waar kom je allemaal langs als je naar Lelystad rijdt?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik loop al behoorlijk wat af.
Ben sinds een poosje met zo`n meid uit Groningen aan't daten, dat is 400 kilometer bij elkaar, dat doe ik zeg maar 2x per maand. Dan rij ik ook nog naar de oefenruimte toe, in Lelystad iedere week, bij elkaar ook 100 kilometer dus dat is 1200 kilometer per maand.
Nou had ik eergister AXL/DC wat bij elkaar ook +- 440 kilometer was. Dus ik zit voor deze maand al op de 1700 kilometer..
Ik rij niet meer dagelijks "Omdat het kan" Maar ik ga nu alleen nog maar ergens heen als het echt nodig is. Zoals de date (wat bijna m`n vriendin is zoals't er nu uit ziet) En het repeteren. Laatste keer bijvoorbeeld dat ik een lange afstand reed met een maat is ook alweer 3 maanden geleden (Dusseldorf)
Ga je dan via afsluitdijk of polder? denk polder?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haren, best een end rijden. Maar 2x per maand valt dat zeer zeker wel op te brengen
Me tooquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
WTF HEB JE GODVERDOMME ALWEER BIJNA EEN VRIENDIN.
jelly
Ik ga via de polderquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga je dan via afsluitdijk of polder? denk polder?
Wel dichterbij Haren, dan de stadscheelt weer 4km
Klopt, maar ik was na die rit s'nachts kapot en had geen zin om dat nog te gaan doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
Hoezo raakt je auto gelijk vervuild van meegenomen pakjes drinken en broodjes.Kun je bij thuiskomst toch gewoon in de vuilnisbak gooien? Als je het mee kan nemen kan je het ook eruit halen.
Evt. gewoon plastic tasje mee waarin je het gelijk allemaal verzameld.
Maar ze heeft dus rijke ouders?quote:
Ze heeft geen vriendinnen, alleen mensen waar ze soms leuke dingen mee doet.quote:
Ah friends with benefits ok.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriendinnen, alleen mensen waar ze soms leuke dingen mee doet.
quote:
Pfooeeequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar kom je allemaal langs als je naar Lelystad rijdt?
Nee doei ik ga niet door de Bijlmer lopen. Was ter vergelijkingquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat heb jij in de Bijlmer te zoeken? Een dikke negerlul?
Ben graag op mezelf. Word kk gaar van mensen die plakken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriendinnen, alleen mensen waar ze soms leuke dingen mee doet.
https://www.ns.nl/producten/vrij-reizen/p/weekend-vrijquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik loop al behoorlijk wat af.
Ben sinds een poosje met zo`n meid uit Groningen aan't daten, dat is 400 kilometer bij elkaar, dat doe ik zeg maar 2x per maand. Dan rij ik ook nog naar de oefenruimte toe, in Lelystad iedere week, bij elkaar ook 100 kilometer dus dat is 1200 kilometer per maand.
Nou had ik eergister AXL/DC wat bij elkaar ook +- 440 kilometer was. Dus ik zit voor deze maand al op de 1700 kilometer..
Ik rij niet meer dagelijks "Omdat het kan" Maar ik ga nu alleen nog maar ergens heen als het echt nodig is. Zoals de date (wat bijna m`n vriendin is zoals't er nu uit ziet) En het repeteren. Laatste keer bijvoorbeeld dat ik een lange afstand reed met een maat is ook alweer 3 maanden geleden (Dusseldorf)
Het is je gegund broquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
Zoals de date (wat bijna m`n vriendin is zoals't er nu uit ziet)
Noicequote:
Snap ik. Had ik ook. En toen ontmoette ik mijn meidjequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben graag op mezelf. Word kk gaar van mensen die plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |