Lijkt me echt heel vervelend.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Stimorol- het volgende:
Maar ja met mijn omvang is achterom kijken lastig
t is geen rolls ofzo hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja man
Auto is nu weer lekker schoon in ieder geval.
Laat hem volgende week van binnen en buiten helemaal reinigen/poetsen etc. Dan staat 'ie er ook heel netjes bij.
niks mis met jouw omvang stimoquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Stimorol- het volgende:
Maar ja met mijn omvang is achterom kijken lastig
Daar heb ik een kleed overheen gelegd maar ze zitten altijd voorin, voor de stoel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn achterbank ook helemaal onder de hondenharen
Maakt niet uit, ik hou m`n auto gewoon graag netjes.quote:
Die schiet vanaf de achterbank sowieso door de voorruit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik zielig, en als je van achter aangereden wordt is je hond sowieso dood.
mja t is een twingoquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou m`n auto gewoon graag netjes.
Al was het een Fiat Panda
Niet zo denigrerend over Fiat Panda's.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou m`n auto gewoon graag netjes.
Al was het een Fiat Panda
En als je van voren wordt aangereden is je hond ook doodquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik zielig, en als je van achter aangereden wordt is je hond sowieso dood.
Als ze op de achterbank zitten dan zitten ze wel vast.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:18 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Die schiet vanaf de achterbank sowieso door de voorruit.
Sja, maar toch.quote:
Ja, moet je niet doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En als je van voren wordt aangereden is je hond ook dood
Is haram.quote:
Die jij je hond aan gordel om?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze op de achterbank zitten dan zitten ze wel vast.
Ben je gebroken door je opleiding? er zit weinig pit in je de laatste tijd wat is dit?quote:
Loopt ie anders weg?quote:
Vraag een ban aanquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:22 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moet echt alleen nog mijn scriptie schrijven en dan ben ik klaar maar ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |