Waar ga je heen, niels?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef Kurovski het volgende:
'Je vliegt vanaf Bremerhaven.' 'Ja tuurlijk man, die luchthaven is sinds februari gesloten.'
Hoef je niet gelijk zo dramatisch te doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef Kurovski het volgende:
'Je vliegt vanaf Bremerhaven.' 'Ja tuurlijk man, die luchthaven is sinds februari gesloten.'
Klopt zeer zeker. Maar het ligt helemaal aan haar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/producten/vrij-reizen/p/weekend-vrij
Als zij daar 2x per maand mee reist is het er al uit in vergelijking met de brandstof.
Is dat een plek in Suriname?quote:
aah ok, dacht als je langs de Veluwe komt, ben je van harte welkom om samen een mckroket te eten ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Pfooeee
Ik weet wel dat ik een stukje de A1 op moet, A27 en dan de A6 moet pakken
Ow nee met vriend niet. We waren soms 24/7.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noice
[..]
Snap ik. Had ik ook. En toen ontmoette ik mijn meidje
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah ok, dacht als je langs de Veluwe komt, ben je van harte welkom om samen een mckroket te eten ofzo
Ja toen was je niet zo specifiek en zei je alleen het hoge noorden in Groningen oid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, die tokkie woonde niet in Haren
Nee, paddepoelquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee maar ze kwam wel uit Groningen, Oud Pekela wss
Ja, al tijdje nu. Wennen als je veel op jezelf bent, maar te veel leuke mooie kanten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee met vriend niet. We waren soms 24/7.
woon je al samen?
Daar kun je niet eens fatsoenlijk naakt in je tuin liggen zonder dat het hele dorp het hoort.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee maar ze kwam wel uit Groningen, Oud Pekela wss
Dat was Paddenpoel.quote:
Misschien vond ze Project X zo intrigerend dat ze maar besloot daar te gaan wonen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in Haren wonen?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker. Maar het ligt helemaal aan haar.
Ik vind het ook helemaal niet erg om bijvoorbeeld haar op te halen rond 10 uur in de ochtend en dan weer naar mij toe te scheuren en haar rond 10 - 11 uur weer naar huis te brengen.
Oke, dat is dan wel even 800 kilometer op een dag, maar ze houd zelf ook niet echt van treinreizen, en ik heb tóch een auto én hou van autorijden dus dan is dat zo opgelost voor mij/haar.
Overdreven gedoequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien vond ze Project X zo intrigerend dat ze maar besloot daar te gaan wonen.
Als je geld heb, waarom niet? best mooi daar tussen de bomen wonen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in Haren wonen?
Gvdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker. Maar het ligt helemaal aan haar.
Ik vind het ook helemaal niet erg om bijvoorbeeld haar op te halen rond 10 uur in de ochtend en dan weer naar mij toe te scheuren en haar rond 10 - 11 uur weer naar huis te brengen.
Oke, dat is dan wel even 800 kilometer op een dag, maar ze houd zelf ook niet echt van treinreizen, en ik heb tóch een auto én hou van autorijden dus dan is dat zo opgelost voor mij/haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |