Oh dacht dat het mijn beurt wasquote:
+3 hierquote:
Oh oké. Kut ja. Als je weer je oude bent moet je het maar zeggen, kunnen we elkaar weer in de haren vliegen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
2nutz ben wat somber dan vervalt alle pit
Dat is goed.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oké. Kut ja. Als je weer je oude bent moet je het maar zeggen, kunnen we elkaar weer in de haren vliegen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oké. Kut ja. Als je weer je oude bent moet je het maar zeggen, kunnen we elkaar weer in de haren vliegen.
Zoveel respect voor elkaar, echt lief.quote:
Zo is het. Elkaar belachelijk maken en stuk maken is prima, maar wel met respect en beleid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Zoveel respect voor elkaar, echt lief.
Precies, ik kan dat wel waarderen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is het. Elkaar belachelijk maken en stuk maken is prima, maar wel met respect en beleid.
Kloon van?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:32 schreef iDonkey het volgende:
Ze zouden er De Speld2.0 van moeten maken.
Snap ik om eerlijk te zijn echt niet man, dat jij zoveel km rijdt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sja, maar toch.
Ik zit er wel +- 1000 kilometer in elke maand, dat wil ik wel gewoon "netjes" Kunnen doen, en wil ik niet in de zooi zitten. Logisch toch?
doe liefquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snap ik om eerlijk te zijn echt niet man, dat jij zoveel km rijdt.
Je rijdt bijna nog meer dan ik man![]()
Echt, laat je auto wat vaker staan en sleep dat kadaver van je op een fiets of beter lopen.
? Zie dat juist altijd helemaal opgehemeld worden zo van You go girl!quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom lopen mensen altijd te zeiken als je in je eentje op reis gaat. Als ik door de Bijlmer ga lopen hoor ik ze ook niet
Wat heb jij in de Bijlmer te zoeken? Een dikke negerlul?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom lopen mensen altijd te zeiken als je in je eentje op reis gaat. Als ik door de Bijlmer ga lopen hoor ik ze ook niet
Ik loop al behoorlijk wat af.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snap ik om eerlijk te zijn echt niet man, dat jij zoveel km rijdt.
Je rijdt bijna nog meer dan ik man![]()
Echt, laat je auto wat vaker staan en sleep dat kadaver van je op een fiets of beter lopen.
Waar in Grunna?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik loop al behoorlijk wat af.
Ben sinds een poosje met zo`n meid uit Groningen aan't daten, dat is 400 kilometer bij elkaar, dat doe ik zeg maar 2x per maand. Dan rij ik ook nog naar de oefenruimte toe, in Lelystad iedere week, bij elkaar ook 100 kilometer dus dat is 1200 kilometer per maand.
Nou had ik eergister AXL/DC wat bij elkaar ook +- 440 kilometer was. Dus ik zit voor deze maand al op de 1700 kilometer..
Ik rij niet meer dagelijks "Omdat het kan" Maar ik ga nu alleen nog maar ergens heen als het echt nodig is. Zoals de date (wat bijna m`n vriendin is zoals't er nu uit ziet) En het repeteren. Laatste keer bijvoorbeeld dat ik een lange afstand reed met een maat is ook alweer 3 maanden geleden (Dusseldorf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |