doe datquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kom daar niet langs helaas man, maar als ik toevallig een keertje daar in de buurt moet wezen stuur ik je wel een DM
Heb het er wel voor over man.quote:
das snel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, al tijdje nu. Wennen als je veel op jezelf bent, maar te veel leuke mooie kanten.
Als ik geld had zou ik daar al helemaal niet wonen juistquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je geld heb, waarom niet? best mooi daar tussen de bomen wonen.
heeft ze een lekkere kut?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb het er wel voor over man.
Al is de kans aanzienlijk dat ik er dit weekend blijf slapen, dus dat scheelt ook weer
Kende haar al 6 jaar ongeveer. 3 jaar relatie en toen na dikke anderhalf jaar samen wonen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Al is de kans aanzienlijk dat ik er dit weekend blijf slapen, dus dat scheelt ook weer
Mooie tijd anderhalf jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kende haar al 6 jaar ongeveer. 3 jaar relatie en toen na dikke anderhalf jaar samen wonen.
Voor een stinkkut ga ik geen 800 km rijden, en ook geen 400.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef Zosk het volgende:
Voor een stinkkut ga je toch zeker geen 800km rijden.
Dat kan. Nog geen argumenten gehoord.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik geld had zou ik daar al helemaal niet wonen juist
Als ze ook af en toe bij jou wil komen moet je echt aan de trein gaan denken hoor. Ipv 800 km rijden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voor een stinkkut ga ik geen 800 km rijden, en ook geen 400.
Gelukkig maar dat dit niet het geval is dan, dan kan ik die afstand wel afleggen
Is dit weer zo'n test om te kijken of we met je meeleven?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
houd op over relaties ik ben er nog niet overheen over die van mij![]()
![]()
![]()
![]()
Nodig je haar toch even uit om te smoken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vonden wij ook wel.quote:
Idd, nog nooit van Haren gehoord verder.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan. Nog geen argumenten gehoord.
Wellicht ken je het alleen van dat project x geneuzel, maar prima prima
Ik hoorde dat ze bij tjacka is.quote:
Heb zelf ook nog een hele poos met mijn eerste date in m`n hoofd gezeten nadat ze mij na een vakantie uit het niets friendzonede. Ondertussen alweer bijna 2 jaar geleden dat ik haar een berichtje stuurdequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
![]()
WCH gespotquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Idd, nog nooit van Haren gehoord verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |