt 1000km per week hequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom maak jij in een week meer van dit soort dingen mee dan ik in mijn hele leven?
Ook jonge dames?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou grijs, ik woon in een boerengehucht met alleen maar jongelingen
scheer je ook je benen of wat?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
Tevens moet ik nog een uur wachten voordat ik Giro kan zien
Werkdagen tot 4 uurquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
Tevens moet ik nog een uur wachten voordat ik Giro kan zien
Iedereen aan de drugs dus, je moet gewoon vaker naar buiten gaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou grijs, ik woon in een boerengehucht met alleen maar jongelingen
Ze bannen toch maar te pas en te onpas dus zal wel. Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is Panzer niet.
[..]
WCH is laatst geband voor het maken van een persoonlijk grapje over iets waar hij niet van op de hoogte was.
Wat doe je voor de kost?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan zelf mijn werktijden indelenGisteren zat ik om half 4 voor de buis
Nou bijzonder hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan zelf mijn werktijden indelenGisteren zat ik om half 4 voor de buis
Chai op wie ga je stemmen in 2017?quote:
hexaan wel, dus ik zal wel niet oud worden. Acetonitril gebruiken we hier nauwelijksquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kom je vaak in aanraking met acetonitril en hexaan?
Oké, wacht even nu moet ik weer googelen om een verstandige reply te versturenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
hexaan wel, dus ik zal wel niet oud worden. Acetonitril gebruiken we hier nauwelijks
Welke van de 5 isomeren van hexaan kom je het vaakst mee in aanraking?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
hexaan wel, dus ik zal wel niet oud worden. Acetonitril gebruiken we hier nauwelijks
Wel beter dan plc's programmeren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou dat serieus geen maand vol kunnen houden
Maand lukt nog wel denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen de normale hexaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke van de 5 isomeren van hexaan kom je het vaakst mee in aanraking?
Jouw naam maar dan met H ervoor.quote:
Zou wel een paar maanden onbetaald verlof willen. Maar dan blijf ik niet thuis zitten iddquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
En toen heeft die marinier buurman hem wéér bij z`n keel gegrepen, opgetild en naar binnen gegooidquote:IK WORD GEK GODVERDOMME IK WIL M`N BRUIN HEBBEN, IK KAN VAN NIEMAND EEN TIENTJE LENEN GODVERDOMME IK FLIP ZO WEER!!
Hasj verslaafde?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
Die kerel is wel gelijk even ingedimt net.
Zijn buurman is marinier, en hij begon opeens tegen hem te schelden en te duwen, toen greep 'ie hem bij z`n keel en duwde hem naar beneden, daarna is'ie scheldend z`n huis ingelopen en stond 'ie 1 minuut later weer buiten.
[..]
En toen heeft die marinier buurman hem wéér bij z`n keel gegrepen, opgetild en naar binnen gegooid
Wat voor buurt woon jij in kk zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
Zijn buurman is marinier, en hij begon opeens tegen hem te schelden en te duwen, toen greep 'ie hem bij z`n keel en duwde hem naar beneden, daarna is'ie scheldend z`n huis ingelopen en stond 'ie 1 minuut later weer buiten.
[..]
En toen heeft die marinier buurman hem wéér bij z`n keel gegrepen, opgetild en naar binnen gegooid
Heroïne.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
n-hexaan staat voor normale hexaan?
Leef jij in een woongemeenschap?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Werk al 3 jaar nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou wel een paar maanden onbetaald verlof willen. Maar dan blijf ik niet thuis zitten idd
Gezellige buurtquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik snap niet meer welke buurman wie is. Die marinier is niet degene van het rotje?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel soeps over.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Iig niet: PvdA, PVV, PvdD, SP, CDA, CU, SGP, VNL, VVD of 50Plus.
Wat doe je dan de hele dag en hoe betaal je het als je iets leuks wil doen en voel je je niet nutteloosquote:
Huur?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het was een hele gezellige buurt, totdat hij er kwam wonen
Wat een kansloze lul.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heroïne.
En hij loopt al de hele dag van mensen geld te vragen, aan mij vroeg of 5 euro, aan m`n buurman 10, aan de overbuurman 5, aan voorbijgangers 1 euro
Geef die man gewoon geld, zijn leven is toch al naar de knoppenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heroïne.
En hij loopt al de hele dag van mensen geld te vragen, aan mij vroeg of 5 euro, aan m`n buurman 10, aan de overbuurman 5, aan voorbijgangers 1 euro
Verbreedt je horizon.quote:
Nee, dat was gewoon een buurman die naar buiten kwam (Net als ik) van het geschreeuw en het geklap wat we hoorde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap niet meer welke buurman wie is. Die marinier is niet degene van het rotje?
Andere dingen dan werken, met geld, waarom = niet werken nutteloos?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag en hoe betaal je het als je iets leuks wil doen en voel je je niet nutteloos
Ja, ik geef hem nooit iets, hij vraagt ook altijd of ik'm even kan wegbrengen, dikke lul 3 bier..quote:
Wat een gastquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon een buurman die naar buiten kwam (Net als ik) van het geschreeuw en het geklap wat we hoorde.
Hij was net ook z`n moedertje van 87 aan't duwen op d`r scootmobiel, als in.. Haar forceren er af te stappenDus er hebben net 2 mensen de politie gebeld.
Hoop dat 'ie nou oprot uit de straat, vent doet wel vaker agressief naar z`n moeder maar daar word weinig gehoor aan gegeven, nu is er bewijs dat hij ook auto's heeft beschadigd én mensen heeft bedreigd én z`n moeder weer half heeft aangevallen..
Gaat ie je ook uitschelden als je nee zegt?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem nooit iets, hij vraagt ook altijd of ik'm even kan wegbrengen, dikke lul 3 bier..
Wat zijn dat toch voor figuren die niets bijdragen maar wel verwachten dat anderen altijd maar helpenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem nooit iets, hij vraagt ook altijd of ik'm even kan wegbrengen, dikke lul 3 bier..
Wat zijn dat toch voor figuren die anderen geen nieuwe kans willen gevenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zijn dat toch voor figuren die niets bijdragen maar wel verwachten dat anderen altijd maar helpenrot op.
aah een potentiële topperquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon een buurman die naar buiten kwam (Net als ik) van het geschreeuw en het geklap wat we hoorde.
Hij was net ook z`n moedertje van 87 aan't duwen op d`r scootmobiel, als in.. Haar forceren er af te stappenDus er hebben net 2 mensen de politie gebeld.
Hoop dat 'ie nou oprot uit de straat, vent doet wel vaker agressief naar z`n moeder maar daar word weinig gehoor aan gegeven, nu is er bewijs dat hij ook auto's heeft beschadigd én mensen heeft bedreigd én z`n moeder weer half heeft aangevallen..
Totaal niet relevant maar goedquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat zijn dat toch voor figuren die anderen geen nieuwe kans willen gevenrot op.
Handicaps worden daarentegen onderschat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Relevantie wordt echt zo overschat
Weet niet ik voel me altijd nutteloos als ik een week ofzo thuis zit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Andere dingen dan werken, met geld, waarom = niet werken nutteloos?
Tsja, ik word suïcidaal als ik generieke klusjes opknap voor een "baas" die nog dommer is dan Chaiquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet ik voel me altijd nutteloos als ik een week ofzo thuis zit.
Oke naja ik doe liever iets nuttigs voor mijn geld. Zou ook helemaal gek worden als ik door ziekte verplicht thuis moet zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tsja, ik word suïcidaal als ik generieke klusjes opknap voor een "baas" die nog dommer is dan Chai
overdreven zegquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke naja ik doe liever iets nuttigs voor mijn geld. Zou ook helemaal gek worden als ik door ziekte verplicht thuis moet zitten.
Toch gelachenquote:
Begrijp ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Om die trui he.. dat had ik nog niet gezien
DENK?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Iig niet: PvdA, PVV, PvdD, SP, CDA, CU, SGP, VNL, VVD of 50Plus.
quote:
Is bevestigd. Zie topic in VBL.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is nog niet bevestigd las ik ergens, pas 17:00 uitsluitsel?
Niet omdat het moet maar omdat het kan.quote:
Kon niet zo gauw een lijstje vinden aar zulke partijen ook op stonden, VNL enz.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet omdat het moet maar omdat het kan.
Wow so persoonlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Misschien kun je hem even een folder van Delta geven, Braddie.
Delta airlines?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Misschien kun je hem even een folder van Delta geven, Braddie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |