yes, maar ik bedek ze.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef Montelly het volgende:
Over titties gesproken, ik dacht dat jij een flinke cup had stimo?
Je hebt best wel dikke vingers.quote:
Nee hoorquote:
Jij bewaart echt graag dingen in tassen of niet. In die ene vlog ook alquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef MrBradge het volgende:
Wat kan een mens veel zooi hebben
Net de auto helemaal opgeruimd / schoongemaakt van binnen vuilniszak volScheurde er ook nog een tas bijna kapot, dus snel alles wat ik nodig had (Krik / oliën / vloeistoffen / lampjes) In een andere tas gedaan.
Dashboardkastje opgeruimd, vakken in de zijkant van m`n deuren opgeruimd. Stuk netter zo.
Dikker dan je boi's penis?quote:
Wat een rare vraag ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bewaart echt graag dingen in tassen of niet. In die ene vlog ook al
Hier zitten je echte vrienden, zie je maar weer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:04 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij word ik gedisst door een vriendin.
Mijn auto is ook een afvalbak.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef MrBradge het volgende:
Wat kan een mens veel zooi hebben
Net de auto helemaal opgeruimd / schoongemaakt van binnen vuilniszak volScheurde er ook nog een tas bijna kapot, dus snel alles wat ik nodig had (Krik / oliën / vloeistoffen / lampjes) In een andere tas gedaan.
Dashboardkastje opgeruimd, vakken in de zijkant van m`n deuren opgeruimd. Stuk netter zo.
Ik hou die van mij graag netjes. Maar bij zo`n rit als eergisteren, als je wél een aantal broodjes hebt meegenomen en pakjes drinken en je haalt op de terugweg een flesje drinken, dan word het al gauw een bendequote:
Klopt, vind ik wel makkelijk. Ik leg m`n zooi niet verspreid in de kofferbak, dan gooi ik het liever in 1 tas. Heb ik nog wat ruimte over voor (bijvoorbeeld) Bekkens van de drummer, of kabeltjes/koffertjes of een jas van iemand, scheelt weer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bewaart echt graag dingen in tassen of niet. In die ene vlog ook al
Ik heb mensen met wie ik om ga en leuke dingen doe, echte vrienden heb ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier zitten je echte vrienden, zie je maar weer.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:08 schreef Zosk het volgende:
Mijn auto zit helemaal vol met hondenharen, kan ik iedereen aanraden.
Ach, kom op manquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik hou die van mij graag netjes. Maar bij zo`n rit als eergisteren, als je wél een aantal broodjes hebt meegenomen en pakjes drinken en je haalt op de terugweg een flesje drinken, dan word het al gauw een bende
(En ik moest sowieso nog wat zooi uit m`n dashboardkastje halen, schroevendraaiers en wat papiertjes)
die heb je wel maar die zie je niet want ze staan achter je <333 altijdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb mensen met wie ik om ga en leuke dingen doe, echte vrienden heb ik niet.
Ja manquote:
Dat is mijn familie en mijn nichtjesquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die heb je wel maar die zie je niet want ze staan achter je <333 altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |